Bekijk volle/desktop versie : Barcelona dit seizoen wel voorzichtig: ‘Richten ons eerst op halve finale’



Pagina's : [1] 2 3 4

13-04-2013, 12:01
Barcelona werd vorig seizoen door velen gezien als beste ploeg ter wereld, maar het elftal greep naast de grote hoofdprijzen. De landstitel ging naar Real Madrid en in de Champions League werd het team uitgeschakeld door Chelsea, terwijl er in de periode voorafgaand aan de halve finale al werd gesproken over de eindstrijd. Die fout maakt men in Catalonië niet nog een keer, verzekert directeur Andoni Zubizarreta.

“Vorig seizoen hadden we het teveel over de finale die we uiteindelijk niet wisten te bereiken”, kan Zubizarreta zich herinneren. “We blijven ons nu richten op de halve finale.” In Bayern München wacht er een tegenstander van formaat. “We gaan geweldig voetbal zien in de halve finale. Een wedstrijd tussen twee grote teams met een verschillende speelstijl.”

“Grote spelers, coaches en fans… Als ik Bayern München analyseer zie ik een fantastische club, maar als ik onze vereniging analyseer zie ik hetzelfde”, besluit Zubizarreta via de officiële kanalen van de club. De eerste ontmoeting tussen Barcelona en Bayern München vindt op 23 april plaats in Zuid-Duitsland. Een week later reist der Rekordmeister naar Spanje.

13-04-2013, 12:12


Ze3ma het is altijd vanzelfsprekend dat Barca zich gelijk finalist moet noemen.. Alle andere clubs mogen dat niet.. Ik haat dit soort artikelen ik wil de schrijver van deze artikelen gelijk het ziekenhuis in slaan. En de poster op dit forum wil ik dan ook gelijk draai om zn oren geven..waarom plaats je dit hier.

13-04-2013, 12:34

Citaat door MarocinoRifino:
Ze3ma het is altijd vanzelfsprekend dat Barca zich gelijk finalist moet noemen.. Alle andere clubs mogen dat niet.. Ik haat dit soort artikelen ik wil de schrijver van deze artikelen gelijk het ziekenhuis in slaan. En de poster op dit forum wil ik dan ook gelijk draai om zn oren geven..waarom plaats je dit hier.

13-04-2013, 15:03

Citaat door Plaaggeest:
Ey maar plaaggeest ik wil je uitleggen waarom het me irriteert.

Barcelona Die fout maakt men in Catalonië niet nog een keer, verzekert directeur Andoni Zubizarreta.

Kijk hoe ze over zichzelf denken.. wat kan ik hier echt zoo boos op worden. Vooral die jodensite voetbalzone want daar heeft ie het van. En zo ver ik weet is Real Madrid de beste club ter wereld want die hebben 9 CL en daarna Milan etc. etc. En daarnaast een club die in de ontmoetingen met real steeeeeds maar opnieuw het onderspit delft mag zich al helemaal niet hoger scharen dan de rest.. laat staat beloftes doen over een finale die nog ver in zicht is. Voetbalzone richt altijd die propaganda richting barca altijd positief. de kampioen van vorig seizoen is nog altijd real.. en niet doorlullen. Barca heeft echt niet overtuigd in alle topduels dit seizoen..

13-04-2013, 15:07



Citaat door MarocinoRifino:
Ze3ma het is altijd vanzelfsprekend dat Barca zich gelijk finalist moet noemen.. Alle andere clubs mogen dat niet.. Ik haat dit soort artikelen ik wil de schrijver van deze artikelen gelijk het ziekenhuis in slaan. En de poster op dit forum wil ik dan ook gelijk draai om zn oren geven..waarom plaats je dit hier.
Als er een award bestond van de meest idiote persoon op aarde had jij 'm gewonnen.

13-04-2013, 15:09
Barca gaat finale halen, halve finale is formaliteit. Beste club van de wereld

13-04-2013, 15:11
dit artikel is zooo erg op meningen gebasseerd.. ik kan niet tegen zulke mensen.. als ze zichzelf zo goed vinden kom maar.. real barca nuuu gelijk. monden snoeren voor de 88e keer.. stelletje idioten

13-04-2013, 15:12
Is geen mening maar een harde feit

13-04-2013, 15:13

Citaat door smooth_a:
Barca gaat finale halen, halve finale is formaliteit. Beste club van de wereld
oke wat zijn de feiten dat barca de BESTE club is ter wereld. begin maar te spitten... je weet dat ik al gewonnen heb maar je bent een volhouder. kom maar begin maar jongetje

13-04-2013, 15:13

Citaat door smooth_a:
Is geen mening maar een harde feit
zeg dan wat zijn de feiten jongen. wat is beste volgens jou.

13-04-2013, 15:15

Citaat door smooth_a:
Is geen mening maar een harde feit
!

13-04-2013, 15:17
weeetje ik ga ook real propaganda plaatsen hier.. van andere sites oke.. altijd zoo subjectief die voetbalzone ... ik haal ook een subjectieve bron van real en plaats dat hier.

13-04-2013, 15:19


5 minuten voorbij ze hebben geen tegenwoord

13-04-2013, 15:20
Marocino achter zijn computer


13-04-2013, 15:20
Deze man denkt is koude oorlog met z'n propaganda, en feiten heb ik al genoemd en staan in artikel

Pagina's : [1] 2 3 4