Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen wat doen jullie die jongens aan



Pagina's : [1] 2 3

16-04-2013, 23:03
ik moet al de hele week aan oude jeugdvriend aanhoren hoe die is genept door zijn vriendin. hij heeft het totaal niet zien aankomen en voelt zich echt hard genaaid. het lijkt er op dat ze enkel uit was op een kind van hem. ze is zelfs zo berekend en dreigt hem nu met alimentatie. althans zo voelt het voor hem aan. die jongen is nu totaal emotioneel gedesoriënteerd en hij zal niemand meer vertrouwen lijkt mij. ik zat er aan te denken om hem voorlopig te blokkeren op de whatsapp want ik kan dat gezeik niet meer aanhoren.

alle vrouwen zijn h.oeren behalve je moeder was het motto dat die van mij kon aannemen.

16-04-2013, 23:05


Zo erg voor hem

16-04-2013, 23:07
moest hij zijn lulu niet in haar kut doen eigen schuld!!!!!!!!

16-04-2013, 23:09
en alimentatie hoeft hij niet te betalen als hij het kind niet erkent....maar of dat islamitisch verstandig is

16-04-2013, 23:12


het is geen marokkaan en geen moslim

16-04-2013, 23:13
Jij bent een goede vriend.

Hij heeft haar in ieder geval in bed gekregen.

16-04-2013, 23:14

Citaat door Mwprw:
A
Als hij verwekker van het kind is, moet hij zowiezo gaan betalen
hij incasseert zijn inkomen contant dus kan nog wel eens moeilijk worden om hem alimentatie te dwingen. hij heeft haar een voorstel gedaan van 100 euro in de maand en dan mag ze in haar handjes klappen. het is niet de bedoeling dat hij ook haar nageltjes lak gaat betalen.

16-04-2013, 23:15
Mannen jullie zijn echt dramaqeens! Waar zijn de echte mannen gebleven

16-04-2013, 23:16

Citaat door Vado:
Jij bent een goede vriend.

Hij heeft haar in ieder geval in bed gekregen.
Met als een gevolg voor de rest van zijn leven.. Wat goed zeg!

16-04-2013, 23:16

Citaat door Mwprw:
Als hij verwekker van het kind is, moet hij zowiezo gaan betalen
niet waar, als hij bij de geboorte van het kind niks aangeeft bij de gemeente dan krijgt de baby automatisch de achternaam van zijn moeder. Dus feitelijk heeft de baby geen vader dus niet erkent en zal er geen alimentatie betaald worden.

16-04-2013, 23:22

Citaat door Marokkaans_roos:
Met als een gevolg voor de rest van zijn leven.. Wat goed zeg!
Ewa ja, ik probeer de positieve kant te bekijken. Ik me af of het meisje ook mocro is.

16-04-2013, 23:23

Citaat door Mwprw:
Nee erkenning gaat alleen maar om de vraag of hij juridisch ouder wordt van het kind. Alimentatieverplichting staat daar los van.

Burgerlijk Wetboek Boek 1
Artikel 394
De verwekker van een kind dat alleen een moeder heeft, alsmede de man die als levensgezel van de moeder ingestemd heeft met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad, is als ware hij ouder verplicht tot het voorzien in de kosten van verzorging en opvoeding van het kind dan wel, na het bereiken van de meerderjarigheid van het kind, tot het voorzien in de kosten van levensonderhoud en studie overeenkomstig de artikelen 395a en 395b. Nadien bestaat deze verplichting slechts in geval van behoeftigheid van het kind.
dus de vader moet ingestemd hebben dat hij de vader is..en als hij nou wegloopt en beweerd dat het niet zijn kind is?? hoe ga je zoiets bewijzen dat kan niet behalve met een vaderschapstest zovaak van die gasten die gewoon weglopen als het meisje zwanger is.

16-04-2013, 23:24


kijk dheze mietje ook fitneh probere.jullie marokkanisch menschen na toerkse mensche allemaal gut dush nicht intrappen dheze knoop van een mietje

16-04-2013, 23:24
ja het staat wel in de wet maar in werkelijkheid heb je bewijzen nodig anders kan elke zwangere vrouw zeggen diie is de vader van mijn kind.

16-04-2013, 23:24
Elke keer als ik jouw nick lees denk ik aan dit liedje

[video=youtube;mNRgSczEH_k]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=mNRgSczEH_k&NR=1[/video]

Pagina's : [1] 2 3