Bekijk volle/desktop versie : 700 Hezbollah strijders in Homs , Syrië.



17-04-2013, 13:38
Hezbollah deploys 700 fighters in Syria’s Homs, report



Around 700 Hezbollah fighters were deployed in the Syrian town of Al-Nazariyeh near Al-Qusayr in Homs, Syrian activists reported on Wednesday.

“There are violent clashes taking place [near] Lebanese border areas,” the leader of the rebel Homs Front group told Al-Arabiya TV.

“Hezbollah thinks that this is a battle that determines its fate, because it has now deployed all its [manpower],” the rebel group leader identified as Colonel Hassoun added.

Hassoun also called on the Lebanese government to “put an end to Hezbollah rebellion against the government’s disassociation policy and international law.”

The rebel leader added that his group “will not antagonize any Lebanese sect,” adding that “the [rebels’] military council had issued a statement vowing to attack Hezbollah locations inside Syria.”

“Which means that the Free Syrian Army does not attack any [Hezbollah] location inside Lebanon,” he added.

Hezbollah has been reportedly fighting on the side of the Syrian regime against rebels in the Homs province and outside Damascus, with news outlets in the past week reporting that a number of party members had been killed in fighting in Syria.

On Thursday, a member of the Syrian National Coalition’s general secretariat told CNN that Syrian regime forces backed by Hezbollah fighters have been massing outside the Homs province town of Tal Qadesh.

The Shiite party has acknowledged that its members living in Syrian villages on the border with Lebanon have taken part in battles against “armed groups” in self-defense. However, it refuses to discuss allegations by Syrian rebels that it has sent fighters from Lebanon to bolster the forces of its ally, Syria’s President Bashar al-Assad.

Meanwhile, the Lebanese government agreed to send a memorandum to the Arab League concerning Syrian violations of the Lebanese sovereignty, after two people were killed and at least four others were injured in the northeast of Lebanon on Sunday in rocket attacks purportedly conducted by Syrian rebels.

Now

http://www.yalibnan.com/2013/04/17/hezbollah-deploys-700-fighters-in-syrias-homs-report/

17-04-2013, 13:39


Lekker daar laten zitten, hebben wij er geen last van in Israel

17-04-2013, 14:18
Die zogenaamde jihadisten gaan hun dood tegemoet nu ze tegenover Hezbollah en Iran staan.

17-04-2013, 14:20
wie heeft ze geteld?? en waarom precies 700? en geen 645 ofzo?

17-04-2013, 15:25



Citaat door Palestijnen:
Die zogenaamde jihadisten gaan hun dood tegemoet nu ze tegenover Hezbollah en Iran staan.
de rebellen hebben Allah die de universum, tijd, ruimte, jou en mij heeft geschappen boven hun.
Allah omvat al die iran hezbollah militanten.
Allah de koning de verhevene heeft de moslims vaker overwinningen geschonken uit zijn overvloedige gunsten.
De gehele universum en alles wat Allah de ruimte mee gevuld heeft is voor Allah kleiner dan een atoom.
Moge Allah de overwining geven aan de moslims en moge allah de hezbollah en de iran bewegingen met de grond gelijk maken. Allahuma emien!
Allahu AKBAR!

17-04-2013, 23:10

Citaat door malikkingdom:
de rebellen hebben Allah die de universum, tijd, ruimte, jou en mij heeft geschappen boven hun.
Allah omvat al die iran hezbollah militanten.
Allah de koning de verhevene heeft de moslims vaker overwinningen geschonken uit zijn overvloedige gunsten.
De gehele universum en alles wat Allah de ruimte mee gevuld heeft is voor Allah kleiner dan een atoom.
Moge Allah de overwining geven aan de moslims en moge allah de hezbollah en de iran bewegingen met de grond gelijk maken. Allahuma emien!
Allahu AKBAR!


Die Hezbollah gasten, die koerden en de seculiere FSA (Anti-alQaida) zeggen ook Allahu AKBAR. Ze hebben het theologisch onderbouwd dat ze zogenaamd voor God vechten. Ik wens jullie daarom veel succes met zijn allen!
Zoals Napoleon al zei; "God staat aan de kant met de beste artillerie". De wapenhandelaren gaan een topjaar tegemoet.

17-04-2013, 23:28

Citaat door malikkingdom:
de rebellen hebben Allah die de universum, tijd, ruimte, jou en mij heeft geschappen boven hun.
Allah omvat al die iran hezbollah militanten.
Allah de koning de verhevene heeft de moslims vaker overwinningen geschonken uit zijn overvloedige gunsten.
De gehele universum en alles wat Allah de ruimte mee gevuld heeft is voor Allah kleiner dan een atoom.
Moge Allah de overwining geven aan de moslims en moge allah de hezbollah en de iran bewegingen met de grond gelijk maken. Allahuma emien!
Allahu AKBAR!
Zucht ..... gaan we weer, jeetje realistisch denken is voor sommigen niet weggelegd.

18-04-2013, 01:26

Citaat door bloefkappe:
Voor Israel is dit de gedroomde zaak natuurlijk

2 aartsvijanden die elkaar uitmoorden, beter kan je niet hebben. Waarom vecht eigenlijk de arabische wereld niet samen eerst tegen Israël? En daarna onderling de strijd uitvechten

Zo zou ik het doen moest ik moslim zijn
Israel komt wel . je moet eerst de ersgte opruimen. hezbollah.fsa .

18-04-2013, 01:27

Citaat door Palestijnen:
Die Hezbollah gasten, die koerden en de seculiere FSA (Anti-alQaida) zeggen ook Allahu AKBAR. Ze hebben het theologisch onderbouwd dat ze zogenaamd voor God vechten. Ik wens jullie daarom veel succes met zijn allen!
Zoals Napoleon al zei; "God staat aan de kant met de beste artillerie". De wapenhandelaren gaan een topjaar tegemoet.
onzin. hezbollah.iran.fsa hebben niets met Islam te maken .