Bekijk volle/desktop versie : Mijn zoontje is heeeeeeeeeeeeeel stout geweest!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

21-04-2013, 17:06
2 Dagen trg heeft hij mijn victor and rolf parfum leeg gespoten en mijn Burberry brit van 100 ml voor de helft leeg gespoten


Wat heeft jouw kind weleens gedaan wat je heel erg vond

21-04-2013, 17:07


zo dat duurt wel ff hoor voordat een kind zoveel kan opspuite

21-04-2013, 17:09

Citaat door GooodGirl:
zo dat duurt wel ff hoor voordat een kind zoveel kan opspuite
Hij was lekker in zijn kamer aan het spelen...zeker langer dan een half uur en heeft alles leeggespoten gelooff mee...
Ik zeg ook niet dat de flessen vol zaten maar ze waren aardig vol..is een kind van 5 hoor

21-04-2013, 17:11
wat voor stoute dingen hebben jullie kids weleens gedaan

21-04-2013, 17:12



Citaat door trico20:
Hij was lekker in zijn kamer aan het spelen...zeker langer dan een half uur en heeft alles leeggespoten gelooff mee...
Ik zeg ook niet dat de flessen vol zaten maar ze waren aardig vol..is een kind van 5 hoor
ooowwww hahaah ik dacht echt een peuter. Sooo die kamer heeft zeker lang naar parfum geroken

21-04-2013, 17:12
Ik was niet boos
ik vond dat hij te lief bezig was en toen kwam hij naar me toe, hij had mijn make up tasje
Hij zat onder de foundation in zijn haar
Rode lippenstift overal ( ik schrok me dood dacht dat het bloed was )
Kohl op zijn gezicht
Echt een clowntje haha

21-04-2013, 17:13
Jeetje vervelend. Die Victor en Rolf is al zo goedkoop maar niet heus

21-04-2013, 17:14

Citaat door GooodGirl:
ooowwww hahaah ik dacht echt een peuter. Sooo die kamer heeft zeker lang naar parfum geroken
nee nee is echt al een groot mannetje!!! ik kwam er pas achter totdat hij begon te huilen..zijn ogen deden pijn

Ja echt mijn hele huis rook 2 dagen naar parfum

21-04-2013, 17:15

Citaat door farah20:
Ik was niet boos
ik vond dat hij te lief bezig was en toen kwam hij naar me toe, hij had mijn make up tasje
Hij zat onder de foundation in zijn haar
Rode lippenstift overal ( ik schrok me dood dacht dat het bloed was )
Kohl op zijn gezicht
Echt een clowntje haha
ik heb echt gelachen hahah echt kleine deugnieten he

21-04-2013, 17:15
pynlyk seg vooral als het dure geurtjes waren ; myn dochter had eens met myn lievelings lipstift van estee lauder op de muur gekrabbeld ; ook eens op myn laminaat met stift & het gaat er NIET meer af ; de muur is wel opnieuw gedaan maar dat van me vloer moet ik een tapyt overleggen ; deze vond ik persoonlyk de ergste omdat alles wit is thuis ; dan is zo een krabbel een doorn in je oog

vooral als je bezig bent & ze zyn stil dan moet je weten dat ze iets aan het uitspoken zyn

21-04-2013, 17:16

Citaat door soumiasoum:
Jeetje vervelend. Die Victor en Rolf is al zo goedkoop maar niet heus
Gelukkih had ik hem gekregen anders was het idd heel erg zonde van mijn geld
maar vond het echt heel erg jammer...ik heb nu nog zo een 10 ml ofzo over in het flesje

21-04-2013, 17:16

Citaat door trico20:
2 Dagen trg heeft hij mijn victor and rolf parfum leeg gespoten en mijn Burberry brit van 100 ml voor de helft leeg gespoten


Wat heeft jouw kind weleens gedaan wat je heel erg vond
Jij bent raar.

21-04-2013, 17:17



Citaat door StreetChic:
pynlyk seg vooral als het dure geurtjes waren ; myn dochter had eens met myn lievelings lipstift van estee lauder op de muur gekrabbeld ; ook eens op myn laminaat met stift & het gaat er NIET meer af ; de muur is wel opnieuw gedaan maar dat van me vloer moet ik een tapyt overleggen ; deze vond ik persoonlyk de ergste omdat alles wit is thuis ; dan is zo een krabbel een doorn in je oog

vooral als je bezig bent & ze zyn stil dan moet je weten dat ze iets aan het uitspoken zyn
Hahahahahahahah zelf uit het haar van mijn zoontje ging het er niet snel af, duurde 3 dagen ofzo haha

21-04-2013, 17:17

Citaat door StreetChic:
pynlyk seg vooral als het dure geurtjes waren ; myn dochter had eens met myn lievelings lipstift van estee lauder op de muur gekrabbeld ; ook eens op myn laminaat met stift & het gaat er NIET meer af ; de muur is wel opnieuw gedaan maar dat van me vloer moet ik een tapyt overleggen ; deze vond ik persoonlyk de ergste omdat alles wit is thuis ; dan is zo een krabbel een doorn in je oog

vooral als je bezig bent & ze zyn stil dan moet je weten dat ze iets aan het uitspoken zyn
zijn handen,kleding,haren,zelfs zijn ondergoed rook naar parfum!zijn ogen deden pijn omdat hij in zijn ogen had gewreven
Normaliter speelt hij heel zoet op zijn kamer,eigenlijk nooit iets uitgehaald!
En ik met mijn domme kop had deze flesjes op zijn kamer laten slingeren

21-04-2013, 17:18

Citaat door Toevallig_:
Jij bent raar.
dankje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9