Bekijk volle/desktop versie : kleding en tassen



Pagina's : [1] 2

15-04-2013, 12:40
Salaam dames,

Na me zwangerschap pas ik een heleboel kleding njet meer vind het zonde dat her dan zo in me kast ligt. Ben daarom begonnen met een kast opruiming!! Zit echt leuke kleding tussen en veel merk jeans ga nu foto's maken hou daarom deze topic in de gaten. Gr

15-04-2013, 12:43


oehh pm me!

15-04-2013, 13:03
Lieve dames

Dank jullie wel voor het uppen! Op welke programma kan ik foto's downloaden?

15-04-2013, 14:07
Sorry dames lukt me niet echt om hier te plaatsen ben er bijna hihi duurt alleen lang want wilt niet met kopieeren heb wel wat op marktplaats gezet kijk ook naar me overige advertenties daar staan nog meer kleding. Heb je interesse je kan me bellen mailen of pmen dikke

http://m.marktplaats.nl/a/kleding-dames/merkkleding-jurken/m666935738-zara-xs-tijgerjurk.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b& previousPage=lr

15-04-2013, 14:11


Ben je van plan om dik te blijven dan?

15-04-2013, 14:18

Citaat door Sam7ay-azin-ino:
Ben je van plan om dik te blijven dan?
Neh dat niet alleen geef nu borstvoeding helaas kan ik geen dieet volgen maar heb het ook opgegeven. Bedoel van 70 kilo naar mijn gewicht voor zwangerschap dat was 54 kilo gaat niet gebeuren denk ik dan... Is onrealistisch in mijn ogen en dan al die leuke kleding in me kast die ik niet pas geeft me nog meer frustraties dus liever alles weg.

Erg ben ik he ahhahaha

15-04-2013, 14:23
Hee meid, de link van marktplaats is nogal onduidelijk.
Je ziet maar 1 ding heb je geen overzicht van meerdere jurkjes bijv ?

15-04-2013, 14:25

Citaat door happinesss:
Neh dat niet alleen geef nu borstvoeding helaas kan ik geen dieet volgen maar heb het ook opgegeven. Bedoel van 70 kilo naar mijn gewicht voor zwangerschap dat was 54 kilo gaat niet gebeuren denk ik dan... Is onrealistisch in mijn ogen en dan al die leuke kleding in me kast die ik niet pas geeft me nog meer frustraties dus liever alles weg.

Erg ben ik he ahhahaha
Of je kan ze houden als motivatie om weer terug te gaan naar je eigen gewicht, ooit.

15-04-2013, 14:26

Citaat door happinesss:
Neh dat niet alleen geef nu borstvoeding helaas kan ik geen dieet volgen maar heb het ook opgegeven. Bedoel van 70 kilo naar mijn gewicht voor zwangerschap dat was 54 kilo gaat niet gebeuren denk ik dan... Is onrealistisch in mijn ogen en dan al die leuke kleding in me kast die ik niet pas geeft me nog meer frustraties dus liever alles weg.

Erg ben ik he ahhahaha
Haha 47weken zwanger...
Ben je dan hellemaal niets kwijt geraakt na je bevalling?
Van borstvoeding val je ook af, ik had gister een topic geopend en dames gaven aan dat je van borstvoeding ook vocht en kilo's kwijt raakt.

Maar ik snap je volkomen, het kan een tijd duren voor je op je oude gewicht zit, en je hebt gewoon nieuwe kleding nodig die wel past.

15-04-2013, 14:28

Citaat door ranaa:
Hee meid, de link van marktplaats is nogal onduidelijk.
Je ziet maar 1 ding heb je geen overzicht van meerdere jurkjes bijv ?
Hey meid,

Dank je wel voor je interesse! Als het goed is staat ergens overige advertenties daar staat al wat op ben nog bezig met plaatsen. Ik doe numijn computer aan mss lukt het dan via dat weg om foto's hierop te plaatsen. Tot snel insha Allah

15-04-2013, 15:38
Hey Meid,

Dank je wel voor je reactie! Hahaha erg he nog steeds niet mijn sticker veranderd ben er nog niet aan toe gekomen. Helaas niets kwijtgeraakt na me bevalling ben nu zeven weken verder nog steeds zelfde gewicht en ergste lijk nog 5 maanden zwanger. En dit voor bevalling gewoon plat was en wollah kwam geen kilo aan was zo moeilijk om aan te komen. Dat hoorde ik ook over borstvoeding daarom heb ik expres borstvoeding gegeven maar walou hahaha mss komt het dan nog?

Dank je wek voor je begrip!


Citaat door mecho:
Haha 47weken zwanger...
Ben je dan hellemaal niets kwijt geraakt na je bevalling?
Van borstvoeding val je ook af, ik had gister een topic geopend en dames gaven aan dat je van borstvoeding ook vocht en kilo's kwijt raakt.

Maar ik snap je volkomen, het kan een tijd duren voor je op je oude gewicht zit, en je hebt gewoon nieuwe kleding nodig die wel past.

15-04-2013, 15:52
mijn vriendin is meer dan 30 kilo afgevallen na haar bevalling.
kzou zeggen niet opgeven en eet lekker gezond en beweeg kan je perfect combineren met borstvoeding.

15-04-2013, 19:51



Citaat door vrouw1986:
mijn vriendin is meer dan 30 kilo afgevallen na haar bevalling.
kzou zeggen niet opgeven en eet lekker gezond en beweeg kan je perfect combineren met borstvoeding.
Salaam lieverd

Dank je wel voor je motivatie!! Ben gelijk begonnen met gezond eten en suiker en zoetigheid heb ik aan de kant gezet dat gaat dus goed hamdoelah. Nu op dit moment volg ik alleen training via YouTube tot ik me ga inschrijven in een sportschool. Kan je aub vragen aan je vriendin er ze had gedaan?

Pagina's : [1] 2