Bekijk volle/desktop versie : Badr Hari stapt weer de ring in voor wedstrijd in Rusland



12-04-2013, 17:07
Badr Hari neemt het op 25 mei op tegen Zabit Samedov in Moskou.





'Het is een losse wedstrijd en het is tegen dezelfde tegenstander tegen wie ik mijn voet verrekte,' aldus Badr tegenover RTL Boulevard. Afgelopen maand vocht Hari zijn eerste toernooi sinds lange tijd maar moest in de kwartfinale noodgedwongen zijn K1-vechttoernooi staken. Hoewel zijn herstel tijd nodig heeft is hij op de goede weg.

'Het gaat trouwens weer goed met die voet, totdat ik met Maxim aan het spelen en rennen was op het strand, toen verrekte ik ‘em weer flink. Maar ik ben goed onderweg en met fysio ben ik binnenkort weer de oude.' Tegen de tijd dat hij het tegen Samedov opneemt verwacht de Marokkaan fit te zijn: 'Het is nu nog niet honderd procent hersteld, maar zeker wel voor de wedstrijd. Het beperkt me niet in mijn trainingen, dus ik ben goed aan de slag.'

'Het is gewoon een lullige blessure die je tegen iedereen kan oplopen. Het is een wedstrijd als alle andere wedstrijden. Ik heb er geen extra gevoel bij. Het is gewoon fijn dat ik weer lekker aan het werk kan.'

Met Estelle en haar kinderen gaat het overigens goed: 'We hebben een superleuke vakantie gehad, echt een heerlijke tijd met elkaar doorgebracht en we kunnen er weer even tegenaan, lekker bijgekomen. We hebben een heerlijke, heerlijke tijd achter de rug.'

12-04-2013, 17:20


Saai voor jou onder de 150000 euro stapt badr de ring niet in


12-04-2013, 17:54
altijd leuk om met Maxim op t strand te rennen.....pobre..


12-04-2013, 20:42
badr hari kan beter trainer worden en een andere marokkaanse jongen beetje gunnen


12-04-2013, 20:52


estelle en de kinderen gaat 't goed , hahahahaha zionist


12-04-2013, 21:49
Je hoort Badr te beoordelen op zijn vechttalent en niet wie zijn vrouw/vriendin is.

Wens hem veel geluk met trainen


12-04-2013, 23:17
badr haring is een snotneusje


13-04-2013, 01:04
Baffer hari.. Tfoeeee


13-04-2013, 01:31
wat hij pakt met en wedstrijdje mogen we dromen.


13-04-2013, 08:36
Heerlijke... Heerlijke... Heerlijke vakantie? hahahaha.. ben jaloers hoor!


13-04-2013, 14:01
hij heeft tenminste wat bereikt ,.... hij is niet afhankelijk van een werkgever en andere instanties zoals sommige goed zo badr door gaan zo ......dus


13-04-2013, 14:47
Respect voor wat hij heeft bereikt met zijn uniek talent, alleen ik heb niks met dat boksen in de ring lijken soms net doorgeslagen dieren in een kooi. Hij had zijn talent beter kunnen gebruiken in een minder agressievere manier.


13-04-2013, 15:13


Waarom zoekt die gast RTL Boulevard op? Die roddelzender. Zeker weer een opzetje van zijn mediaadviseur Evert Santegoeds.

Nooit meer klagen als de kranten over die gast schrijven. Hij zoekt de roddelpers zelf op.

14-04-2013, 00:11
Kom badr hari slaan hhhhb


14-04-2013, 11:20

Citaat door Brabus:
Je hoort Badr te beoordelen op zijn vechttalent en niet wie zijn vrouw/vriendin is.
Wens hem veel geluk met trainen

Hij brengt het toch zelf steeds ter sprake? Hij kan er ook voor kiezen om RTL Boulevard (niet bepoaald een sportprogramma) niet te woord te staan en om zijn privéleven gescheiden te houden van zijn sportleven.

Maar dat doet hij niet. Nee, hij kiest Evert Santegoeds, de hoofdredacteur van roddelblad Privé als mediadviseur.