Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde heren die met dames werken in 1 ruimte.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-04-2013, 10:36
[ Jullie zijn halve mannen en jullie vrouwen zijn kwart vrouwen ]

11-04-2013, 11:38


Kan toch goed gaan, waarom altijd dingen erachter zoeken. dat is hoe jullie mensen denken, gelijk aan vieze dingen.

Het zakelijke wereld is puur zakelijk, werken werken en zakelijk, kort en zakelijk houden.
Er komen geen dingen aan te pas.
Grappen maken kent zijn grens, een persoon weet wel tot waar en niet verder.

Ik snap wat je bedoelt, dat sommige bang zijn voor hun positie en ja-knikken en sexuele grapjes weglachen, maar die zijn triets, want werk is maar werk.
je eigen normen en gedragregel gaat voor! ...................islam, want dat is gelijk gekoppeld aan je geloof.

11-04-2013, 11:40
Nee, ze mag niet werken tussen de mannen.
liever niet.

11-04-2013, 11:41
Wel moeilijk zoiets te vermijden..

11-04-2013, 12:10


@Scarface

Dus jouw vrouw mag werken tussen de mannen?

11-04-2013, 12:11
Agree.
maar ik haat vrouwen meer, zij zorgen voor fitna.

11-04-2013, 12:12
Mijn man werkt alleen met mannen, eigenlijks zijn vrienden

11-04-2013, 12:13
@Woe7wer Dat heb ik nou precies andersom
Ik haat mannen meer en in mijn ogen bezorgen zij meer fitna

11-04-2013, 12:15
Wij vrouwen hebben het eigelijk heel makkelijk. Spijtig genoeg, maken we het onszelf moeilijk.

11-04-2013, 12:15

Citaat door Crash:
@Woe7wer Dat heb ik nou precies andersom
Ik haat mannen meer en in mijn ogen bezorgen zij meer fitna
wordt het echt geen tijd voor jou om een geslachtsoperatie te overwegen...je voelt je meer vrouw dan een man in een mannenlichaam.

11-04-2013, 12:16

Citaat door Crash:
@Woe7wer Dat heb ik nou precies andersom
Ik haat mannen meer en in mijn ogen bezorgen zij meer fitna
Nee, want als een man zegt dat hij getrouwd is en vrouwen gaan vervolgens overdreven aandacht zoeken bij die man. Dan is het de schuld van de vrouw.
De man moet werken voor de inkomens, wat doet die vrouw op die werkplek? Behalve aandacht van mannen vragen?

11-04-2013, 12:23
@Woe7wer Je hebt het nu over een specifieke situatie, ik zie geen verschil wanneer een vrouw ervoor kiest om tussen de mannen te werken of dat een man kiest om tussen de vrouwen te werken. Als je een echte man bent dan begin je gewoon desnoods je eigen zaak als het niet anders kan. Een amn zou daar nog makkelijker in staat zijn dan een vrouw en daarom vind ik het voor mannen erger.

11-04-2013, 12:27



Citaat door Crash:
@Woe7wer Je hebt het nu over een specifieke situatie, ik zie geen verschil wanneer een vrouw ervoor kiest om tussen de mannen te werken of dat een man kiest om tussen de vrouwen te werken. Als je een echte man bent dan begin je gewoon desnoods je eigen zaak als het niet anders kan. Een amn zou daar nog makkelijker in staat zijn dan een vrouw en daarom vind ik het voor mannen erger.
Vrouwen moeten vrouwenwerk doen en mannen mannenwerk. Op die manier zullen ze elkaar op de werkvloer niet tegen te hoeven komen.

Ik kom zelden mannen tegen in mijn functie. Ik heb nu ook maar 1 mannelijke collega. En die is 60 ofzo.
Maar als er op een afdeling alleen maar mannen werken en jij gaat daar als enige vrouw tussen zitten en fitna veroorzaken, sorry dan ligt de schuld echt bij de vrouw.
Heel veel vrouwen zoeken de situatie ook op.

Dus nu moet een hele afdeling van 30 mannen ontslag gaan nemen, omdat er 1 vrouw zit! Hoe logisch klinkt dat? Ja, niet he?

11-04-2013, 17:49

Citaat door Woe7wer:
Vrouwen moeten vrouwenwerk doen en mannen mannenwerk. Op die manier zullen ze elkaar op de werkvloer niet tegen te hoeven komen.

Ik kom zelden mannen tegen in mijn functie. Ik heb nu ook maar 1 mannelijke collega. En die is 60 ofzo.
Maar als er op een afdeling alleen maar mannen werken en jij gaat daar als enige vrouw tussen zitten en fitna veroorzaken, sorry dan ligt de schuld echt bij de vrouw.
Heel veel vrouwen zoeken de situatie ook op.

Dus nu moet een hele afdeling van 30 mannen ontslag gaan nemen, omdat er 1 vrouw zit! Hoe logisch klinkt dat? Ja, niet he?
Het is niet de bedoeling om een niet veel voorkomende situatie aan te dragen als bewijslast voor je stnadpunt. Ik kan namelijk andersom hetzelfde voorbeeld geven van 30 vrouwen en 1 man die perse op die functie wil solliciteren...moeten dan al die 30 vrouwen ontslag nemen?? Laten we nou eerst eens vaststellen wat vrouwenbanen zijn en wat mannenbanen, is een kantoorbaan werk voor vrouwen of mannen bijvoorbeeld ?

11-04-2013, 17:54
Jij bent vol man en jouw vrouw is ook vol vrouw.

Jij bent perfect en je bent alles wat wij willen zijn. Bsa7a

Pagina's : [1] 2 3 4 5