Bekijk volle/desktop versie : Gwyneth Paltrow meest gehate celeb



Pagina's : [1] 2 3

17-04-2013, 12:06
De 40-jarige actrice Gwyneth Paltrow staat verbazingwekkend op nummer 1 in de top 20 van de meest gehate celebrities in films, muziek en televisie, gevolgd door 'Twilight'-actrice Kristen Stewart.


Ben het hier zo mee eens
Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar toch. Haat haar en die Kirsten stewart
Ook haar ik Beyoncé en tooske Linda de mol
Haha ja ik weet slaat nergens op maar haat ze gewoon van nature.

17-04-2013, 12:11


haha ik Beyonce alleen zon lelijk wijf en dan denken echt knap te zijn. van zwart naar wit gaan.

17-04-2013, 12:13
Ja ze denkt te veel die Beyoncé.
Haar afro neus naar euro neus gegaan en van donker nat licht
En dan doen alsof ze voorbeeld is voor afro vrouwen
Plus ik haat haar gewoon omdat ze een illuminatie heks is
Maar ze maakt soms wel zulke mooie nummers

17-04-2013, 13:22
Haat Linda de mol

17-04-2013, 13:38


ik begrijp het heel goed! ik heb ook iets tegen haar zonder dat ik haar persoonlijk ken natuurlijk. Maar ze zet een bepaald beeld neer. En Madonna haat ik ook met haar 80 jarige leeftijd en armen alsof ze aan een wedstrijd meedoet. Patricia Paay heb ik ook een hekel aan, uitgedroogd brandnetel die denkt dat ze nog 18 is ieghhh en nu ik toch bezig ben Conny heb ik ook een hekel aan! Zo plakken aan haar ex terwijl hij allang is doorgegaan.
zoooo dat is eruit

17-04-2013, 13:49
A rabbi selamma, kijk over wie ze gaan roddelen? Betaal jij haar rekeningen? Nee? Dus wat doe je stoer? Lees jullie reacties aub opnieuw, om te huilen!

17-04-2013, 13:52
Ik haat Rihanna en Megan fox en alle andere vrouwen die iets met deze 2 gemeen hebben:
Vrouwen die van nature lelijk zijn (check hun kinderfoto's) en knapper ogen doordat ze of aan zichzelf hebben laten sleutelen en/of met de juiste make up en kleren hun huidig uiterlijk hebben bereikt om zich vervolgens als een prinses te gedragen

17-04-2013, 13:54

Citaat door Limburgse_:
A rabbi selamma, kijk over wie ze gaan roddelen? Betaal jij haar rekeningen? Nee? Dus wat doe je stoer? Lees jullie reacties aub opnieuw, om te huilen!
Laat ons

17-04-2013, 13:59
Rihanna is ook een hatelijke persoon.
En die Gweneth heeft echt een "ik vraag een isekielen" kop. Zij kan echt niet acteren haha
En kristen stewart heeft echt zo een depri uitstraling.

17-04-2013, 14:00

Citaat door roumaisa:
ik begrijp het heel goed! ik heb ook iets tegen haar zonder dat ik haar persoonlijk ken natuurlijk. Maar ze zet een bepaald beeld neer. En Madonna haat ik ook met haar 80 jarige leeftijd en armen alsof ze aan een wedstrijd meedoet. Patricia Paay heb ik ook een hekel aan, uitgedroogd brandnetel die denkt dat ze nog 18 is ieghhh en nu ik toch bezig ben Conny heb ik ook een hekel aan! Zo plakken aan haar ex terwijl hij allang is doorgegaan.
zoooo dat is eruit
haha madona is idd ook zo iemand

17-04-2013, 14:30

Citaat door vrouw1986:
Rihanna is ook een hatelijke persoon.
En die Gweneth heeft echt een "ik vraag een isekielen" kop. Zij kan echt niet acteren haha
En kristen stewart heeft echt zo een depri uitstraling.
Kirsten is niet hatelijk. She's kinda cute. Ze komt heel bescheiden en lief over.

17-04-2013, 14:32
nou dan is die vreselijke Rihanna tochop nummer 1.....walgelijk eng mensje

17-04-2013, 15:03


kim kardashen nummer 1 !

17-04-2013, 15:09
Ik ken haar eigenlijk niet. Vind haar een nobody.

Ik ''haat'' Lady gaga en Nickie Minaj. En Justin Bieber.

17-04-2013, 15:12
Waarom Gwyneth Paltrow? zij lijkt me juist wel een lieve leuke vrouw..

Pagina's : [1] 2 3