Bekijk volle/desktop versie : toen jullie gingen trouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-04-2013, 12:47
Wie van jullie vader had jullie toekomstige man aangeproken dat hij goed voor zijn dochter moet zorgen?

dus zo een vaderlijk preek

10-04-2013, 12:52


niemand?

oke dan jullie pa's waren niet zo bezorgd dus

10-04-2013, 12:53
Jawel hoor, nog meer preken

10-04-2013, 12:55

Citaat door Gaatjouniksaan:
Jawel hoor, nog meer preken
heeft je man dat aan je verteld?

10-04-2013, 12:56


Hahaha die van mij. Mijn man was supernerveus was echt grappig en mn vader heel serieus naar m kijken ; zorg goed voor mijn pareltje

10-04-2013, 12:57

Citaat door Karimavir:
heeft je man dat aan je verteld?
Nee hoor, ik was erbij Me vader zei het voor me moeder en de rest.

10-04-2013, 12:57
Mijn vader hoefde dat niet te zeggen. Hij vertrouwde hem meteen!

10-04-2013, 12:59

Citaat door Principessa-H:
Hahaha die van mij. Mijn man was supernerveus was echt grappig en mn vader heel serieus naar m kijken ; zorg goed voor mijn pareltje
ja schattig he hahahaha

10-04-2013, 12:59

Citaat door alleswatjewilt:
Mijn vader hoefde dat niet te zeggen. Hij vertrouwde hem meteen!
ook al vertrouwt hij hem hij kon toch wel even op zn hart drukken zorg goed voor haar

10-04-2013, 13:00

Citaat door Gaatjouniksaan:
Nee hoor, ik was erbij Me vader zei het voor me moeder en de rest.
Oke mijn vader had mijn man apart genomen hierover

10-04-2013, 13:02

Citaat door Karimavir:
ook al vertrouwt hij hem hij kon toch wel even op zn hart drukken zorg goed voor haar
als je vertrouwen hebt in die persoon dan hoef je dat toch niet te zeggen? dat mijn vader mijn man gelijk vertrouwde zegt al genoeg toch. en mijn vader wist dat wij een relatie hadden en toen al zorgde hij al heel goed voor mij, ook financieeel. denk dat hij daarom niks heft gezegd

10-04-2013, 13:03

Citaat door Karimavir:
Oke mijn vader had mijn man apart genomen hierover
Nee hoor, hij vertelde niks ergs. Alleen dat we elkaar moesten steunen en elkaar leiden na het goede. Nooit het gebed verlaten en elkaar stimuleren om kennis op te doen. Dat hij goed voor mij moest zijn en mij geen pijn moest doen. Anders kreeg hij met me vader te maken Eigenlijks gewoon dat we allebei goed voor elkaar moeten zijn.

10-04-2013, 13:04



Citaat door alleswatjewilt:
als je vertrouwen hebt in die persoon dan hoef je dat toch niet te zeggen? dat mijn vader mijn man gelijk vertrouwde zegt al genoeg toch. en mijn vader wist dat wij een relatie hadden en toen al zorgde hij al heel goed voor mij, ook financieeel. denk dat hij daarom niks heft gezegd
het hoeft ook niet indd. het is een extraatje

Mijn vader is oud en ziek dus ik denk daarom zo van als ik kom te overlijden zorg goed voor haar

10-04-2013, 13:05

Citaat door Gaatjouniksaan:
Nee hoor, hij vertelde niks ergs. Alleen dat we elkaar moesten steunen en elkaar leiden na het goede. Nooit het gebed verlaten en elkaar stimuleren om kennis op te doen. Dat hij goed voor mij moest zijn en mij geen pijn moest doen. Anders kreeg hij met me vader te maken Eigenlijks gewoon dat we allebei goed voor elkaar moeten zijn.
dat is mooie advies van een man met vast veel levenservaring(je vader dus)

10-04-2013, 13:05
Zo hoort het toch ook of is dit uitzonderlijk voor sommige

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6