Bekijk volle/desktop versie : Waarom geen respest?



30-01-2003, 00:41

Citaat door ProtestGirl:
Het is meer een vraag, wat mij opvalt is dat marokkanen bij mij in de buurt zich heel respectloos gedragen tegenover donkere mensen...why? En waarom worden donkere marokkanen susis(of hoe je dat ook schrijft) voor minder aangezien?
.

30-01-2003, 00:50


Dat zijn mensen die zich ten koste van anderen een beter gevoel van eigen waarde geven.
Zo van: ik kleineer hem, opdat ik dan groter lijk.

30-01-2003, 01:01

Citaat:
Origineel gepost door ProtestGirl
Het is meer een vraag, wat mij opvalt is dat marokkanen bij mij in de buurt zich heel respectloos gedragen tegenover donkere mensen...why? En waarom worden donkere marokkanen susis(of hoe je dat ook schrijft) voor minder aangezien?
"blanke" voelen zich altijd beter dan "zwarte" dus ja..........zelfde regel geldt ook bij marokkanen.............

30-01-2003, 01:27
Maar dat zou niet voor een Moslim gelden......wie bepaald er of een soort of ras superieur is aan iets of iemand anders???

30-01-2003, 07:40



Citaat:
Origineel gepost door ProtestGirl
Het is meer een vraag, wat mij opvalt is dat marokkanen bij mij in de buurt zich heel respectloos gedragen tegenover donkere mensen...why? En waarom worden donkere marokkanen susis(of hoe je dat ook schrijft) voor minder aangezien?
Sinds wanneer zijn soussis donker?
Ik denk dat jij de mensen die meer naar het zuiden wonen bedoeld.

Maar wat jij nu zegt, komt me niet bekend voor waar ik woon. Want ik hoor juist altijd van arabieren en riffi's dat soussi's goeie mensen zijn

30-01-2003, 08:35
Een Marokkaan is geen blanke...

30-01-2003, 08:59

Citaat:
Origineel gepost door nadiaaa
Dat zijn mensen die zich ten koste van anderen een beter gevoel van eigen waarde geven.
Zo van: ik kleineer hem, opdat ik dan groter lijk.
inderdaad

30-01-2003, 11:02
omdat ze gewoon triest zijn, als ze een beetje zelfrespect hadden zouden ze ander mensen, ongeacht hun huidskleur of afkomst niet kleineren.