Bekijk volle/desktop versie : De laatste tijd heb ik van die rare dromen.



Pagina's : [1] 2 3

07-04-2013, 01:23
Vandaag de dag zal ik maar liefst een droom met jullie delen. Ik droomde dat ik in het zwembad aan het bruinbakken was in een hele luxe hotel samen met een vriendin. Ik had een Redbull en die was al snel leeg. Badr Hari lag zo'n meter verderop en probeerde met mij te flirten.
Toen ging hij een nieuwe Redbull voor me halen . Toen zei ik; aaaaaawh, zo lief.
Toen werd ik wakker. Ik had zijn kop laatst gezien in een magazine, maar ik fantaseer niet over hem. In mijn droom zag hij er super uit en heel vriendelijk.


Deel hier je gekste droom.

07-04-2013, 01:25


Ze3ma afwezige mensen.

07-04-2013, 01:28

Citaat door Oum_:
ik droom dat ik kan vliegen over land en zee! ik wil vliegen!! :''(



Vliegen en vriendjes zijn leuk.

07-04-2013, 01:30
Jeh nachtmerrie.

07-04-2013, 01:39


En toen kwam Estella met rastahaartjes op je afrennen? Waardoor je omviel en Badr Hari jou in zn armen nam. Hij keek heel boos naar Estella en zei: Hup holland hup en zij ging hierdoor huilen. Twee minuten later kwam Gullit in fo9iya aanvliegen en naam Estella mee naar Surinam. Half uur later kwam Bard Hardi je hand vragen met suiker in vorm van bokshandschoenen, en jullie leefden lang (letterlijk en figuurlijk) en gelukkig??????

07-04-2013, 01:40
Ik droomde dat ik een kleine arme jongen die aan de kant van de weg stond te bedelen (voor hem en zijn moeder) wilde helpen met boodschappen doen en verzorgen... - ik zei tegen hem: blijf hier! ik kom terug...

Toen werd ik wakker

07-04-2013, 01:46
ik heb een keer gedroomd dat ik in Geert Wilder's muil aan het kakken was.

07-04-2013, 02:55
Dude, helemaal ontspoooord

07-04-2013, 02:57
Wow al jullie dromen.. Ik droomde over dat ik nieuwe kleren ging uitzoeken en ik de een hele stapel. En van die stapel koos ik het laatste kleding stukje. ik vertelde dit aan mijn oma en die ow er komen je hand vragen. ik heel blij zegt daarna, maar wacht je koos het laatste kleding stukje. Dus dat kan nog heeel lang duren..

07-04-2013, 09:46
Mijn dromen zijn net een actiefilm. Ik droomde zelfs een keer dat ik een maffia lid was

07-04-2013, 10:41

Citaat door Farrah:
Mijn dromen zijn net een actiefilm. Ik droomde zelfs een keer dat ik een maffia lid was
In een van mijn dromen werd ik achtervolgt door clowns!

07-04-2013, 10:46
Ik droomde vannacht over mijn opa Allah rahmoe.. Hij leefde nog en ik was zo blij dat ik em ging omhelzen.

07-04-2013, 10:47


Ik onthoud mijn dromen zelden dus ik kan helaas niet mee praten, ik heb wel heerlijk geslapen

07-04-2013, 10:50
Een Marokkaans meisje dat over Badr Hari droomt vind jij raar?

07-04-2013, 10:53
Ik ben nog halfwakker. Wello zin om te citeren, maar ik ging wel stuk om reactie van Farrah en Wintersousia.

Ik had een keer ook gedroomd over dat ik en mijn mama mijn oma's graf bezochten. Daarna opende mijn oma een deur en nodigde mijn moeder uit om een drankje te doen in het graf. Waar aarde ligt was maar een undercover deur. Mijn mama natuurlijk huilen en blij doen. Ik dacht van; die hebben vast een boel te bespreken dus ik maak een rondje. Toen ik terugkwam kon dr deur niet open, maar ik hoorde ze wel lachen. Ik moest echt huilen, ik riep nog: ik wil mama terug!!!!!
Ik dacht echt serieus dat mijn mama binnenkort dood zou gaan toen ik wakker werd.

Een keer werd ik gegooid van drie hoog ofzo. Ik werd wakker tijdens mijn sprong. Ik sprong nog wakker zeg maar

Pagina's : [1] 2 3