Bekijk volle/desktop versie : Wat hebben jullie liever?



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2013, 22:45
[Met iemand trouwen op de manier zoals het hoort dus, je kent die gene helemaal niet. Je trouwt met die gene en leert elkaar kennen in het huwelijk.

Of, je leert iemand kennen en na een paar maanden trouwen met die gene?]

06-04-2013, 22:49


Ik prefereer de eerste optie, maar of daar werkelijk wat van terecht komt...

06-04-2013, 22:50
Iemand zie soek n raba3

06-04-2013, 22:50

Citaat door Happyy:
Ik prefereer de eerste optie, maar of daar werkelijk wat van terecht komt...
Ja daarom.. Het liefst zou ik ook de eerste willen maar ben bang dat je er uit eindelijk achter komt dat je zoveel van elkaar verschilt..

06-04-2013, 22:51



Citaat door gewoonmoi:
Iemand zie soek n raba3
Ik kom de laatste zoveel mensen hier tegen die van Raba3 zijn. Red shem nigh?

06-04-2013, 22:52

Citaat door MNLL:
1e optie
Dat is het beste broer! In sha Allah zul je, je toekomstige tegenkomen op de weg van Allah subhan'wata3la.

06-04-2013, 22:55

Citaat door alhoceimiiaa070:
Dat is het beste broer! In sha Allah zul je, je toekomstige tegenkomen op de weg van Allah subhan'wata3la.
Insha'Allah,

06-04-2013, 22:57
2 sws niet maar 1 is heel eng, ik wil wel trouwen zoals het hoort maar liever wel gewoon iemand die ik oppervlakkig ken. een totaal onbekende lijkt me echt heel eng

06-04-2013, 22:58

Citaat door alhoceimiiaa070:
Ja daarom.. Het liefst zou ik ook de eerste willen maar ben bang dat je er uit eindelijk achter komt dat je zoveel van elkaar verschilt..
Dus jij denkt dat je door een relatie aan te gaan in ieder geval kunt vaststellen dat je niet van elkaar verschilt? Dat denk je dan mooi verkeerd.Marokkanen staan bekend om het ophouden van de schijn tijdens een liefdesrelatie. Het is simpelweg een kwestie van vertrouwen hebben in Allaah, de juiste vragen stellen en die zwart op wit vastleggen.

06-04-2013, 22:58

Citaat door Maryaaam96:
2 sws niet maar 1 is heel eng, ik wil wel trouwen zoals het hoort maar liever wel gewoon iemand die ik oppervlakkig ken. een totaal onbekende lijkt me echt heel eng
Deze denkwijze heb ik dus ook..

06-04-2013, 22:59

Citaat door Happyy:
Dus jij denkt dat je door een relatie aan te gaan in ieder geval kunt vaststellen dat je niet van elkaar verschilt? Dat denk je dan mooi verkeerd.Marokkanen staan bekend om het ophouden van de schijn tijdens een liefdesrelatie. Het is simpelweg een kwestie van de juiste vragen stellen en dat zwart op wit vastleggen.
Ik heb het niet over een relatie meid. Elkaar gewoon leren kennen en dat hij dan je hand komt vragen.
En relatie sowieso niet..

06-04-2013, 23:00

Citaat door alhoceimiiaa070:
Ik heb het niet over een relatie meid. Elkaar gewoon leren kennen en dat hij dan je hand komt vragen.
En relatie sowieso niet..
Oke haram contact dan.

06-04-2013, 23:01



Citaat door Happyy:
Oke haram contact dan.
Ik weet dat het verkeerd is. Maar ik weet niet wat ik moet verwachten van een man die ik helemaal niet ken.

06-04-2013, 23:03

Citaat door alhoceimiiaa070:
Ik weet dat het verkeerd is. Maar ik weet niet wat ik moet verwachten van een man die ik helemaal niet ken.
Ach, laat het lekker op je afkomen. Mannen die rechtstreeks om je hand komen vragen bestaan niet. Het zal dus sowieso optie 2 worden.

06-04-2013, 23:04

Citaat door Happyy:
Ach, laat het lekker op je afkomen. Mannen die rechtstreeks om je hand komen vragen bestaan niet. Het zal dus sowieso optie 2 worden.
Ik laat sowieso op me af komen. Naah dat hoeft niet perse, die zitten er wel tussen..

Pagina's : [1] 2 3