Bekijk volle/desktop versie : Dames die zich anders voordoen dan dat ze zijn.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

12-04-2013, 14:01
Ik zit al in de tig, maar ik heb een vraag nooit kunnen oplossen. Waarom vrouwen zich altijd anders voordoen dan dat ze zijn. Pas naar een paar maandjes komt het vuile was naar buiten en dat als je er zelf achter komt.

Waarom zou je bepaalde dingen verbergen als het toch ten einde komt. Want iets dat op leugens is gebouwd gaat vroeg of laat kapot.

12-04-2013, 14:02


Met jezelf anders voordoen, hou je een iemand voor de gek: Namelijk jezelf.

12-04-2013, 14:03
Dat doet ieder mens toch...

Als jij iemand leert kennen, ga je ook gelijk alle vuile was buiten hangen?

12-04-2013, 14:05

Citaat door Broken.Soul:
Met jezelf anders voordoen, hou je een iemand voor de gek: Namelijk jezelf.

Precies, waarom zou je zoiets doen.

Citaat door Murrie:
Dat doet ieder mens toch...

Als jij iemand leert kennen, ga je ook gelijk alle vuile was buiten hangen?
Ik lieg niet, ik vrees niemand alleen Allah vroeg of laat komen leugens toch boven water.

12-04-2013, 14:12



Citaat door HankMoody:
Precies, waarom zou je zoiets doen.

.
Kijk je moet het ook zo bekijken, geen enkele mens in deze waardeloze wereld is het waard dat ik voor hem gestraft wordt, door te liegen. Bovendien komt het vroeg of laat toch naar boven, behalve dat je dan als leugenaar bekend staat, heb je daarnaast ook iemand zijn vertrouwen gebroken.

12-04-2013, 14:13

Citaat door HankMoody:
Precies, waarom zou je zoiets doen.

Ik lieg niet, ik vrees niemand alleen Allah vroeg of laat komen leugens toch boven water.
Dus op 1e date vertel je gelijk alles? Al jouw slechte eigenschappen enzo? Bijv dat je (vaker) vreemd bent gegaan of gestolen hebt ofzo.

12-04-2013, 14:16

Citaat door Broken.Soul:
Kijk je moet het ook zo bekijken, geen enkele mens in deze waardeloze wereld is het waard dat ik voor hem gestraft wordt, door te liegen. Bovendien komt het vroeg of laat toch naar boven, behalve dat je dan als leugenaar bekend staat, heb je daarnaast ook iemand zijn vertrouwen gebroken.

Daarom is het beter om zo snel mogelijk met de waarheid te komen.

Citaat door Murrie:
Dus op 1e date vertel je gelijk alles? Al jouw slechte eigenschappen enzo? Bijv dat je (vaker) vreemd bent gegaan of gestolen hebt ofzo.
Je hebt een guy code, wat je wel en niet kan vertellen.

12-04-2013, 14:16
Je anders voordoen en je slechte eigenschappen achter houden zijn twee andere dingen @murrie

12-04-2013, 14:17

Citaat door HankMoody:
Ik zit al in de tig, maar ik heb een vraag nooit kunnen oplossen. Waarom vrouwen zich altijd anders voordoen dan dat ze zijn. Pas naar een paar maandjes komt het vuile was naar buiten en dat als je er zelf achter komt.

Waarom zou je bepaalde dingen verbergen als het toch ten einde komt. Want iets dat op leugens is gebouwd gaat vroeg of laat kapot.
Dit wordt volgens mij door elk mens gedaan. De een gaat hier alleen wat verder in dan de ander.

12-04-2013, 14:17
Dat hou je een tijdje vol maaaaaar nooit lang

12-04-2013, 14:19

Citaat door SCRAT:
abish
???

!

12-04-2013, 14:19

Citaat door BintAb.:
Dit wordt volgens mij door elk mens gedaan. De een gaat hier alleen wat verder in dan de ander.
Bij sommige is alles compleet gelogen. Daar heb ik het over. Kleine leugen, grote leugen dat maakt niet uit. Een leugen is een leugen.

12-04-2013, 14:19



Citaat door fat0shj:
???

!
Dat vroeg ik me ook af Ik dacht dat ik dom was.

12-04-2013, 14:19

Citaat door HankMoody:
Daarom is het beter om zo snel mogelijk met de waarheid te komen.

Je hebt een guy code, wat je wel en niet kan vertellen.



Dus je doet je ook anders voor dan dat je werkelijk bent....Anders zou je alles kunnen vertellen toch hoe je bent.



Citaat door Beautiful_hOpe:
Je anders voordoen en je slechte eigenschappen achter houden zijn twee andere dingen @murrie
Hoezo? Als je bepaalde info achterhoudt, dan doe je anders voor toch.

En of je nu een date hebt of een sollicitatie gesprek, ieder mens doet zich beter voordoen als werkelijk.

12-04-2013, 14:21
Genoeg mannen die dat ook doen. Als mensen elkaar meer zouden accepteren, considering nobody´s perfect, zou het niet zo bestaan en niet iedereen is sterk genoeg om zichzelf te zijn bij iedereen. Jezelf zijn heeft vaak negatieve consequenties, mainly het feit dat alles tegen je gebruikt wordt. Dan krijg je allerlei façades, maar no true person.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8