Bekijk volle/desktop versie : Spaar jij ook mee?



19-04-2013, 00:22

Assalamu alaikom!

In de Naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.


Dag, beste mensen. Ik kwam opeens op een geweldig idee en wou het graag met jullie delen! Misschien hebben jullie hier iets aan. Laten we sparen voor de bedevaart naar Mekka, in sha Allah!

Het is verstandig om vroeg te beginnen met sparen, lijkt mij. Dus, wie doet er gezellig mee? En voor degenen die al naar Mekka zijn geweest, hoe ging het? Hoe voelde je je? Hoe heb jij al het geld kunnen sparen? Tips, ideeën, reacties en dergelijke zijn allemaal van harte welkom! Laten we allemaal onze grote droom waar maken, in sha Allah, en moge Allah de Almachtige het van ons accepteren, Allahoumma amien!

Ik wens jullie heel veel succes.

Wa alaikom salam,

islamlover.


19-04-2013, 00:25


Inhoudsopgave.

Doe jij ook mee, in sha Allah?

1. Islamlover.
Bedrag: € 3,-

2. xQamar
Bedrag: € 20,-

3.


22-04-2013, 12:49
Maashaa Allah! Ik doe als vanzelfsprekend mee. Ik zou ook graag willen sparen voor de Hidj voor mijn ouders! Laat ik daar eens mee beginnen dan, insha Allah!

Ik zet nu op dit moment per direct 20 euro opzij!

22-04-2013, 20:26

Citaat door xQamar:
Maashaa Allah! Ik doe als vanzelfsprekend mee. Ik zou ook graag willen sparen voor de Hidj voor mijn ouders! Laat ik daar eens mee beginnen dan, insha Allah!

Ik zet nu op dit moment per direct 20 euro opzij!
Salam alaikom, ughti! Ja, SubhanaAllah, daar dacht ik ook al aan. Eerst voor onze ouders sparen, dan voor jezelf. Ghair in sha Allah! Hopelijk zal Allah ons hier allen hierin zegenen, Allahoumma amien!

Maa shaa Allaah, prachtig bedrag! You go girl!

Wa alaikom salam.

22-04-2013, 22:27


Hoeveel kost het per persoon? € 3.000,- euro toch?

03-05-2013, 21:26
[QUOTE=Islamlover_;115475873]Hoeveel kost het per persoon? € 3.000,- euro toch?[/QUOT

Volgens toch wat duurder hoor

03-05-2013, 21:30
Assalamu alaikom! Djazak Allah ou ghairen voor je reactie! Doe jij ook gezellig mee?

Mij werd er altijd verteld dat het rond de 3.000 euro kost. Allah u a3alam.
Misschien verschild het per reisbureau.

03-05-2013, 21:49

Citaat door Islamlover_:
Assalamu alaikom! Djazak Allah ou ghairen voor je reactie! Doe jij ook gezellig mee?

Mij werd er altijd verteld dat het rond de 3.000 euro kost. Allah u a3alam.
Misschien verschild het per reisbureau.
Volgens mij is hadji echt heel duur

Oumrah schat ik rond de 1500 euro

Ik zelf heb al een bedrag gespaard voor oumrah
Ik wil heel graag gaan maar weet nog niet wanneer

Als ik voor hadji zou gaan moet ik nog veel centjes bij elkaar sparen