Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk De budgetproof make-up producten topic 2013 [ESSENCE, CATRICE, NYC, ETOS, HEMA]



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

18-04-2013, 10:09
Make-up, make-up, make-up. De titel zegt het al dames! Plaats alles wat make-up te maken heeft. Om mooie make-up te hebben, hoef je geen dure producten te gebruiken. Waarom duur doen als het ook goedkoop kan? Lekker budgetproof. Denk hierbij aan de producten van Kruidvat: het huismerk, Essence, Catrice en NYC of de producten van de huismerken Etos, & Hema. No matter what; van mascares tot blushes, van blushes tot poeders tot nagellakjes en zo kan ik doorgaan! Geef precies aan welke product het is, eventuele werking, pluspunten/minputnten, een foto is altijd fijn en eventueel de prijs.

Tot slot zijn afraders ook altijd welkom, dus welke product(en) juist niet moeten aanschaffen.

Laten we er een leuke topic van maken!



Wie heeft dit product van Catrice al eens gebruikt? Wat is jouw mening daarover? Aanrader of afrader?

18-04-2013, 10:18


Ik heb van Catrice (volgens mij) een matterende poeder.
Na een dag op werk, krijg ik meestal een vette, glimmende T-zone, door airco etc.

Ik doe een beetje van deze poeder en mn huid blijft gewoon 'droog'


18-04-2013, 10:23

Citaat door Seniorita.:
Ik heb van Catrice (volgens mij) een matterende poeder.
Na een dag op werk, krijg ik meestal een vette, glimmende T-zone, door airco etc.

Ik doe een beetje van deze poeder en mn huid blijft gewoon 'droog'


Kun je even nakijken of het catrice is of essence? Want foto is van essence

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

18-04-2013, 10:34

Citaat door -Frappuccino:
Kun je even nakijken of het catrice is of essence? Want foto is van essence

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hahaha oh ja hij is van Essence, het plaatje is die ik heb.
Had er niet meer op gelet hahaha

18-04-2013, 10:38


Oow ik ben gek op make up en lipstiften van catrice..

Heb ook van dior, chanel en ysl..maarnsie van catrice zijn echt net zo goed..echt onzin dat ik altijd zoveel geld heb uit gegeven aan make-up..nu ben ik van van catrice heb wel een foto van wat ik allemaal pas heb gekocht..



Ben met alles super tevreden..catrice doet hey erg goed...trouwens

Vandaag actie bij trekpleister hele tas catrice make-up voor maar een tientje

18-04-2013, 10:40

Citaat door sweetlovelady:
Oow ik ben gek op make up en lipstiften van catrice..

Heb ook van dior, chanel en ysl..maarnsie van catrice zijn echt net zo goed..echt onzin dat ik altijd zoveel geld heb uit gegeven aan make-up..nu ben ik van van catrice heb wel een foto van wat ik allemaal pas heb gekocht..



Ben met alles super tevreden..catrice doet hey erg goed...trouwens

Vandaag actie bij trekpleister hele tas catrice make-up voor maar een tientje
Die Prime And Fine highlighter heb ik ook, maar ik krijg er echt een goude tint van op mn gezicht,
Ben er niet van gecharmeerd van

18-04-2013, 10:54

Citaat door Seniorita.:
Hahaha oh ja hij is van Essence, het plaatje is die ik heb.
Had er niet meer op gelet hahaha

Ooh geweldig dankjewel!

Citaat door sweetlovelady:
Oow ik ben gek op make up en lipstiften van catrice..

Heb ook van dior, chanel en ysl..maarnsie van catrice zijn echt net zo goed..echt onzin dat ik altijd zoveel geld heb uit gegeven aan make-up..nu ben ik van van catrice heb wel een foto van wat ik allemaal pas heb gekocht..



Ben met alles super tevreden..catrice doet hey erg goed...trouwens

Vandaag actie bij trekpleister hele tas catrice make-up voor maar een tientje

Ik heb enkel ervaring met oogschaduw en blush van Catrice en die is inderdaad super goed!!

Heb je ervaring met de foundation? Ik durf nooit goedkope foundations te gebruiken, heb nu die van Chanel maar ben er niet zo tevreden mee

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

18-04-2013, 11:22
Nummer 10 blush van essence!

18-04-2013, 11:22

Citaat door Seniorita.:
Ik heb van Catrice (volgens mij) een matterende poeder.
Na een dag op werk, krijg ik meestal een vette, glimmende T-zone, door airco etc.

Ik doe een beetje van deze poeder en mn huid blijft gewoon 'droog'

Ik heb ook een vettige t-zone.. zooooo irritant.. maar ik ga deze poeder dan proberen voor me t-zone..
Ik gebruik nie altijd foundation, kan het ook zonder foundation gebruikt worden ?

18-04-2013, 11:24

Citaat door Canim:
Ik heb ook een vettige t-zone.. zooooo irritant.. maar ik ga deze poeder dan proberen voor me t-zone..
Ik gebruik nie altijd foundation, kan het ook zonder foundation gebruikt worden ?
Ja, ik doe dan meestal gwn een heel klein beetje blush op, maar kan ook gwn op een schone huid.

18-04-2013, 11:24

Citaat door Seniorita.:
Die Prime And Fine highlighter heb ik ook, maar ik krijg er echt een goude tint van op mn gezicht,
Ben er niet van gecharmeerd van


Ja je moet echt heel weinig opdoen ik vind het er wel mooi uitzien hoor..als je heeel weinig op doet valt het haast niet op

18-04-2013, 11:26

Citaat door -Frappuccino:
Ooh geweldig dankjewel!

Ik heb enkel ervaring met oogschaduw en blush van Catrice en die is inderdaad super goed!!

Heb je ervaring met de foundation? Ik durf nooit goedkope foundations te gebruiken, heb nu die van Chanel maar ben er niet zo tevreden mee

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk


Nee foundation durf ik eeelijk gezegd ook niet goedkoop te kopen heb er wel veel goede verhalen over gehoord..

Ik gebruik geen foundation meer na de bb cream van garnier te hebben geprobeerd

Trouwens die van chanel is wel erg goed hoor foundation welke heb jij?

18-04-2013, 11:37


iemand ervaring met dit:

http://www.betterthangelnails.eu/nl/producten.html

18-04-2013, 13:58

Citaat door Seniorita.:
Ik heb van Catrice (volgens mij) een matterende poeder.
Na een dag op werk, krijg ik meestal een vette, glimmende T-zone, door airco etc.

Ik doe een beetje van deze poeder en mn huid blijft gewoon 'droog'

Oke nice, wat is de prijs? Welke producten van Essence gebruik je naast dit product?

18-04-2013, 13:59

Citaat door sweetlovelady:
Oow ik ben gek op make up en lipstiften van catrice..

Heb ook van dior, chanel en ysl..maarnsie van catrice zijn echt net zo goed..echt onzin dat ik altijd zoveel geld heb uit gegeven aan make-up..nu ben ik van van catrice heb wel een foto van wat ik allemaal pas heb gekocht..



Ben met alles super tevreden..catrice doet hey erg goed...trouwens

Vandaag actie bij trekpleister hele tas catrice make-up voor maar een tientje

Nice! Oeh ik zie daar de Catrice bronzer, is die ook geschikt voor mensen met een lichte huid? Van die actie heb ik ook gehoord, helaas heb ik geen tijd om te gaan kijken... Laat me weten als je 'm gekocht hebt en wat er in zat!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23