Bekijk volle/desktop versie : misselijkheid van het zwangerschap



20-04-2013, 18:13
Hallo dames,

Ik ben heel misselijk heel de dag door.Smorgens als ik wat eet zelfs een beschuit die moet ik overgeven. Zon vies gevoel. En is heel dag door, zo irriterend. Gemberthee en limoen met water helpt een beetje. Maar dan komt het weer. Ik ben zo vies van KIP. En kan niet zoveel uit tijdens een maaltijd. Ik verdeel het in de dag beetje per beetje.

Hoe is het bij jullie.? Wat doen jullie eraan?

20-04-2013, 22:25


hey meid ik heb t ook heel erg, bij mij is t zo alles wat in mijn maag komt, komt er binnen 5 minuten eruit.
Ik ben toen bij de huisarts geweest en heb tabletten gekregen tegen de misselijkheid en overgeven. Ik moet zeggen dat het wel helpt, ik merk het nu minder, alleen heb t nog wel een beetje alleen niet meer zo erg en overgeven is hmdl over. Hoop dat het zo blijft.

xx

21-04-2013, 09:08
Niks helpt ik heb tot de laatste dag van men zwangerschap moeten overgeven 9 maanden lang.

21-04-2013, 09:28
Vanille vla helpt bij mij heel erg en s'ochtends voordat je opstaat crackers eten in je bed. Je moet blijven eten ook al komt het eruit. Ik wordt juist misselijk als ik niets of veel te weinig eet. Veel succes meid! Moge Allah swt het voor je vergemakkelijken.

21-04-2013, 09:29


Hoe ver ben je eigenlijk?

21-04-2013, 10:56
ik ben nu 9weken. Ik vind het zo irriterend. Ben zo lui geworden doe alles met tegenzin. Ik was dervcoor een hele actieve met alles. En als ik men eigen zo zie vind ik het vreselijk..