Bekijk volle/desktop versie : Uitzetting dreigt voor Marokkanen in Saoedi-Arabië



Pagina's : [1] 2

10-04-2013, 13:56
Duizenden Marokkanen moeten mogelijk het land uit.





De Saoedische regering heeft besloten om immigranten nog drie maanden de tijd te geven om hun verblijf in het land te legaliserend. Mochten de werknemers daarna nog steeds illegaal in het land verblijven dan dreigt arrestatie en uitwijzing naar het land van herkomst. Achnoo meldt dat er ongeveer vijfhonderdduizend illegale werknemers in het land verblijven waaronder duizenden Marokkanen.

Een preciezer aantal meldde de bron niet. Door de massale werkloosheid in Marokko zit het land absoluut niet te wachten op de uitzetting van de Marokkanen. Voor hun is het dus zaak om snel hun papieren te regelen in het rijke land. De Marokkanen die in Saoedi-Arabië werkzaam zijn doen dat vooral in de sectoren van de bouw, catering, horeca en detailhandel.

10-04-2013, 13:59


500.000 uitzettingen
wtf?

10-04-2013, 14:00
dan dreigt arrestatie en uitwijzing naar het land van herkomst.

Dat zouden ze in Nederland ook eens met de illegalen moeten doen.

10-04-2013, 14:30
Saudi Arabia has expelled more than three-quarters of a million "illegal" foreign workers during the last 15 months, according to a spokesman for the passports department in Riyadh. Last year, 575,000 were deported, followed by a further 200,000 during the first three months of this year.

Inspectors are going round the country, raiding places where they suspect illegal workers are employed, the Labour Ministry says.

http://www.al-bab.com/blog/2013/april/saudi-deportations-total-775000.htmx

10-04-2013, 15:10



Citaat door Lucius:
dan dreigt arrestatie en uitwijzing naar het land van herkomst.

Dat zouden ze in Nederland ook eens met de illegalen moeten doen.
Wordt volgens mij al aan gewerkt.............

10-04-2013, 15:13

Citaat door adje:
Wordt volgens mij al aan gewerkt.............
Blijf je nog steeds met die Marokkanen zitten....wij zijn echt een doorn in het oog van Tokkie Nederland.

10-04-2013, 15:15

Citaat door Gers:
Lucius jij bent echt een vies mannetje.

En de Saoedische regering ?

10-04-2013, 15:18

Citaat door Gers:
Lucius jij bent echt een vies mannetje.

Eeeehm, als Nederland een dergelijke maatregel af zou kondigen zou jij waarschijnlijk op je achterste poten staan. Dus niet zeveren.

En ik ben van mening dat illegalen uitgezet moeten worden. Zodat ze de plaatsen vrij maken die bestemd zijn voor échte vluchtelingen.

10-04-2013, 15:31
Groot gelijk, ze krijgen de kans om hun papieren in orde te maken.

10-04-2013, 17:21
Bericht gebaseerd op lucht. Maghariba worden er niet uitgegooid.


10-04-2013, 18:08
Sorry ik wil hier enige nuance in brengen.

Mijn (MAROKKAANSE) Tante en haar (MAROKKAANSE BERBERSE ) man wonen daar al meer dan 15 jaar. Ze werken beiden in de farmacie en hebben drie kinderen. Ze hebben het daar ongelooflijk goed, veel beter dan als ze in Marokko zouden zijn gebleven.

Als je ergens illegaal verblijft zal je natuurlijk niet goed behandeld worden. Check de Afrikanen in Marokko (zwarte afrikanen) check de marokkanen die hier illegaal zijn. Tsja dus ik zou maar stil zijn als ik jullie was, jullie weten niets. Ben je illegaal ergens dan moet je de consequenties gaan dragen punt.


10-04-2013, 19:01
[QUOTE=Redactie;115167074]Duizenden Marokkanen moeten mogelijk het land uit.





De Saoedische regering heeft besloten om immigranten nog drie maanden de tijd te geven om hun verblijf in het land te legaliserend. Mochten de werknemers daarna nog steeds illegaal in het land verblijven dan dreigt arrestatie en uitwijzing naar het land van herkomst. Achnoo meldt dat er ongeveer vijfhonderdduizend illegale werknemers in het land verblijven waaronder duizenden Marokkanen.

Een preciezer aantal meldde de bron niet. Door de massale werkloosheid in Marokko zit het land absoluut niet te wachten op de uitzetting van de Marokkanen. Voor hun is het dus zaak om snel hun papieren te regelen in het rijke land. De Marokkanen die in Saoedi-Arabië werkzaam zijn doen dat vooral in de sectoren van de bouw, catering, horeca en detailhandel.[/QUOTE]

Je vergat hoererij

10-04-2013, 19:02



Citaat door Lucius:
dan dreigt arrestatie en uitwijzing naar het land van herkomst.

Dat zouden ze in Nederland ook eens met de illegalen moeten doen.
dat gebeurt toch ook, je doet alsof een illegaal hier kan gaan en staan

10-04-2013, 19:03

Citaat door Redactie:
Duizenden Marokkanen moeten mogelijk het land uit.





De Saoedische regering heeft besloten om immigranten nog drie maanden de tijd te geven om hun verblijf in het land te legaliserend. Mochten de werknemers daarna nog steeds illegaal in het land verblijven dan dreigt arrestatie en uitwijzing naar het land van herkomst. Achnoo meldt dat er ongeveer vijfhonderdduizend illegale werknemers in het land verblijven waaronder duizenden Marokkanen.

Een preciezer aantal meldde de bron niet. Door de massale werkloosheid in Marokko zit het land absoluut niet te wachten op de uitzetting van de Marokkanen. Voor hun is het dus zaak om snel hun papieren te regelen in het rijke land. De Marokkanen die in Saoedi-Arabië werkzaam zijn doen dat vooral in de sectoren van de bouw, catering, horeca en detailhandel.



stomme saudi's niet Arabia maar saudi's el Arabia aan de amerikanen verkocht tfoe

10-04-2013, 19:03

Citaat door Peej:
Eeeehm, als Nederland een dergelijke maatregel af zou kondigen zou jij waarschijnlijk op je achterste poten staan. Dus niet zeveren.

En ik ben van mening dat illegalen uitgezet moeten worden. Zodat ze de plaatsen vrij maken die bestemd zijn voor échte vluchtelingen.
idem van toepassing mijn opmerking net op Lucius

Pagina's : [1] 2