Bekijk volle/desktop versie : 'Vrouwen vinden vreemdgaande partner niet zo erg'



Pagina's : [1] 2 3 4

10-04-2013, 17:10
Vrouwen vinden het niet zo erg als hun man vreemdgaat. Dit blijkt althans uit een onderzoek onder 2.958 leden van een online datingsite voor mensen met een partner, die op zoek zijn naar een affaire.

Op de vraag wat het ergste is wat de partner haar kan aandoen, staat vreemdgaan bij vrouwen niet eens in de top vijf, zo blijkt uit het onderzoek van de website VictoriaMilan onder 1.075 vrouwelijke en 1.883 mannelijke leden.

Het ergste vergrijp is volgens 33,7 procent van de ondervraagde vrouwen 'agressief zijn of geweld gebruiken', op de voet gevolgd door 'me kleineren' (27,7 procent).

Verslaving

Ook het niet steunen in ambities (8,8 procent), gedwongen seks (7,6 procent) en alcohol- of drugsverslaving (zeven procent) zijn volgens Nederlandse vrouwen erger dan vreemdgaan. Slechts 6,7 procent van de vrouwen noemt dit als het ergste wat haar man haar kan aandoen.

Ook mannen vinden over het algemeen een vreemdgaande partner niet het ergste vergrijp dat mogelijk is. Maar bij de man behoort het met 17,3 procent wel tot de drie ergste dingen.

Geweld

Hiermee scoort vreemdgaan bij de mannen een derde plek na 'agressief zijn of geweld gebruiken' (30,2 procent) en 'weigeren om seks te hebben' (20,7 procent).

http://www.nu.nl/lifestyle/3394544/vrouwen-vinden-vreemdgaande-partner-niet-zo-erg.html


10-04-2013, 17:50


Vinden ze dit ook niet erg ?

RIVM: weer toename chlamydia

http://nos.nl/artikel/493078-rivm-weer-toename-chlamydia.html

Rare gasten

10-04-2013, 17:52
dus ik heb me voor niets monogaam gedagen in relaties

10-04-2013, 18:58

Citaat door Mathijs:
dus ik heb me voor niets monogaam gedagen in relaties
Vrouwen houden hedendaags zelfs van trio's.

10-04-2013, 19:02


Als de man maar geld heeft hebben de vrouwtjes niks te mekkeren

10-04-2013, 19:11

Citaat door bariros:
Waar gaat 't heen met de wereld
Vriend van mij zei dat zijn vriendin aanbood om een trio te hebben samen met een vriendin van haar. Hij wist niet wat hem over kwam. Zijn alle drie Marokkanen!

10-04-2013, 19:15

Citaat door Helios:
Vriend van mij zei dat zijn vriendin aanbood om een trio te hebben samen met een vriendin van haar. Hij wist niet wat hem over kwam. Zijn alle drie Marokkanen!
Marokkaanse mannen bieden ook hun vrienden aan voor een trio. En anaal is voor hun een zelfsprekend begrip maar ondertussen zijn homos haram. Mentaliteit is echt zwaar baar de klote bij de jeugd.

10-04-2013, 19:19

Citaat door Helios:
Vriend van mij zei dat zijn vriendin aanbood om een trio te hebben samen met een vriendin van haar. Hij wist niet wat hem over kwam. Zijn alle drie Marokkanen!
Echt vroom kunnen we het niet noemen

10-04-2013, 19:41
De vrouwen die zichzelf als voetveeg laten behandelen zijn ziek..

10-04-2013, 19:42

Citaat door Mefisto:
Echt vroom kunnen we het niet noemen
Ik geef Nederland hiervan de schuld.


Citaat door Bigspenderr:
Marokkaanse mannen bieden ook hun vrienden aan voor een trio. En anaal is voor hun een zelfsprekend begrip maar ondertussen zijn homos haram. Mentaliteit is echt zwaar baar de klote bij de jeugd.
Vooral in Amsterdam.

10-04-2013, 19:46
Vrouwen vinden het niet zo erg als hun man vreemdgaat. Dit blijkt althans uit een onderzoek onder 2.958 leden van een online datingsite voor mensen met een partner, die op zoek zijn naar een affaire.


Ik kijk er niet van op hoor, dat deze vrouwen het niet erg vinden. Ze geven toch aan op te zoek te zijn naar meer dan hun partner?

En alsof alle vrouwen het niet erg vinden. . ..

10-04-2013, 19:53
De topictitel of de kop van het artikel had moeten zijn "Vrouwen (leden) van een datingsite vinden ......... " ik kan mij namelijk niet voorstellen dat vrouwen in het algemeen geen moeite daarmee hebben.

10-04-2013, 20:06



Citaat door roek:
De topictitel of de kop van het artikel had moeten zijn "Vrouwen (leden) van een datingsite vinden ......... " ik kan mij namelijk niet voorstellen dat vrouwen in het algemeen geen moeite daarmee hebben.


roek die zich druk maakt om een kort door de bocht en generaliserende titel

10-04-2013, 20:07

Citaat door roek:
De topictitel of de kop van het artikel had moeten zijn "Vrouwen (leden) van een datingsite vinden ......... " ik kan mij namelijk niet voorstellen dat vrouwen in het algemeen geen moeite daarmee hebben.
inderdaad

10-04-2013, 20:08

Citaat door Mathijs:


roek die zich druk maakt om een kort door de bocht en generaliserende titel
hij heeft wel gelijk,die titel kan misleidend zijn

Pagina's : [1] 2 3 4