Bekijk volle/desktop versie : lenzen



10-04-2013, 13:51
Salaam dames! Ik heb een vraagje.. normaal gesproken moet ik een bril op omdat mijn zicht niet goed is, maar zoals de meeste mensen houd ik mij daar niet aan en ligt mijn bril ergens in de kast te stoffen. Nu merk ik de laatste tijd dat ik mijn ogen de hele tijd dicht moet knijpen en ook duizelig ben en hoofdpijn heb als ik in de verte kijk. Herkennen jullie dit? En ik wil overstappen op de lenzen. Welk merk gebruiken jullie? Zijn die van de etos/kruidvat ook betrouwbaar?

10-04-2013, 13:58


ik gebruik van vis schubben hahahaha

10-04-2013, 14:00

Citaat door Arabshow:
Salaam dames! Ik heb een vraagje.. normaal gesproken moet ik een bril op omdat mijn zicht niet goed is, maar zoals de meeste mensen houd ik mij daar niet aan en ligt mijn bril ergens in de kast te stoffen. Nu merk ik de laatste tijd dat ik mijn ogen de hele tijd dicht moet knijpen en ook duizelig ben en hoofdpijn heb als ik in de verte kijk. Herkennen jullie dit? En ik wil overstappen op de lenzen. Welk merk gebruiken jullie? Zijn die van de etos/kruidvat ook betrouwbaar?
Ga gewoon naar een opticien en neem daar lenzen. Die van de kruidvat en etos zijn troep.

10-04-2013, 14:00
Dit heb ik dus ook gehad tot vorige week ik was het zat en zag niks in de auto. Ben toen naar een opticien gegaan en gister mijn sterkte gemeten. Ik krijg over een week mijn lenzen. Die van de kruidvat en etos vertrouw ik niet. Je ogen zijn kostbaar dus beter door een oogarts of optemetrist laten aanmeten.

10-04-2013, 15:33



Citaat door _Chapina:
Dit heb ik dus ook gehad tot vorige week ik was het zat en zag niks in de auto. Ben toen naar een opticien gegaan en gister mijn sterkte gemeten. Ik krijg over een week mijn lenzen. Die van de kruidvat en etos vertrouw ik niet. Je ogen zijn kostbaar dus beter door een oogarts of optemetrist laten aanmeten.
ik ben net naar de opticien geweest, heb besloten om toch geen kruidvat of etos merk te nemen.. Ik heb bij de opticien van die daglenzen genomen. Ik dacht ik ga daar eerst mee beginnen en als ze me bevallen neem ik de maand lenzen. Is best wel eng hoor, voor de eerste keer erin zetten

10-04-2013, 15:37
Buiten draag ik altijd lenzen en binnen mijn bril.

Dat met ogen dichtknijpen en hoofdpijn komt mij bekend voor.

10-04-2013, 15:57

Citaat door Experience:
Buiten draag ik altijd lenzen en binnen mijn bril.

Dat met ogen dichtknijpen en hoofdpijn komt mij bekend voor.
oke gelukkig, dacht echt dat er iets anders mis was met het hoofdpijn. Maar ik heb er vandaag geen last van door de lenzen alhamdoulilah. wel wennen