Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan die zich in brand stak overleden



Pagina's : [1] 2

05-04-2013, 17:10
De jonge Marokkaanse aannemer Hassan Akemkam is overleden.





Maandag maakte Al Massae bekend dat de 38-jarige Marokkaan zichzelf in brand stak uit protest. Dat deed hij zondag tijdens een bijeenkomst van de PJD-partij in Aknoul, provincie Taza. Tijdens de politieke bijeenkomst gooide hij een brandbare vloeistof over zich heen waarna hij het aanstak. Omstanders en de aanwezige politici konden het vuur niet op tijd doven waardoor hij ernstige verwondingen opliep.

Akemkam kwam tot zijn daad omdat de gemeente hem nog moet betalen voor een project die hij uitvoerde. De gemeenteraad vond het echter niet goed gaan waarop zij hem vroegen het opnieuw te doen. De ondernemer werd na zijn daad naar het brandwondencentrum in Meknes gebracht maar alle hulp mocht niet baten.

De Marokkaan bezweek woensdag aan zijn verwondingen. Hij laat een vrouw en kinderen achter.

05-04-2013, 17:29


triest...sterkte voor de nabestaanden


05-04-2013, 17:41
Hij laat een vrouw en kinderen achter. AAAAAAAAAH. nu zal hij zich moeten verantwoorden voor zn daden. Is mode tegenwoordig als je je zin niet krijgt om maar een einde aan je leven te maken.


05-04-2013, 17:58
hij koos er zelf voor om ze achter te laten gewoon zelf moord

je zelf ik de fik steken is hoe dan ook haram maak niet uit wat de reden is is en blijft haram en dat weet hij.




05-04-2013, 18:01


En trouwens als ik iemand laat klussen en ik vind het niet goed betaal ik hem ook niet tot hij het nog eens doe maar dan goed. maar wie weet wat er is gebeurt

maar hoe dan ook zelfmoord blijft fout


05-04-2013, 19:44
ik haat mensen die zichzelf in brand steken ..ze denken dat ze iets ermee bereikt hebben

oprotten ..ik heb geen woord voor hun


06-04-2013, 02:18
wat moet je hiervan zeggen. Hij laat een kind en vrouw achter. O wee op de dag des oordeels en o wee op dit moment nu die in zijn graf ligt o wee o wee nog een keer.

Begrijpt i niet dat dit leven een tijdelijke verblijfplaats is. En allah swt degene beloont die standvastig zijn?


06-04-2013, 02:37

Citaat door hj23:
wat moet je hiervan zeggen. Hij laat een kind en vrouw achter. O wee op de dag des oordeels en o wee op dit moment nu die in zijn graf ligt o wee o wee nog een keer.

Begrijpt i niet dat dit leven een tijdelijke verblijfplaats is. En allah swt degene beloont die standvastig zijn?

Jouw soort die hier heel warmpjes zit begrijpt nog steeds niet dat de Marokkanen er nu klaar mee zijn . Het zal niet meer zo lang duren voordat daar de de hel los barst.

06-04-2013, 09:20
De hel heeft hij nu zelf gezocht, door zichzelf in de fik te steken, er zijn andere manieren, zoals doe3a te nemen en Allah Azzawajaal te vragen om hulp. Nee in plaats daarvan steekt hij zijn perfect gezond lichaam in de fik. Er zijn mensen die lichamelijke beperkingen hebben zoals geen benen, geen voeten, geen handen. Moehiem wat het ook is of hij nu in fout is of de gemeente, hoe hij is gestorven zo zal hij op de Dag des Oordeels opstaan. Heftig gewoon


06-04-2013, 09:27
makkelijk praten jullie, allemaal nog een tevreden en goed leven? Tot je in de problemen komt en uit wanhoop raar gaat doen. Ja, het is niet geoorloofd om zelfmoord te plegen, maar wie weet is Allah zo barmhartig dat Hij het hem vergeeft.

Ipv een doa te doen, gaan jullie arrogant. doen. .

06-04-2013, 09:44
Inna lilahi wa ina ilayhi raji3oen.

06-04-2013, 11:37
Hij denkt dat hij nu van zijn problemen af is.
Maar nu begint zijn echte leven in het hiernamaals.
En ik hoop voor hem dat Allah subhana wa ta3la hem kan vergeven.

Moge Allah subhana wa ta3la ons allen leiden .

06-04-2013, 12:26


@25-25
'Jouw soort die hier heel warmpjes zit begrijpt nog steeds niet dat de Marokkanen er nu klaar mee zijn . Het zal niet meer zo lang duren voordat daar de de hel los barst.'

Tazz moet je horen wie het zegt. Je hoeft mij niet te vertellen wat armoede is. Net zoals jouw ben ik niet geboren in Nederland. Dus kom niet bij mij preken wat armoede is. Want ik heb het meegemaakt. Als je niets weet tegen wie je praat moet je niet overhaast conclusies trekken ashabie.

Trouwens heb je ooit van TAQWA gehoord?, Imaam? zeggen die worden je iets of niet.
Of ben je Een kafir geworden? als je er een weet dan heb ik je niets gezegd ben je geen kafir.

Ga je schamen aub en let op je woorden want to allah swt keren we allemaal terug.


06-04-2013, 12:34

Citaat door hanna_24:
De hel heeft hij nu zelf gezocht, door zichzelf in de fik te steken, er zijn andere manieren, zoals doe3a te nemen en Allah Azzawajaal te vragen om hulp. Nee in plaats daarvan steekt hij zijn perfect gezond lichaam in de fik. Er zijn mensen die lichamelijke beperkingen hebben zoals geen benen, geen voeten, geen handen. Moehiem wat het ook is of hij nu in fout is of de gemeente, hoe hij is gestorven zo zal hij op de Dag des Oordeels opstaan. Heftig gewoon

Het is dat ik weet dat je een a radier bent anders had ik je wel uitgelegd hoe het leven een beetje in elkaar zit.

06-04-2013, 12:36

Citaat door hj23:
@25-25
'Jouw soort die hier heel warmpjes zit begrijpt nog steeds niet dat de Marokkanen er nu klaar mee zijn . Het zal niet meer zo lang duren voordat daar de de hel los barst.'

Tazz moet je horen wie het zegt. Je hoeft mij niet te vertellen wat armoede is. Net zoals jouw ben ik niet geboren in Nederland. Dus kom niet bij mij preken wat armoede is. Want ik heb het meegemaakt. Als je niets weet tegen wie je praat moet je niet overhaast conclusies trekken ashabie.

Trouwens heb je ooit van TAQWA gehoord?, Imaam? zeggen die worden je iets of niet.
Of ben je Een kafir geworden? als je er een weet dan heb ik je niets gezegd ben je geen kafir.

Ga je schamen aub en let op je woorden want to allah swt keren we allemaal terug.

Als jouw achterlijke a radierische soort moslims waren, dan was die man waarschijnlijk nog in leven.

Maar jouw a radierische soort heeft ook al geleerd om de Islam te misbruiken voor hun achterlijke bezopen a radierisme.

Pagina's : [1] 2