Bekijk volle/desktop versie : Gemeenschap?!



Pagina's : [1] 2

06-04-2013, 14:28
salaam

mijn man durft niet met mijn vrijen,omdat ik zwanger ben. ik heb m uitgelegd dat het het geen kwaad kan, maar toch weigert hij meik probeer hem soms te verleiden maar hij vertikt het gewoon. ik ben nu 7 maanden zwanger, en zijn misschien in deze 7 maanden 3x met elkaar naar bed geweest.? ik wil graag met hem naar bed, ik bedoel elke man heeft toch behoefte?

06-04-2013, 16:01


3keer in 7maand??? woow das wel heel weinig!

laat hem zien dat het wel mag op internet! of in een boek!

06-04-2013, 21:25
ik heb het heb laten zien op inet, en de vk heeft het hem ook vertelt,maar hij vertikt het, en vind het maar eng

06-04-2013, 23:19
soebhanAllah dan heeft hij echt SABR!

07-04-2013, 10:59


Subhana Allah maar 3 x in 7 mnd hoe houdt hij dat vol idd zoals sikkere zij hij heeft Sbar petje af hihihihih

Heeft hij uitgelegd wrm hij het nie durft?of wrm hij het eng vindt?

07-04-2013, 11:14
3x in 7 maanden en hij heeft er geen moeite mee? Sorry maar ik zou me dan echt afvragen of er niet meer aan de hand is dan het eng vinden.

07-04-2013, 11:23
Sorry hoor! Maar er is niks aan de hand met haar man. dat hij HET niet wilt,wil niet zeggen dat er iets aan de hand is.
Wat topicstarter heeft, hebben wij namelijk ook. GEEN PROBLEEM. zo zie je maar dat niet alle mannen hetzelfde zijn.

07-04-2013, 13:55

Citaat door Laa.Tahzen:
Sorry hoor! Maar er is niks aan de hand met haar man. dat hij HET niet wilt,wil niet zeggen dat er iets aan de hand is.
Wat topicstarter heeft, hebben wij namelijk ook. GEEN PROBLEEM. zo zie je maar dat niet alle mannen hetzelfde zijn.

07-04-2013, 14:00
Eng vinden=geen behoefte=geen zin in. Niks met sbar te maken

07-04-2013, 14:13

Citaat door allogtoon:
Eng vinden=geen behoefte=geen zin in. Niks met sbar te maken
dit is onzin

mijn man en ik zijn ook heel voorzichtig en hij heeft echt sbar dat heeft niets met behoefte te maken, dat heeft te maken met het feit dat je bezorgd bent, ik heb hiervoor 3 miskramen gehad en dan wordt je wel voorzichtig

en je hebt dan beide sbar niet alleen de man

07-04-2013, 14:38
Voor TS maak je geen zorgen.. ik zou blij zijn!! haha sorryyyy even rust!! ALhamdoelilah houd je man rekening met je.. maar het kan natuurlijk ook zijn dat jij behoeftes hebt soms worden wij vergeten.. dan kan je dat gewoon bespreekbaar maken.. maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij het eng vind.

07-04-2013, 22:13

Citaat door Ba3boesa:
Subhana Allah maar 3 x in 7 mnd hoe houdt hij dat vol idd zoals sikkere zij hij heeft Sbar petje af hihihihih

Heeft hij uitgelegd wrm hij het nie durft?of wrm hij het eng vindt?
hij vind het gewoon raar, om gemeenschap te hebben terwijl ons kind in mij groeit, en is bang om het te raken. we hebben het een paar keer geprobeert, en dan vraagt hij telkens of het goed gaat of de baby nog voel
voor mij maakt niet uit, heb er toch geen kracht voor

07-04-2013, 22:38



Citaat door l0el0e:
hij vind het gewoon raar, om gemeenschap te hebben terwijl ons kind in mij groeit, en is bang om het te raken. we hebben het een paar keer geprobeert, en dan vraagt hij telkens of het goed gaat of de baby nog voel
voor mij maakt niet uit, heb er toch geen kracht voor
Jah begrijpelijk hbiba maak je geen zorgen geniet van je rust hij zal t wel inhalen na de bevalling hahahahaha uhummmm met de slapeloze nachten gair insa Allah.....

08-04-2013, 08:52
Sorry ik vind het wel raar hoor. Ik bedoel er is genoeg over op het internet te vinden daarover en ik snap niet dat een man het zolang kan volhouden! Misschien speelt er nog iets waarvan je het niet weet.. Stress op werk ofzo? Ik zou een gesprek met hem aangaan.succes schat

08-04-2013, 08:55
3 x in 7 maanden? Hoe heb jij dat gedaan in de eerste 3 maanden? Ik heb echt continu behoefte nu. Wat ik wel
merk is dat mn man voorzichtiger en rustiger doet. Misschien een optie om
rustig te doen tijdens gemeenschap?

Pagina's : [1] 2