Bekijk volle/desktop versie : Welke kinderkamer hanglamp is het mooist?



19-04-2013, 12:58
Los van de de kleuren van de kamer, welke lamp vinden jullie het mooist?
We houden binnenkort een veiling om geld in te zamelen voor een moskee, maar ben aan het twijfelen welke ik ga maken om te laten veilen.

Welke vinden jullie het mooist?
















19-04-2013, 13:05


ik vind die blauwe en paarse geruite lampen wel mooi zonder ster....maak je ze zelf allemaal?

19-04-2013, 13:06

Citaat door MoslimaForever1:
ik vind die blauwe en paarse geruite lampen wel mooi zonder ster....maak je ze zelf allemaal?
Ja ik maak bovenstaande lampen op verzoek/bestelling De klant geeft aan welke kleuren, stof en figuren hij/zij wilt. Soms wil een klant een lamp maken van stof van een laken, of dezelfde stof als de gordijnen in de kinderkamer. Er komen altijd hele leuke creaties daaruit! We ontwerpen dus samen de lamp en dan ga ik ermee aan de slag.

Laatst had ik een Marokkaanse dame als klant, ze had traditionele (sedarie) banken in de woonkamer staan. Dus hebben we twee staande lamp gemaakt precies van dezelfde stof als haar banken. Dat geeft een super mooi effect!

19-04-2013, 13:08

Citaat door IslamProduct_:
Ja ik maak bovenstaande lampen Derde foto vanaf boven hangt in de kamer van mijn zoontje
wat zijn ze mooi die lampen zeg...je hebt talent...maak je ze in alle kleuren? ben nog bezig met de kamer van mijn zoontjes, heb ze in de kleuren taupe wit en bruin...

19-04-2013, 13:11


Ja in alle kleuren, ik heb mijn eerste reactie aangevuld met meer info Je kunt zelf aangeven welke kleuren je wilt hebben, met ruitjes, zonder ruitjes, met puntjes of zonder, met 1 of meerdere sterren. Alles is dus mogelijk

19-04-2013, 13:13

Citaat door IslamProduct_:
Ja in alle kleuren, ik heb mijn eerste reactie aangevuld met meer info Je kunt zelf aangeven welke kleuren je wilt hebben, met ruitjes, zonder ruitjes, met puntjes of zonder, met 1 of meerdere sterren. Alles is dus mogelijk
ow wat leuk allemaal zeg...in cha Allah wil ik in de toekomst bestellen, hebben jullie website?

19-04-2013, 13:17

Citaat door MoslimaForever1:
ow wat leuk allemaal zeg...in cha Allah wil ik in de toekomst bestellen, hebben jullie website?
In shaa allah, als je nog vragen hebt kun je altijd contact met me opnemen: islamproduct@hotmail.nl
Ik ben momenteel met het opbouwen van de website bezig: http://www.lampenparadijs.nl
In shaa allah zal die binnen 4 weken live zijn.

19-04-2013, 14:03

Citaat door IslamProduct_:
In shaa allah, als je nog vragen hebt kun je altijd contact met me opnemen: islamproduct@hotmail.nl
Ik ben momenteel met het opbouwen van de website bezig: http://www.lampenparadijs.nl
In shaa allah zal die binnen 4 weken live zijn.
dank je wel, heb je gegevens opgeslaan...

19-04-2013, 14:55
Dames, helpen jullie even om een keuze te maken?

19-04-2013, 14:58
Ik zou voor de eerste gaan of nummer zeven.

19-04-2013, 14:59

Citaat door Aaike:
Ik zou voor de eerste gaan of nummer zeven.
Bedankt voor je reactie!