Bekijk volle/desktop versie : Mijn beide live (hotmail) emailaccounts zijn gehackt



15-04-2013, 14:10
Beste leden,

Beide email-adressen van mij zijn gehackt en microsoft kan me niet helpen om deze e-mailadressen terug te krijgen,.
Weet iemand hoe ik er alsnog in kan, het zij om ze te hacken of wat dan ook!
Het probleem is sinds vanochtend!

15-04-2013, 15:16


Vergeet het maar. Als hotmail niets voor je kan doen dan nobody can.

15-04-2013, 15:54
Nou, zij hebben meer dat privacy gedoe in hun hoofd.
Ik moet zoveel onnozele vragen beantwoorden, om een kans te hebben dat ze mij weer toegang geven tot het account.
Vragen zoals: onderwerp laatste mails, emailadressen van personen, mappen kan ik nog wel beantwoorden, maar de rest niet meer.

15-04-2013, 16:18
Het is heel spijtig om dit te zeggen maar zelfs zulke vragen gaan ze je niet helpen.
Ik heb dit een keer gedaan, niet echt hoor, wou alleen weten of ze kunnen helpen wanneer je zegt
dat je weet welke onderwerpen er zijn, welke contactpersonen, kortom de vragen die jij zegt.
Ze beweren mij niet te kunnen helpen, terwijl ik gewoon precies weet welke onderwerp laatste e-mails.
Als je je alleen de mappen kunt herinneren, dan is de kans zeer klein dat je ooit je e-mailadressen terugkrijgt.

15-04-2013, 17:28


Inderdaad kans is vrijwel nihil. Ik heb het ook ooit een keer gehad. Ik heb zelfs printscreens, mapnamen, email onderwerpen, ip adress, oude wachtwoorden verstuurd maar niets mocht baten. Ze zijn overdreven streng.

15-04-2013, 18:23
Ja inderdaad. De helpdesk is gewoon letterlijk zinloos.
@Miss Zziz, voortaan niet meer de optie Geheime vraag en Antwoord kiezen maar voeg je mobiele telefoonnummer.
Dan is de kans dat je nieuwe e-mailadres gehackt wordt kleiner.
En als je een e-mailadres hebt dat niemand het ervan af weet, kan je die toevoegen als Alternatieve e-mailadres.

15-04-2013, 18:46
Bedankt voor jullie reacties. Precies! Ik heb mijn email adres namelijk gekoppeld aan mijn telefoon.
Dus ik kon exact aangeven wat voor mails ik verstuurd en ontvangen had, en alle overige vragen beantwoorden, maar alsnog konden ze me niet helpen.

Ik baal enorm, omdat er best gevoelige informatie aanwezig was daar. En tevens is het geen fijn idee om te bedenken dat iemand daarin zit te neuzen. Maar goed, het is niet anders en ik zal idd de volgende keer mijn telefoonnummer melden. Want ik zag dat je aan de hand daarvan een code kon krijgen, helaas geldt dat niet voor mij omdat ik er nooit één gevoerd heb..

15-04-2013, 18:56
Het is heel spijtig. Enig idee wie zoveel interesse hecht in je gevoelige gegevens?
Het Geheime vraag en Antwoord zijn nooit het beste optie noch een makkelijke
want op den duur ben je ze zo vergeten en weet je de antwoorden niet meer.
Je gaat ze toch maar 1x bedenken en klaar, na jaren heb je ze dan nooit meer gebruikt noch onthouden.
Daarom is het telefoonnummer heel handig. Je krijgt inderdaad een code toe gezonden
en kan je het herstellen. En bovendien heb je je telefoon altijd bij je en als je je telefoon beveiligd hebt met
een wachtwoord of pincode, dan ben je extra beschermd tegen e-mailadressendiefstal.