Bekijk volle/desktop versie : Stelling: meiden die heilig doen op het forum zijn het makkelijkst



Pagina's : [1] 2

12-04-2013, 22:52
Je herkent ze aan allerlei koranverzen of hadeeth overleveringn in hun ot of Only Allah boven hun avatar. In ieder geval allemaal tekstjes die de indruk moeten wekken dat je te maken hebt met een godvrezende vrouw. Dus niet. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat de meiden die zich heel heilig profileren het makkelijkst zijn om te hozzelen. Na paar pms heb je haar nummer en na een paar belletjes zit je haar nog eerlozer te maken dan ze al was. Had hier zelfs met een te maken die topics lang over Aqeedah en wat niet voltypte met lange reacties, dus kan je nagaan. Als je wil scoren of even zin hebt in telefoonseks moet je die zogenaamde heiligerds benadere.

12-04-2013, 22:55


ik zag een onderzoek tijd terug waarbij extreem gelovig lijkende predikers (priesters, imams etc.) vaak ongelovig zijn dus het is niet alleen een vrouwenprobleem ook de mannen kennen dit fenomeen heet atheïsme denial syndrome als ik het goe dherinner

12-04-2013, 22:58
Wat is heilig?

Jullie verklaren al een vrouw heilig(Schijnheilig) als ze alleen maar machaAllah, tbarke Allah, Alhamdullilah zegt terwijl dat heel normaal hoort te zijn

Sorry hoor het ligt toch echt wel aan jullie, want niemand is hier heilig iedereen heeft een bagage.

12-04-2013, 22:59

Citaat door Ultra_Neuroot:
ik zag een onderzoek tijd terug waarbij extreem gelovig lijkende predikers (priesters, imams etc.) vaak ongelovig zijn dus het is niet alleen een vrouwenprobleem ook de mannen kennen dit fenomeen heet atheïsme denial syndrome als ik het goe dherinner
Door wie was dit onderzoek verricht als ik vragen mag? Klinkt contradictioneel.

12-04-2013, 23:02



Citaat door Honnete:
Door wie was dit onderzoek verricht als ik vragen mag? Klinkt contradictioneel.
ik kan het mij echt niet goed herinneren herinner me alleen het syndroom omdat ik het best opvallend vond

12-04-2013, 23:06

Citaat door Ultra_Neuroot:
ik zag een onderzoek tijd terug waarbij extreem gelovig lijkende predikers (priesters, imams etc.) vaak ongelovig zijn dus het is niet alleen een vrouwenprobleem ook de mannen kennen dit fenomeen heet atheïsme denial syndrome als ik het goe dherinner
dat syndroom is bedacht door de duivel.

het doet je twijfelen....

a3oudhoubillahh..

12-04-2013, 23:08
of met een audi rijden en hosselen langs de weg.

Maar de meeste zijn gewoon netjes en gedragen zich als een oegtie

12-04-2013, 23:08
En dan heb ik eens een leuke avatar...
Ik ga 'm maar weer eens veranderen... -_-





Grapje

12-04-2013, 23:08

Citaat door Ultra_Neuroot:
ik kan het mij echt niet goed herinneren herinner me alleen het syndroom omdat ik het best opvallend vond
Het is inderdaad opmerkelijk, maar bovenal een gewaagde en beschuldigende constatering van de onderzoekers. Eigenlijk zeggen ze gewoon dat deze geleerden hypocriet zijn.

12-04-2013, 23:08
Ik verkoop me hier als xxxx

Ben ik nu moeilijk

12-04-2013, 23:08

Citaat door Scarface:
of met een audi rijden en hosselen langs de weg.

Maar de meeste zijn gewoon netjes en gedragen zich als een oegtie
Jongens met automerk-gebruiksnamen rijden in een Ford K. Een Rode!!

12-04-2013, 23:08
Ga een gauw naar je bed toe gek.

12-04-2013, 23:09


Wat een held ben je ook he.

12-04-2013, 23:22
A sidi, ma3endi men sel...

12-04-2013, 23:25

Citaat door -AUDI-:
Je herkent ze aan allerlei koranverzen of hadeeth overleveringn in hun ot of Only Allah boven hun avatar. In ieder geval allemaal tekstjes die de indruk moeten wekken dat je te maken hebt met een godvrezende vrouw. Dus niet. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat de meiden die zich heel heilig profileren het makkelijkst zijn om te hozzelen. Na paar pms heb je haar nummer en na een paar belletjes zit je haar nog eerlozer te maken dan ze al was. Had hier zelfs met een te maken die topics lang over Aqeedah en wat niet voltypte met lange reacties, dus kan je nagaan. Als je wil scoren of even zin hebt in telefoonseks moet je die zogenaamde heiligerds benadere.
Geldt dat ook voor de mannen, faisal_mooiboy #2?

Pagina's : [1] 2