Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie me dit helpt te vinden, krijgt een leuk zakcentje van me.



Pagina's : [1] 2

10-04-2013, 07:07
Ben nu al een tijdje op zoek naar deze quilted blazer. Kan maar niet achterhalen van welk merk dit is. Help het me vinden en je verdient een finders-fee. Zoek svp!

Citaat:


10-04-2013, 10:19


Netjes Netjes

Up voor jou

10-04-2013, 10:32
Up voor jou,

Die kerel mag geloof ik wel een broekmaat groter gaan dragen .

10-04-2013, 10:44

Citaat door shaykhspeare:
Ben nu al een tijdje op zoek naar deze quilted blazer. Kan maar niet achterhalen van welk merk dit is. Help het me vinden en je verdient een finders-fee. Zoek svp!
Hij lijkt een beetje op deze http://www.newnownext.com/5-down-jackets-that-will-keep-you-warm-and-natty/11/2012/ van het merk Moncler.

10-04-2013, 10:53


Leuk

beschouw dit maar als een up

10-04-2013, 10:54

Citaat door Miss-F:
Hij lijkt een beetje op deze http://www.newnownext.com/5-down-jackets-that-will-keep-you-warm-and-natty/11/2012/ van het merk Moncler.
-

10-04-2013, 11:57
die is van de zara geweest man heeft in het bruin

10-04-2013, 21:32
Heeft er al iemand een zak centje gekregen

11-04-2013, 01:21

Citaat door shaykhspeare:
Ben nu al een tijdje op zoek naar deze quilted blazer. Kan maar niet achterhalen van welk merk dit is. Help het me vinden en je verdient een finders-fee. Zoek svp!

Ga naar image.google.com en upload deze foto en je krijgt alle fotos te zien die erop lijken

11-04-2013, 11:20

Citaat door shaykhspeare:
Ben nu al een tijdje op zoek naar deze quilted blazer. Kan maar niet achterhalen van welk merk dit is. Help het me vinden en je verdient een finders-fee. Zoek svp!
Heel mooi

11-04-2013, 13:42

Citaat door Holbewoonster:
100% zeker Burberry, maar helaas wel van de oude collectie.

Als je kijkt naar de collectie van dit jaar zie je de gelijkenissen:



- Let op de steekzak aan de rechterzijde. Identiek aan de jouwe!

- Let op de knopen:
x Twee knopen
x Beiden aan de rechterzijde
x Identieke vorm en kleur knopen.

- Let op de kraag. Als je de graag van jouw foto plat inbeelt, heeft een exacte soort inham als deze, plus zelfde stiksel.

- Let op de onderzakken:
x zelfde vorm +grootte
x precies dezelfde plaats
x en precies een zelfde randje boven.

Zara heeft een soortgelijke gehad in de collectie van 2012:



Dan weet je eigenlijk al dat jouw blazer een imitatie is van een designerlabel, daar Zara's ontwerpen altijd gebaseerd zijn op een semi-namaak van de populaire ontwerpen van designerlabels. In het geval van jouw jasje dus een Zara-imitatie op het Burberrymodel van voor 2012.....als ik zou moeten gokken is jouw jasje van Burberry 2011 f/w en die van de Zara is dus 2012 s/s collection.
Heeeeeeeeele uitleg hierzo.

11-04-2013, 15:24

Citaat door Holbewoonster:
Als ik het Burberry-plaatje alleen had geplaatst, of had gezegd het is van Burberry, dan had ik daarna alsnog de vraag gehad hoe weet je of iets in die richting. Ik ben de situatie gewoon twee stappen voor!

Dat je slim bent weten we al ;-)

11-04-2013, 15:36



Citaat door Holbewoonster:
Nee, we hadden het over dat ik graag vooruit denk....dat staat los van intellect.

Ik meen het hoor. Er komen alleen zinnige feiten uit je mond. Tenminste van de reacties die ik van jouw heb gelezen en je Nederlands is uitmuntend, daar kan een gemiddelde m.nl'er niet aan tippen

11-04-2013, 21:57
Aah, zie dat sommigen hier 'm ook al hebben gevonden. Ik vogel morgenavond thuis wel uit wie het bij het juiste eind had. Heb 'm inmiddels zelf al gevonden, haha. Toch bedankt voor jullie moeite.

Citaat door Holbewoonster:
100% zeker Burberry, maar helaas wel van de oude collectie.

Als je kijkt naar de collectie van dit jaar zie je de gelijkenissen:



- Let op de steekzak aan de rechterzijde. Identiek aan de jouwe!

- Let op de knopen:
x Twee knopen
x Beiden aan de rechterzijde
x Identieke vorm en kleur knopen.

- Let op de kraag. Als je de graag van jouw foto plat inbeelt, heeft een exacte soort inham als deze, plus zelfde stiksel.

- Let op de onderzakken:
x zelfde vorm +grootte
x precies dezelfde plaats
x en precies een zelfde randje boven.

Zara heeft een soortgelijke gehad in de collectie van 2012:



Dan weet je eigenlijk al dat jouw blazer een imitatie is van een designerlabel, daar Zara's ontwerpen altijd gebaseerd zijn op een semi-namaak van de populaire ontwerpen van designerlabels. In het geval van jouw jasje dus een Zara-imitatie op het Burberrymodel van voor 2012.....als ik zou moeten gokken is jouw jasje van Burberry 2011 f/w en die van de Zara is dus 2012 s/s collection.
Special thanks to you, voor je fashion analyse, lol. Bedankt voor je moeite, maar heb 'm inmiddels gevonden. Is van van Moncler (Gamme Bleu). Afgelopen Autumn/Winter-collectie. Valt me nu pas op dat op het originele plaatje ook lichtelijk een logo'tje te zien is op die gast z'n linkerarm.

http://store.moncler.com/nl/men/secondary/outerwear

Is daar ergens onderaan te vinden. Alleen hebben ze 'm niet meer met dezelfde knopen als in topicfoto, maar dat is te fixen.

Ajuus.

12-04-2013, 14:27
En van welke merk was die

Pagina's : [1] 2