Bekijk volle/desktop versie : Arnoud van doorn & sudais



Pagina's : [1] 2

21-04-2013, 15:01
hij heeft nu al sudais ontmoet en is minder dan een jaar moslim
mn gevoelens komen dicht bij jaloezie om eerlijk te zijn...


21-04-2013, 15:05


Sh. Sudais kan je makkelijk ontmoeten. Als je op reis gaat met naar Mekka en in je groep een talib 3ilm zit, dan kan je de Sh. bezoeken. Tenminste als man kan dat, weet niet of vrouwen daarheen kunnen hehe.

21-04-2013, 15:06

Citaat door Fassi:
Sh. Sudais kan je makkelijk ontmoeten. Als je op reis gaat met naar Mekka en in je groep een talib 3ilm zit, dan kan je de Sh. bezoeken. Tenminste als man kan dat, weet niet of vrouwen daarheen kunnen hehe.
daarom die gevoel..

21-04-2013, 15:24
Al sudais

21-04-2013, 15:36


ben ook een beetje jaloers

21-04-2013, 15:39

Citaat door IslamPolicy:
Hebben ze geen sportscholen in saudi arabie ?
denk het niet

21-04-2013, 15:39
Ma cha Allaah! Ik heb het echt nooit van hem verwacht eigelijk. Ik hoop dat Geert Wilders ook moslim gaat worden. Het zou zeer zeker een wonder zijn.

21-04-2013, 15:40

Citaat door Bismilllah:
hij heeft nu al sudais ontmoet en is minder dan een jaar moslim
m'n gevoelens komen dicht bij jaloezie om eerlijk te zijn...

MashaAllah ik zou hem ook wel willen ontmoeten ...

21-04-2013, 15:44
Zo zie je maar, in Islaam wordt niemand gediscrimineerd en zijn alle afkomsten welkom. Zoals het hoort.

21-04-2013, 15:59

Citaat door IslamPolicy:
allemaal papzakken, niemand die de Soennah volgt en getraind is.
Wat een onzin. Dat kan je niet menen.

21-04-2013, 16:03

Citaat door IslamPolicy:
pakistanen, indonesiers en bangladeshis worden massaal in saudi arabia gediscrimineerd.
jammer genoeg is dat wel de waarheid
heb laatst een documentaire gezien over een broeder afkomstig uit midden-afirka die op bedevaart is gegaan en daar waren er kleine problemen door zijn huiskleur. Al de manier hoe sommigen met hem om ging was misselikmakens, zelfs op die heilige plek kon je zien wat voor onwetendheid en arrogantie mensen kunnen bezitten
insha'allah zal ieder persoon snel inzien wat voor fouten diegene maakt en om vergeving vragen

21-04-2013, 16:27

Citaat door IslamPolicy:
pakistanen, indonesiers en bangladeshis worden massaal in saudi arabia gediscrimineerd.
Islaam, dat is wat anders dan een land en zijn inwoners. Het geloof discrimineert niet. Verder snap ik niet wat jij nou eigenlijk wil, jouw topic's gaan over schandalige vrouwen en positieve topic's zijn ook al niet goed. Llahi r7em yemek citeer me niet, ik heb niks met mensen die 24 uur per dag klagen.

21-04-2013, 16:28


Al Sudais heeft een prachtige stem en van alle stemmen luister ik het liefst naar hem.
Maar het is niet dat ik jaloers ben op Van Doorn..


21-04-2013, 16:34

Citaat door Xaviera:
Islaam, dat is wat anders dan een land en zijn inwoners. Het geloof discrimineert niet. Verder snap ik niet wat jij nou eigenlijk wil, jouw topic's gaan over schandalige vrouwen en positieve topic's zijn ook al niet goed. Llahi r7em yemek citeer me niet, ik heb niks met mensen die 24 uur per dag klagen.
Hij bedoelt dat deze afkomsten gediscrimineerd worden in Saoudi Arabie.
En na3am, daar heeft hij gelijk in.

21-04-2013, 16:41

Citaat door Doornroosje-:
Hij bedoelt dat deze afkomsten gediscrimineerd worden in Saoudi Arabie.
En na3am, daar heeft hij gelijk in.
Oké maar ik bedoel dus het geloof. Jammer dat ie het dan toch negatief van probeert te maken door te beginnen over mensen die blijkbaar geen kaas hebben gegeten van het geloof, want Islaam sluit niemand buiten.

Pagina's : [1] 2