Bekijk volle/desktop versie : Wat heeft een getrouwde man thuis aan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

15-04-2013, 09:25
Ik vond dat we het ook eens vanuit mans kant moeten bezien Altijd maar weer wat de vrouw doet, wat de vrouw kookt, wat de vrouw voor lingerie aan moet en wat de vrouw thuis draagt. Verandering van spijs doet eten hoor, ook op een vrouwen forum.
Dus bij deze de vraag: wat dragen jullie mannen thuis? doen ze moeite om hun sexy kant te uiten? Doen ze moeite om hun prachtige vrouwkes gek te maken?

Mijn man draagt zijn joggingbroek van het jaar 0 en een hemdje waarvan het jaartal fabricage niet te achterhalen is. Ik kom in mijn oma broek en jurk altijd naast hem zitten. A morrocan dream gewoon

Nu jullie.

15-04-2013, 09:29


String. Zo sexy hoe die haartjes dan eruit komen, krijg het warm van

15-04-2013, 09:30

Citaat door Lolitaa:
String. Zo sexy hoe die haartjes dan eruit komen, krijg het warm van
Hij gaat met de tijd mee he? Doe eens laserepilatie voor zijn pipo proberen

15-04-2013, 09:32

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Hij gaat met de tijd mee he? Doe eens laserepilatie voor zijn pipo proberen
Nu heeft hij dreadlocks erin, gisteren had ik het styl geföhnd. Zo standaard kroes is toch niet mooi, iedere dag wat anders, straks raak ik verveeld

15-04-2013, 09:34



Citaat door Lolitaa:
Nu heeft hij dreadlocks erin, gisteren had ik het styl geföhnd. Zo standaard kroes is toch niet mooi, iedere dag wat anders, straks raak ik verveeld
De slag in je haar is terug. Probeer dat eens

15-04-2013, 09:45
Gadverdamme dames! haha

Deze draagt gewoon een joggingsbroek en t-shirt. Altijd. Ook in de winter (dus nooit een trui of vest erboven).
Met warme dagen een short en hemd of soms geen hemd.

15-04-2013, 09:47

Citaat door Rania.:
Gadverdamme dames! haha

Deze draagt gewoon een joggingsbroek en t-shirt. Altijd. Ook in de winter (dus nooit een trui of vest erboven).
Met warme dagen een short en hemd of soms geen hemd.
Haha, ik begrijp precies wat je bedoelt. In de winter heb ik het altijd koud! Echt niet normaal Dan kleed ik me dus heel warm aan. Lagen kleding over elkaar. Mijn man draagt gewoon een drie kwart broek en hemd zonder mouwen
Hij straalt gewoon warmte uit. Is een kachel. In bed heb ik niet eens extra dekens nodig

15-04-2013, 09:47
Ik heb (nog) geen man maar vind het geweldig als hij thuis zo'n foeqieya,qandoura, jelleba zonder mouwen thuis zou dragen

15-04-2013, 09:51
mijn man draagt gewoon een joggingbroek of pyjamabroek met een tshirt en als het koud is dan een trui, meer niet, zij hebben niet zo veel keuze als ons denk ik

15-04-2013, 09:53
Joggingbroek met tshirt of rahbeja.. Hij heeft t noooooooit koud bazzzz
Als t echt warm is alleen een short.

15-04-2013, 10:01

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Haha, ik begrijp precies wat je bedoelt. In de winter heb ik het altijd koud! Echt niet normaal Dan kleed ik me dus heel warm aan. Lagen kleding over elkaar. Mijn man draagt gewoon een drie kwart broek en hemd zonder mouwen
Hij straalt gewoon warmte uit. Is een kachel. In bed heb ik niet eens extra dekens nodig

Juiiisssst hier precies zo.

Ik vind dat wel vervelend hoor. Soms voelt ie zo warm aan dat ik gewoon ga zweten in bed :-/
Ik vind t ook nooit fijn om samen in slaap te vallen. T liefst keer in m de rug toe en slaap ik een paar cm verderop in bed
Doe ik dit niet dan heb ik het gevoel alsof ik stik (echt l'roefehd gewoon), alsof ik in een sauna ben.

15-04-2013, 10:06
Begrijp me niet verkeerd maar draagt niet elke man pyjama of joggingbroeken en t-shirt in de avond? Wat verwacht je? Dat hij als ie thuis komt een smoking uit de kast haalt?

Rare topic.

15-04-2013, 10:16



Citaat door Najibsri:
Begrijp me niet verkeerd maar draagt niet elke man pyjama of joggingbroeken en t-shirt in de avond? Wat verwacht je? Dat hij als ie thuis komt een smoking uit de kast haalt?

Rare topic.
Genoeg vrouwen die met Takshita, feestelijk kapsel en uitgebreid make up voor de deur op hun man gaan wachten.

15-04-2013, 10:27

Citaat door prisonbreak:
Genoeg vrouwen die met Takshita, feestelijk kapsel en uitgebreid make up voor de deur op hun man gaan wachten.
Ik had het over de mannen. Wat kan mij het nou allemaal ruften wat de vrouw aantrekt.

Takshita? Zijn er nog steeds vrouwen die zulke oerlelijke kitscherige onkleding dragen?

15-04-2013, 10:30

Citaat door muslima82:
Ik heb (nog) geen man maar vind het geweldig als hij thuis zo'n foeqieya,qandoura, jelleba zonder mouwen thuis zou dragen


Ik houd daar ook van, ik vind het mooi staan bij hem. Maar helaas draagt het alleen heel af en toe als we in Marokko zijn.

Mijne draagt thuis altijd een spijkerbroek met een shirt .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12