Bekijk volle/desktop versie : Welke anasheedband is de beste?



Pagina's : [1] 2 3

12-04-2013, 10:05
Salamou alaikoum.

Ik zit in een dilemma dat ik voor mijn bruiloft niet weet welke anasheedband ik moet nemen.
Omdat ik nogal kieskeurig ben, heb ik na lang zoeken nog steeds niet de juiste band gevonden.
Wat ik heel belangrijk vind, is dat de band op mijn bruiloft ALLEEN met de doef/bendir speelt. Dus alleen het toegestane instrument en dat de band geweldige dansbeats kan maken en iedereen op de dansvloer krijgt. Het moeten echte Marokkaanse bruiloft sfeermakers zijn en achter elkaar door kunnen spelen. Ik heb veel bands meegemaakt die even spelen en na een paar minuten weer stoppen en opeens iets heel anders gaan spelen terwijl mensen net lekker aan het dansen zijn. Dat is dus echt NOT DONE!
Ik verwacht dat een band achter elkaar door kan blijven spelen. Uiteraard is het niet erg om van beat of liedje te veranderen maar maak een juiste omschakeling zoals een dj dat bijvoorbeeld doet en dakka bands kunnen dat ook dus hoop de anasheed bands ook.


Welke van deze bands voldoet het meest aan mijn eisen volgens jullie?
Is er een band die wel voldoet aan m'n eisen maar die er niet bij staat? Dan mag de band uiteraard in de topic vermeld worden.

Ben benieuwd!!

12-04-2013, 10:16


Ik vind dat je iemand bent vergeten die zijn echt toppers

12-04-2013, 10:19

Citaat door team___elwardat:
Ik vind dat je iemand bent vergeten die zijn echt toppers
O wie dan? Ik heb ze uit een lijstje gehaald dus ken niet iedereen.
Vertel welke band ben ik vergeten en is een topper.

12-04-2013, 10:21

Citaat door Oumaima2009:
O wie dan? Ik heb ze uit een lijstje gehaald dus ken niet iedereen.
Vertel welke band ben ik vergeten en is een topper.
Anascheed band Safae moeder en dochter die dochter is van "O mijn lieve zuster"

12-04-2013, 10:23



Citaat door team___elwardat:
Anascheed band Safae moeder en dochter die dochter is van "O mijn lieve zuster"
Oke die ken ik inderdaad. Maar ze voldoen niet aan m'n eisen. Ze spelen namelijk niet alleen met de bendir.

12-04-2013, 10:25

Citaat door Oumaima2009:
Oke die ken ik inderdaad. Maar ze voldoen niet aan m'n eisen. Ze spelen namelijk niet alleen met de bendir.
Je kan altijd kiezen wat je wilt je kan vragen of ze alleen met bendir spelen

12-04-2013, 10:29
Anwaar tayba zijn ook toppers maybe is dat wat voor je?

12-04-2013, 10:29
nour zouhour speelt ook met derbouka tog ?

12-04-2013, 11:28

Citaat door team___elwardat:
Je kan altijd kiezen wat je wilt je kan vragen of ze alleen met bendir spelen
Iemand uit mijn omgeving wilde ze nemen. Ze wilden echter niet zonder darbouka spelen want dat was volgens hen 'sfeerloos/saai'. Dus nee, ik zal niet voor hen kiezen. Toch bedankt voor je input.

12-04-2013, 11:29

Citaat door SlipperVoorJou:
Anwaar tayba zijn ook toppers maybe is dat wat voor je?
Ik heb ze twee maanden geleden meegemaakt. Mijn keus gaat toch liever naar iemand anders. Bedankt voor het meedenken.

12-04-2013, 11:29

Citaat door Oumaima2009:
Iemand uit mijn omgeving wilde ze nemen. Ze wilden echter niet zonder darbouka spelen want dat was volgens hen 'sfeerloos/saai'. Dus nee, ik zal niet voor hen kiezen. Toch bedankt voor je input.
Graag gedaan, dan zou ik voor Anascheed band jinane uit Denhaag gaan of Anascheed band el hafla uit huizen die zijn ook top

12-04-2013, 11:30

Citaat door aitourich_woman:
nour zouhour speelt ook met derbouka tog ?
Ik zou het echt niet weten. Heb ze nog niet meegemaakt.

12-04-2013, 11:32



Citaat door team___elwardat:
Graag gedaan, dan zou ik voor Anascheed band jinane uit Denhaag gaan of Anascheed band el hafla uit huizen die zijn ook top
Oke bedankt. Ja Jinane vind ik zelf geweldig! Maar volgens mij nemen ze geen nieuwe opdrachten meer aan omdat ze gaan stoppen. Dat was mijn eerste keus, maar omdat ze stoppen moet ik dus verder zoeken.

Oke Al Hafla is ook goed dus..? Ik zet hem even in de Poll als dat nog kan. Bedankt.

12-04-2013, 11:33

Citaat door Oumaima2009:
Oke bedankt. Ja Jinane vind ik zelf geweldig! Maar volgens mij nemen ze geen nieuwe opdrachten meer aan omdat ze gaan stoppen. Dat was mijn eerste keus, maar omdat ze stoppen moet ik dus verder zoeken.

Oke Al Hafla is ook goed dus..? Ik zet hem even in de Poll als dat nog kan. Bedankt.
Ja el hafla is zeker goed jammer dat jinane gaat stoppen ze zijn goed

12-04-2013, 12:01
Enige wat ik heb meegemaakt uit Nederland is toch die van Maroc. Behoorlijke mooie stem en absoluut een sfeermaker. Vooral als een ene dame tajweed doet: kippevel.

Voor de rest heb ik de meeste uit Belgie meegemaakt.

Pagina's : [1] 2 3