Bekijk volle/desktop versie : Zou jij hier durven te overnachten...?



11-04-2013, 13:33



Atlas Voyages ontwikkelde samen met andere investeerders hotel 'Atlantis Hotelia' dat op ongeveer 200 meter diep gebouwd zal worden. De ontwikkelaars verwachten dat rijke toeristen vanaf 2017 diep in de Middellandse Zee een of meerdere nachten kunnen doorbrengen. Drukbestendig glas van 15 centimeter dik moet de 200 kamers en suites beschermen tegen het water.

Aan de oppervlakte komt een speciaal aangelegd strand en een grote jachthaven waar 50 boten passen. Logischerwijs kan elke bezoeker genieten van een prachtig uitzicht, zwembaden in het hotel en lekker eten. Hoeveel een nachtje onder water gaat kosten werd niet bekendgemaakt.

11-04-2013, 13:35


Ja dat zou ik durven. Alleen jammer dat het enkel voor de puissant rijken is

11-04-2013, 13:35
Die mensen komen echt met alles he! Nee lijkt mij niet echt veilig...

11-04-2013, 13:37
Waar word dit hotel gebouwd? Heb iets soortgelijks gezien in Atlantis Dubai alleen daar had je een wand waar je die vissen kon zien.

11-04-2013, 13:42



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Ja dat zou ik durven. Alleen jammer dat het enkel voor de puissant rijken is


Wie weet.. misschien dat ze nog iets verzinnen voor de personen met een kleinere beurs..?


Citaat door OemAjoub:
Die mensen komen echt met alles he! Nee lijkt mij niet echt veilig...


Nee dat dacht ik ook toen ik het zag en las.. zou maar net gaan scheuren dat glas.. waterbed


Citaat door Principessa-H:
Waar word dit hotel gebouwd? Heb iets soortgelijks gezien in Atlantis Dubai alleen daar had je een wand waar je die vissen kon zien.
Aan een van de steden grenzend aan de Middellandse Zee.

11-04-2013, 13:50
Lijkt mij ook eng als het donker word en al die vissen, haaien mee gluren..

11-04-2013, 14:02

Citaat door OemAjoub:
Lijkt mij ook eng als het donker word en al die vissen, haaien mee gluren..
Ja idd, in de nacht komen er hele andere soorten vissen dan lieve Nemo-visjes op je af..