Bekijk volle/desktop versie : "Zwakbegaafden mogen geen kinderen krijgen."



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

08-04-2013, 17:00

Citaat door lelaa_moenatii3:
1. Wat wordt er verstaan onder het recht op ouderschap?
2. Problemen waar verstandelijk gehandicapte ouders tegenaan kunnen lopen.
3. De rechtspositie van verstandelijk gehandicapte ouders.
4. Ethische en wettelijke aspecten met betrekking tot de onderzoeksvraag.

...!

Nog 1
Allemachtig. We hebben het over MBO.

1) Het recht is gewoon een kind mogen krijgen.
2) Dat is zo enorm divers dat je daar geen lijn in kan trekken.
3) Die hebben, volgens mij, bijna op elk vlak dezelfde rechten. Misschien niet autorijden....
4) Dat hangt samen met hierboven.

Het is gewoon een enorm complexe vraag die ze niet moeten stellen op het MBO. Misschien moet je dat gewoon zeggen en krijg je een tien.

08-04-2013, 17:00



Citaat door lelaa_moenatii3:

Ik mag niet zelf kiezen of ik voor of tegen ben tijdens deze discussie, ik moet voor zijn!
Er is ALTIJD een keuze. Nu zeg je dus dat je dit wel effe voor Allah zal beslissen.

08-04-2013, 17:01

Citaat door DieBaas:
Nee wel vaker....het zal je blijven achtervolgen....ik ben niet alleen intelligent en een zeer goede debater....ben ook nog eens ontiegelijk kinderachtig.
Achtervolg mij maar. Ik weet dat je niet dom bent. Dat maakt de discussie alleen beter.

08-04-2013, 17:04

Citaat door Globi:
Allemachtig. We hebben het over MBO.

1) Het recht is gewoon een kind mogen krijgen.
2) Dat is zo enorm divers dat je daar geen lijn in kan trekken.
3) Die hebben, volgens mij, bijna op elk vlak dezelfde rechten. Misschien niet autorijden....
4) Dat hangt samen met hierboven.

Het is gewoon een enorm complexe vraag die ze niet moeten stellen op het MBO. Misschien moet je dat gewoon zeggen en krijg je een tien.

Was het maar zo simpel.

Citaat door Marrakick:
Er is ALTIJD een keuze. Nu zeg je dus dat je dit wel effe voor Allah zal beslissen.
Klopt, en in dit geval heb ik een keuze gemaakt omwille voor mijn studie.
Allaah SWT weet met welk intentie ik het doe.

08-04-2013, 17:07



Citaat door lelaa_moenatii3:
Was het maar zo simpel.

Klopt, en in dit geval heb ik een keuze gemaakt omwille voor mijn studie.
Allaah SWT weet met welk intentie ik het doe.
Het is totaal niet simpel. Daarom moet je dit soort dingen niet voorleggen aan jonge mensen. Dat zou ik echt tegen die leraar zeggen. Straks krijg je nog de stelling dat het moet mogen als ouder pre geboorte een autistisch kind mogen aborteren. Of dat een recht is.

08-04-2013, 17:08
Homo's en lesbo's mogen wel dat is pas zwak rare wetgeving hmmm

08-04-2013, 17:08

Citaat door CIDP_nieuws:
Homo's en lesbo's mogen wel dat is pas zwak rare wetgeving hmmm
Het gaat erom of er een goede omgeving komt voor een kind.

08-04-2013, 17:20

Citaat door -Ziri-:
Ik ben voor.

En ook niet stemmen. Dan zijn we ook in 1 keer van PVV gehandicapten partij verlost. Of te wel je slaat dan twee vliegen in 1 keer dood.
Simpelheid is wel jouw ding. Laat je eens testen. Dan weet je in elk geval of je kinderen mag krijgen.

08-04-2013, 17:22

Citaat door Globi:
Het is totaal niet simpel. Daarom moet je dit soort dingen niet voorleggen aan jonge mensen. Dat zou ik echt tegen die leraar zeggen. Straks krijg je nog de stelling dat het moet mogen als ouder pre geboorte een autistisch kind mogen aborteren. Of dat een recht is.

Dat word dan een chaos thuis.

Citaat door CIDP_nieuws:
Homo's en lesbo's mogen wel dat is pas zwak rare wetgeving hmmm

Allah ie 7fed.

Citaat door -Ziri-:
Ik ben voor.

En ook niet stemmen. Dan zijn we ook in 1 keer van PVV gehandicapten partij verlost. Of te wel je slaat dan twee vliegen in 1 keer dood.

08-04-2013, 17:27

Citaat door -Ziri-:
Maar ja natuurlijk, Palestijnse activisten zoals jij die houden van de PVV'ers en zouden het heel erg vinden als die er niet meer zijn. duidelijk.
Geen Ziri, maar Siri.

08-04-2013, 17:31

Citaat door CIDP_nieuws:
Homo's en lesbo's mogen wel dat is pas zwak rare wetgeving hmmm
Doe's normaal, hetero's en lesbo's mankeren niets aan hun bovenkamer hoor, alleen vallen ze op hetzelfde geslacht.
De burgemeester van Maastricht is ook homo, jan kees de jager ex-minister van financiën, ook, Andre van duin, en nog veel meer prominenten.

08-04-2013, 17:34

Citaat door -Ziri-:
Gentelemen, zie hier de reden waarom een vrouw in een keuken thuis hoort.
Zie hier waarom jij in een middeleeuws land thuishoort.

08-04-2013, 17:38



Citaat door -Ziri-:
Ja maar daar hoeven wij toch niet mee lastig gevallen te worden.

Van ons part doet ze het met hun huisdieren, wij hebben alleen zo iets van val daar ons niet mee lastig.
Ik denk niet dat die mensen jou lastig vallen. Ze hebben wel wat beters te doen.

08-04-2013, 17:38

Citaat door -Ziri-:
Ik vermelde gentlemen, ik snap niet waarom een Pedofiel als jij hierop reageert.

Weer een topper. Ga de gok aan en doe een volle iq test bij bijv. amc.

08-04-2013, 19:12
Waarom is mijn toppic verplaatst?

Pagina's : 1 2 [3] 4 5