Bekijk volle/desktop versie : koningspelen 2013



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

22-04-2013, 11:56
Salaam alaikoem,

wiens kind zit op een I.B.S waarvan de school meedoet hieraan?
Het wordt georganiseerd op 26-04-2013 ter ere van de nieuwe koning

Ze gaan ontbijten en sporten en de school die het creatiefste is kan een ontmoeting winnen met Willem alexander en Maxima

Koningsspelen op vrijdag 26 april

Op vrijdag 26 april zullen de kinderen van onze school meedoen aan de Koningsspelen. Deze spelen worden georganiseerd ter ere van de komst van onze Koning Willem Alexander en Koningin Maxima. Uw kinderen hoeven op vrijdag 26 april thuis niet te ontbijten. Alle jongens en meisjes krijgen een gratis ontbijt aangeboden. We zullen dat ’s morgens samen op school nuttigen.
Vanaf 9.15 uur gaan de kinderen van groep 3 – 8 met de busjes van school en met de auto’s van een aantal medewerkers naar het sportveld van voetbalvereniging xxx. Daar zullen zij tussen 10.00 en 11.30 uur aan de spelletjes meedoen. In verband met het vervoer terug kan het zijn dat de kinderen iets later dan de normale tijd thuis komen. Wij hopen en verwachten een fijne dag!


http://www.koningsspelen.nl/

22-04-2013, 11:57


Is hier ook weer iets mis mee?

22-04-2013, 12:07
Het is niet eens toegestaan de geboortedag van de profeet te vieren
Beetje raar dat de troonwisseling wel wordt gevierd door een Islamitische basissschool.

22-04-2013, 12:10
Het is gewoon een leuke dag samen met spelen. Jammer dit.

22-04-2013, 12:12



Citaat door moslimaatjuh09:
Het is niet eens toegestaan de geboortedag van de profeet te vierenBeetje raar dat de troonwisseling wel wordt gevierd door een Islamitische basissschool.
Wie heeft jou dit wijs gemaakt?

22-04-2013, 12:18

Citaat door saraartje:
Wie heeft jou dit wijs gemaakt?
http://islamqa.info/en/ref/249/birthday%20prophet

http://www.alifta.com/Search/ResultDetails.aspx?lang=en&view=result&fatwaNum=&F atwaNumID=&ID=212&searchScope=10&SearchScopeLevels 1=&SearchScopeLevels2=&highLight=1&SearchType=exac t&SearchMoesar=false&bookID=&LeftVal=0&RightVal=0& simple=&SearchCriteria=allwords&PagePath=&siteSect ion=1&searchkeyword=109097119108105100#firstKeyWor dFound

22-04-2013, 12:31

Citaat door moslimaatjuh09:
http://islamqa.info/en/ref/249/birthday%20prophet

http://www.alifta.com/Search/ResultDetails.aspx?lang=en&view=result&fatwaNum=&F atwaNumID=&ID=212&searchScope=10&SearchScopeLevels 1=&SearchScopeLevels2=&highLight=1&SearchType=exac t&SearchMoesar=false&bookID=&LeftVal=0&RightVal=0& simple=&SearchCriteria=allwords&PagePath=&siteSect ion=1&searchkeyword=109097119108105100#firstKeyWor dFound
Geen hadith?

22-04-2013, 12:44
O mijn Allah doe normaal

22-04-2013, 12:56
haahha ik vind ts grappig. Niet op een vervelene manier

22-04-2013, 13:14

Citaat door Bisou.:
haahha ik vind ts grappig. Niet op een vervelene manier

25-04-2013, 07:21
De troonwisseling vieren ze toch niet op de 26ste? Lieve schat, laat je kinderen een dagje sporten en ontbijten met hun schoolgenoten. Zonder verkeerde intentie. Naar mijn mening vieren ze de troonwisseling niet. Het is eerder om een ontmoeting te winnen. Gewoon een sportdag.

Msaken. Ze willen zo graag 2 mensen ontmoeten wiens koppen wij dagelijks op TV zien.

25-04-2013, 07:46
het is gewoon een soort sportdag met ontbijt, verder niks..

25-04-2013, 07:50



Citaat door Milky_:
De troonwisseling vieren ze toch niet op de 26ste? Lieve schat, laat je kinderen een dagje sporten en ontbijten met hun schoolgenoten. Zonder verkeerde intentie. Naar mijn mening vieren ze de troonwisseling niet. Het is eerder om een ontmoeting te winnen. Gewoon een sportdag.

Msaken. Ze willen zo graag 2 mensen ontmoeten wiens koppen wij dagelijks op TV zien.
het gaat wel om de troonwisseling
niet alle scholen doen mee en deze school juist wel
maar het is al opgelost ik was niet de enige die hier problemen mee had.
het bestuur van de moskee hier ook en een bestuurslid van de school die niet aanwezig was in de tijd dat dit geregeld was door de directeur..



dus er is opvang geregeld voor de kinderen die niet mee mogen doen..

verder willen mijn kinderen hen dus echt niet ontmoeten hoor..

25-04-2013, 07:55

Citaat door moslimaatjuh09:
het gaat wel om de troonwisseling
niet alle scholen doen mee en deze school juist wel
maar het is al opgelost ik was niet de enige die hier problemen mee had.
het bestuur van de moskee hier ook en een bestuurslid van de school die niet aanwezig was in de tijd dat dit geregeld was door de directeur..



dus er is opvang geregeld voor de kinderen die niet mee mogen doen..

verder willen mijn kinderen hen dus echt niet ontmoeten hoor..
veel scholen doen niet mee omdat het op vrijdag is en veel scholen vrij zijn.
de school waar ik werk heeft daarom vandaag zelf een soort koningspelen georganiseerd zodat
de kinderen toch een leuke dag hebben. eniste wat ze gaan doen us ontbijten en spelletjes zoals koekhappen en zaklopen enz.. niks mis mee lijkt mij?

net of die kinderen serieus bezig zijn met die troonswisseling die genieten alleen van een dagje geen school en lekker spelletjes doen oom vervolgens vakantie te gaan vieren

25-04-2013, 08:05

Citaat door saraartje:
Geen hadith?
Verjaardagen zijn sws niet toegestaan van wie dan ook.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11