Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sollicitatie gesprek & Hoofddoek??



14-04-2013, 11:59
Heleeuwww Lady's,

Ik draag sinds kort een hoofddoek en heb binnenkort sollicitatie gesprekken. Alleen zou ik echt niet weten hoe ik gekleed moet gaan, gecombineerd met hoofddoek. Toen ik nog geen hoofddoek droeg was het een makkie voor mij, bloesje, blazer en ik ben klaar. Hebben jullie voorbeelden/ suggesties?

14-04-2013, 12:38


Gewoon netjes gaan, ik weet niet wat jij draagt met hoofddoek.

Doe gewoon leuke tuniekje aan, spijkerbroek/skinny, hakjes/laarzen en een blazer erop.
Mocht je abaya dragen dan gewoon een blazer erop en printsjaal erbij

14-04-2013, 13:03
Abaya en khimar; zodat je hijab wordt geaccepteerd.

14-04-2013, 15:22

Citaat door Unthinkable_:
Gewoon netjes gaan, ik weet niet wat jij draagt met hoofddoek.

Doe gewoon leuke tuniekje aan, spijkerbroek/skinny, hakjes/laarzen en een blazer erop.
Mocht je abaya dragen dan gewoon een blazer erop en printsjaal erbij
Draag het pas dus ben nog van de tuniekjes en skinny's. Dus een tuniekje kan netjes zijn ? Hoeft niet perse een lang bloesje te zijn?
Is een normale spijkerbroek te doen?

14-04-2013, 15:55



Citaat door LaCity-Femme:
Draag het pas dus ben nog van de tuniekjes en skinny's. Dus een tuniekje kan netjes zijn ? Hoeft niet perse een lang bloesje te zijn?
Is een normale spijkerbroek te doen?
Jahoor, ik zou gewoon lekker aandoen waar je je prettig bij voelt. Er is niks mis met een tuniekje.. Het gaat er meer om dat je er verzorgd uitziet en een vlotte babbel heb. Spijkerbroek is te doen wat dat betreft. Su6 met je sollicitatie.