Bekijk volle/desktop versie : Meisje (9) zwaargewond na beroving



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-04-2013, 21:25
Meisje (9) zwaargewond na beroving




Een 9-jarig meisje is woensdag in Krimpen aan den IJssel ernstig gewond geraakt na een poging tot beroving door vier jongens. Doordat een nog onbekende vrouw tussenbeide kwam, werd erger voorkomen. Het meisje ligt in een ziekenhuis met een zware hersenschudding en een bloeding in de hersenen. De vier jongens zijn nog niet gepakt. Dat meldde de politie donderdag.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21470423/__Meisje__9__gewond_na_beroving__.html


De tijd van "oude vrouwtjes "beroven is voorbij?

11-04-2013, 22:48


Een 9 jarig meisje van geld willen beroven?

Raar verhaal, maar ik vrees dat we nog veel plezier gaan beleven van die vier geestelijk gestoorde knullen.

11-04-2013, 22:58
Drie mocro's en een kaaskop van 14/15 jaar.

11-04-2013, 23:04
gestoorde gekken.zo iets doe je niet. als je geld nodig hebt ga werken of vraag een uitkering aan . maar een 9 jarige beroven gaat wel erg ver .

11-04-2013, 23:09


Sinds wanneer hebben 9jarige veel geld op zak? vaag!

11-04-2013, 23:12

Citaat door _Dramaqueen_:
Sinds wanneer hebben 9jarige veel geld op zak? vaag!

had ze ook niet, denk ik.

11-04-2013, 23:15
Meisje (9) gekopschopt om beetje geld

Bericht uit Krimpen aan den IJssel van de lokale Dichtbij.nl: "Een 9-jarig meisje is woensdag ernstig gewond geraakt na een poging tot beroving door vier jongens.
Ze ligt met een bloeding in haar hersenen in het ziekenhuis. Een vrouw heeft ingegrepen en daarmee erger voorkomen." Goh.

Een land waar zelfs 9-jarige meisjes niet meer veilig zijn voor moordaanslagen (want minder is het niet) op klaarlichte dag heeft toch een behoorlijk Probleem. Ofwa? Diepe zuchten en intense verwensingen -hier-. Wat nu? Wie doet er iets? Politie? Politiek? Onderwijs? Ouders? Whatever. Debatmoe. Eerst deze lijers eens zien te vinden.

Zoeken dus, met het kleine beetje informatie dat er is. Komt ie. "Signalement De vier jongens voldeden aan het volgende signalement: Dader 1: Licht getint, 14 a 15 jaar oud, zwart vest, donkere pet en capuchon. Dader 2: Licht getint, 14 a 15 jaar oud, fel gele jas, zwarte pet en kort haar. Dader 3: Licht getint, 14 a 15 jaar oud. Dader 4: Blank, 14 a 15 jaar oud."

11-04-2013, 23:20

Citaat door roek:
Meisje (9) gekopschopt om beetje geld

Bericht uit Krimpen aan den IJssel van de lokale Dichtbij.nl: "Een 9-jarig meisje is woensdag ernstig gewond geraakt na een poging tot beroving door vier jongens.
Ze ligt met een bloeding in haar hersenen in het ziekenhuis. Een vrouw heeft ingegrepen en daarmee erger voorkomen." Goh.

Een land waar zelfs 9-jarige meisjes niet meer veilig zijn voor moordaanslagen (want minder is het niet) op klaarlichte dag heeft toch een behoorlijk Probleem. Ofwa? Diepe zuchten en intense verwensingen -hier-. Wat nu? Wie doet er iets? Politie? Politiek? Onderwijs? Ouders? Whatever. Debatmoe. Eerst deze lijers eens zien te vinden.

Zoeken dus, met het kleine beetje informatie dat er is. Komt ie. "Signalement De vier jongens voldeden aan het volgende signalement: Dader 1: Licht getint, 14 a 15 jaar oud, zwart vest, donkere pet en capuchon. Dader 2: Licht getint, 14 a 15 jaar oud, fel gele jas, zwarte pet en kort haar. Dader 3: Licht getint, 14 a 15 jaar oud. Dader 4: Blank, 14 a 15 jaar oud."
wat moet je doen. dit gebeurd overal .

11-04-2013, 23:24
Ziek... een kindje van 9 man.

12-04-2013, 07:31

Citaat door _Dramaqueen_:
Sinds wanneer hebben 9jarige veel geld op zak? vaag!
Waar staat dat ze VEEL geld op zak had ?

12-04-2013, 07:47
adje waarom plaats je altijd negatief nieuws?

12-04-2013, 08:19
Tyfus ratten

12-04-2013, 08:26



Citaat door Ab27:
wat ga je doen dan laffe dikke flikker
Het zal jou natuurlijk geen ene moer kunnen schelen dat dat meisje zwaar gewond is. Deze ratjes mogen blij zijn dat de onbekende vrouw heeft ingegrepen en niet ik.

12-04-2013, 08:38

Citaat door Lucius:
Het zal jou natuurlijk geen ene moer kunnen schelen dat dat meisje zwaar gewond is. Deze ratjes mogen blij zijn dat de onbekende vrouw heeft ingegrepen en niet ik.
Als politieagent of justitie medewerker (ahum) weet je dat ..je het recht niet in eigen hand mag nemen ,dikke racist.

12-04-2013, 08:41

Citaat door Ab27:
want?

dan had je ze meegenomen en ze een ""ollandsch"" lesje geleerd?
gatverdamme... laf en smerig..
De daad van deze jongens was laf en smerig. Ik denk dat ik wat klapjes had uitgedeeld.

Pagina's : [1] 2 3 4 5