Bekijk volle/desktop versie : Je meest romantische Valentijnsdag



Pagina's : [1] 2 3

12-04-2013, 19:18
Wat is het meest romantische wat jou overkomen is?

[ hahaha ik kreeg dit linkje doorgestuurd. Is van afgelopen valentijdsdag dus beetje oud en misschien kennen jullie dit al. Maar zo geweldig.

Marokkanen en valentijn


Luister vanaf 2 uur en 37 minuten. Radio interview met Yassin

http://www.funx.nl/index2.php?option=com_funxgemist&view=detail&id=69 04



Serieus, ik ging stuk man!!!!

]

12-04-2013, 19:21


Effe luisteren dan, het is omdat je erop staat..

12-04-2013, 19:23
Ik kan geen tijd zien, en wil niet alles beluisteren.

12-04-2013, 19:24

Citaat door is_lam:
Effe luisteren dan, het is omdat je erop staat..


Haha interview met Yassin is leuk Je gaat geen spijt krijgen.


Citaat door Zaxi_Sniper:
Ik maakte een boswandeling in 2008 en na een uur lopen zag ik een vrouw en haar man in een boomhut innig zoenen. Dus ik roep naar ze; hey vinden jullie dat normaal?? Er lopen hier ook kleine kinderen!!. Die man schrok van mijn zware, mannelijke stem en viel naar beneden. Helaas kwam hij met zijn hoofd op een steen en stierf ter plekke. Ik klom omhoog naar die vrouw en ging haar troosten. Na 2 uur was ze een beetje gekalmeerd en toen stopte ik mijn vinger in haar kontgat. Ze genoot ervan en smeekte om mijn lul. Ik maakte haar zwanger en we zijn inmiddels 2 jaar getrouwd.
Massallah

Als je maar gelukkig bent toch

12-04-2013, 19:25



Citaat door is_lam:
Ik kan geen tijd zien, en wil niet alles beluisteren.
Rechts onder zie je toch timer op die player?

12-04-2013, 19:27

Citaat door Murrie:
Rechts onder zie je toch timer op die player?
Nee bij mij niet. Kun je ongeveer aangeven waar het is? Voor de helft, 3 kwart etc

12-04-2013, 19:33
Nooit gehad. Wel had ik vorig jaar een bos bloemen thuis opgestuurd gekregen. Weet nog steeds niet wie het is. Met de tekst: Fijne Valentijnsdag. Valentijnsdag 14 februari valt op Valentijnsdag waarop je mensen verwennen mag. Alle gekheid op een stokje!

Echt lijp

12-04-2013, 19:35

Citaat door is_lam:
Nee bij mij niet. Kun je ongeveer aangeven waar het is? Voor de helft, 3 kwart etc
Met wat wordt het dan afgespeeld?

Zie plaatje hoe ver


12-04-2013, 19:36

Citaat door TeqzoezoeT:
Nooit gehad. Wel had ik vorig jaar een bos bloemen thuis opgestuurd gekregen. Weet nog steeds niet wie het is. Met de tekst: Fijne Valentijnsdag. Valentijnsdag 14 februari valt op Valentijnsdag waarop je mensen verwennen mag. Alle gekheid op een stokje!

Echt lijp
Heb je de link beluisterd? Mijn topic gaat over interview met Yassin

12-04-2013, 19:40

Citaat door Murrie:
Heb je de link beluisterd? Mijn topic gaat over interview met Yassin
Gaat niet, pc is naar de maan

12-04-2013, 19:41

Citaat door TeqzoezoeT:
Gaat niet, pc is naar de maan
Zooo lange weg te gaan voor je PC.. De maan ligt best ver weg

12-04-2013, 19:53
Is valentijnsdag niet haram

12-04-2013, 19:56



Citaat door Murrie:
Zooo lange weg te gaan voor je PC.. De maan ligt best ver weg
Ff oordoppen erbij pakken

12-04-2013, 19:56

Citaat door Zaxi_Sniper:
Ik maakte een boswandeling in 2008 en na een uur lopen zag ik een vrouw en haar man in een boomhut innig zoenen. Dus ik roep naar ze; hey vinden jullie dat normaal?? Er lopen hier ook kleine kinderen!!. Die man schrok van mijn zware, mannelijke stem en viel naar beneden. Helaas kwam hij met zijn hoofd op een steen en stierf ter plekke. Ik klom omhoog naar die vrouw en ging haar troosten. Na 2 uur was ze een beetje gekalmeerd en toen stopte ik mijn vinger in haar kontgat. Ze genoot ervan en smeekte om mijn lul. Ik maakte haar zwanger en we zijn inmiddels 2 jaar getrouwd.
Tering jouw vrouw is eerst ontmaagd door haar vriendje en vervolgens pak j jij haar nog van achteren. Jouw vrouw is eigenlijk gewoon versleten als je het zo bekijkt

12-04-2013, 19:57
Kan die snizzle niet beluisteren,

Pagina's : [1] 2 3