Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe hype onder de getrouwde mannen??!!



Pagina's : [1] 2 3

16-04-2013, 10:44
Hoorde van een vriendin dat haar vriendin (gescheiden) opnieuw getrouwd is. Maar dan gewoon alleen Islamistisch, dus imam en getuige en gedoe. Het is een praktiserend meisje.. later kwam ze erachter dat haar man al een vrouw heeft waarmee hij gewoon getrouwd is.. Nederlandse wet / Marokkaanse wet... Verschrikkelijk is dit toch, en je hoort het echt vaker.. ik weet niet of ik de man de schuld moet geven hiervoor.. of de vrouw gewoon zelf, of ze gewoon heel goedgelovig en naïef.. of ze wilde gewoon snel aan de man.

16-04-2013, 10:45


Sorry maar snap niet hoe dat mogelijk is... waar sliep hij dan? Bij de een of de ander?

16-04-2013, 10:47
Hoe kan ze daar later achterkomen, als hij niet iedere avond bij haar thuis slaapt vraag ik me af. Ik bedoel hij zou toch ook slapen bij zijn eerste vrouw?

16-04-2013, 10:49

Citaat door Broken.Soul:
Hoe kan ze daar later achterkomen, als hij niet iedere avond bij haar thuis slaapt vraag ik me af. Ik bedoel hij zou toch ook slapen bij zijn eerste vrouw?


Zie de reactie hieronder haha.


Citaat door Ikramm_:
Sorry maar snap niet hoe dat mogelijk is... waar sliep hij dan? Bij de een of de ander?


Hij was toch niet getrouwd met haar dus hij sliep gewoon bij zijn andere vrouw. Ze kwam er pas achter toen ze getrouwd waren.. en misschien wist ze het in haar achterhoofd wel.. maar wilde ze gewoon trouwen.

16-04-2013, 10:49


Wat een bedrieger.

16-04-2013, 10:49
Kutvent. En z'n eerste vrouw dan.

16-04-2013, 10:51
islamitisch trouwen is tegenwoordig niet meer zoals vroeger. Vooral in nederland niet, hier wordt er misbruik van gemaakt om zogenaamd 2 uitkeringen te trekken. Zowiezo als hij van haar scheidt heeft ze nergens recht op geen alimentatie etc etc .

Maar ik kan me best wel voorstellen dat vrouwen zo hopeloos tegenwoordig zijn dat ze gewoon ja is goed zeggen.

16-04-2013, 10:51
Maar hoe doen ze dat met het handvragen etc? Dat is dan toch gewoon zuivere laghda3?

16-04-2013, 10:53

Citaat door Krakeling:
Zie de reactie hieronder haha.



Hij was toch niet getrouwd met haar dus hij sliep gewoon bij zijn andere vrouw. Ze kwam er pas achter toen ze getrouwd waren.. en misschien wist ze het in haar achterhoofd wel.. maar wilde ze gewoon trouwen.
Ja dat is dan echt vervelend, maar snap ook niet dat haar vader hiermee heeft ingestemd...mijn vader zou namelijk noooooit accepteren dat het gewoon zo loopt, aangezien mensen tegenwoordig niet allemaal even eerlijk zijn. T zekere voor t onzekere

16-04-2013, 10:55
Dat die vader geen onderzoek heeft gedaan over die jongen is ook een beetje vreemd.

16-04-2013, 10:56

Citaat door Krakeling:
Hij was toch niet getrouwd met haar dus hij sliep gewoon bij zijn andere vrouw. Ze kwam er pas achter toen ze getrouwd waren.. en misschien wist ze het in haar achterhoofd wel.. maar wilde ze gewoon trouwen.
Dat kan haast niet anders.

Dan had ze het van begin af aan geaccepteerd.

16-04-2013, 10:57

Citaat door LaLa_Karima:
Dat die vader geen onderzoek heeft gedaan over die jongen is ook een beetje vreemd.
Die vrouw is gescheiden, lees begin.

16-04-2013, 11:00



Citaat:
Net gescheiden? Ze heeft nog haar wachtperiode, maar los daarvan.. Hoezo doet haar vader geen navraag over deze jongen? Waarom trouwen ze niet voor de Nederlandse wet, lijken mij allemaal signalen hoor..
Ik vind dat hij naar klappen solliciteert, vooral als hij gelogen heeft tegen haar vader & rest van de familie.
Los van het feit dat hij info achtergehouden heeft over zijn eerste vrouw...

Vreemd.

16-04-2013, 11:01

Citaat door Broken.Soul:
Die vrouw is gescheiden, lees begin.
Dat maakt toch niets uit. Als je bent gescheiden geeft je vader je toch gewoon weer weg

16-04-2013, 11:01

Citaat door Broken.Soul:
Die vrouw is gescheiden, lees begin.
Dus? Iedereen die dan maar komt aankloppen is goed genoeg?

Pagina's : [1] 2 3