Bekijk volle/desktop versie : ~Mijn reisje naar Marokko~♥



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

15-04-2013, 23:19
Hey dames., na wat ook "verhalen gelezen te hebben"
'ben ik van plan om er ook 1tje te schrijven maar dan wel halfwaargebeurd'.
"Ik zal het nu kort omvatten waar het over gaat". Enjoy. =)x


Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Maysara.ze ging naar Marokko in 2012 en ze was op een trouwfeest en leerde ze daar een jonge kennenxgenaamd Bilal.Maar de neef van Maysara had grote gevoelens voor haar en deed alles om haar te krijgen, maar de familie kwam ertussen.Kortom deze verhaal gaat over drama, liefde, vriendschap,en ruzies.

"Maysara": Heeft zwart lang haar bruine ogen kuiltjes aan haar beide wangen,is 16jaar oud en aan vriendjes deed ze helemaal niet mee.x

"Bilal": Heeft kort zwart haar en mooie grijze ogen waar ik in verdrink, is 19jaar oud en heeft brede gespierde schouders waar ik van smelt.

"xNourdine":is een Neef van Maysara, heeft kort bruine haren en licht bruine ogen lang gespierd,en is 18jaar oud.

"Yasmina": Vriendin van Maysara, heeft donkerbruin/groene ogen draagt hoofdoek, wat haar echt staat, en is 16jaar oud.

Er komen nog wat mense bij. Maar dat komen jullie wel tegen in het verhaal.



("Zeg me maar wanneer ik verder moet gaan ofniet.&quot =D

15-04-2013, 23:24


Lijkt me leuk
Up up up x

16-04-2013, 00:18
Ga snel verder meid

16-04-2013, 15:33
uppaaa gaat dit over jou maar dan in andere namen ??

16-04-2013, 17:57



Citaat door Love.Barcelona:
uppaaa gaat dit over jou maar dan in andere namen ??
Ja, het is half bij me gebeurd", maar het meeste is gewoon wat bij verzonnen, wil mijn fantasie wat gebruiken. ;-)

17-04-2013, 21:16
1)x "MAYSARAAA OPSTAAAN OPSTAAAN a slaapkop"We gaan naar onze land eindelijk al die illegale terug zien,xriep mijn broertje van 6.
Vandaag gingen we eindelijk naar Marokko.Wat was ik deze rotland beu,
ik stond op en ging naar de badkamer.deed daar mijn ding en ging naar beneden en ja hoor,
ik zag al die ongerustige familie die de bagages in de auto zetten.man, wat kon ik niet wachten wou zo snel mogelijk naar Marokko.
Ik hielp snel mijn moeder met opruimen en deed snel wat muziek op.
Er belde iemand aan de deurbel ik liep naar de voordeur en deed de deur open, Ik zag mijn onkel met zijn zoon.
Ik verwelkomde hun met een hand en liet ze binnen.
Ze gingen ons vergezellen naar het vliegveld.
Nadat we met alles klaar ware was het eindelijk zo ver,ik liep naar mijn kamer en deed snel mijn kleding aan.
xIk had een simpel roos maxi jurk aan xMet een jeans jasje erop.
Ik föhnde mijn haren snel.xIk nam mijn tasje en zette daar wat belangrijke spullen in, wat bijna elk meisje doet.
xik hoorde mijn moeder roepen;"Maysaraa kom we gaan vertrekken, het is tijd".
Eindelijk was het zover.
Ik nam snel afscheid van mijn vertrouwde kamer en liep naar beneden.
Ik stapte vanachter in de auto samen met mijn broertje en zus,
"Zijn jullie er allemaal klaar voor riep mijn vader",
Iedereen knikte snel van Ja, en we vertrokken.
onderweg naar het vliegveld namde ik mijn mp3-speler en zetten snel het liedje van "Planete Rif 280".x"Dit liedje liet me echt denken aan Marokko". http://m.youtube.com/watch?v=FsTUzgnYmO8

17-04-2013, 21:30
Wauw ♡ up up up

19-04-2013, 18:37
Verder gaan? =D

19-04-2013, 18:48
VERDER uuuppp nieuwe fannn

19-04-2013, 19:06
oep ja ga verder meid x

19-04-2013, 19:11

Citaat door Lieve-ikram:
VERDER uuuppp nieuwe fannn
Welkom lieve fan, ik plaats straks wel een vervolgje x
Ups is altijd welkom x

19-04-2013, 19:12

Citaat door Sara_Weetniet:
oep ja ga verder meid x
Ik plaats straks wel vervolgje x

19-04-2013, 21:42


2) Eindelijk waren we aangekomen op het vliegveld.
We liepe langs de douane en de stress begon al.
Nadat we met alles klaar waren, moesten we gewoon wachte tot onze vliegtuig er was.Ik voelde mijn gsm trillen en zag een "onbekend nummer"xzou ik opnemen of niet?ik liep snel naar de dames wc en nam toch op,
"Hallo met wie spreek ik?"xzei ik toch maar.x"hey Maysara, ik ben het Mina"xoh, heey Yasmina,hoe gaat het met jou?"Ja gaat naar z'n gangetje, ik bel je met de nummer van mijn vriend, je weet wel.maar ik belde je ook omdat ik je onzettend hard ga missen.wat ga ik hier alleen in deze rotland toch doen zonder jouw? x"nou met mij ga je nog plezier maken in deze rotland"xhoorde ik haar vriend achter de lijn zeggen.
haha gekkie toch ik zal jouw ook hard missen".maar lieverd sorry ik moet ophangen, groetjes aan je vriend zei ik.x"oke doei, Maysara veel plezier in marokko, ik bel jouw later nog wel hè"We zeiden elkaar gedag, en hing op man wat ga ik Mina toch hard missen. xIk verlate de dames wc en botste plots tegen een gedaante aan. En Mijn gsm viel op de grond.
"kun je niet uitkijke ofzo"xriep ik tege die persoon."ow sorry gaat het dame?"zei een heeze zware stem.ik draaide me om en zag 2 mooie strallende lichte, maar dan ook bezorgde oogjes naar me kijken.wow wat zag hij er knap uit beheers je Maysara.x"en bevalt het je?"Hoorde ik hem zeggen.x"euhm wat bedoel je?"xZei ik alsof men neus aan het bloeien was."Nou jouw schattige blozend gezichtje zegt al genoeg"xzei die jongen.xOhnee Maysara dit meen je toch niet zei ik tegen mezelf.xAangenaam Karim en stak zijn hand richting mij,"mag ik dan ook de naam van deze mooie dame weten?"Ik keek naar zijn hand en terug naar hem,x"Ha dat had je wel gewild hé, hang maar ergens anders de player uit."xZei ik schaakmat, en liep weg.x"nou pittige dame ook"xhoorde ik hem achter me nog zeggen en voelde zijn ogen op me prikken."Ik liep terug naar mijn plaats naast mijn ouders en wachtte tot onze vliegtuig er was".

19-04-2013, 22:53
uup uup ga verder lieverd x

20-04-2013, 00:03
oep oep oep oep oepaaa verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18