Bekijk volle/desktop versie : Een serieuze vraag



04-04-2013, 16:38
een vriendin van me is reeds ontmaagd, door een man waar ze een lange relatie mee had (ze waren verloofd etc)
zo vaak hadden ze het volgens haar niet gedaan omdat ze pijn telkens had en omdat ze het ergens toch niet wilde maar ze deed het meer voor haar verloofde.

Nu gaat ze trouwen met een andere man, ze heeft tegen hem gelogen dat ze maagd is, omdat ze bang was dat hij niet meer met haar verder wilde.

De vraag is nu... voelt een man dat ze geen maagd meer is. Bij haar eerste keer sex bloede ze ook niet dus daar is ze niet bang voor. Naar haar idee is ze daar nog strak dus voelt hij niks... maar wij zijn geen mannen dus weten niet of dat zo is...

aub alleen serieuze reacties (voor zover dat mogelijk is)

04-04-2013, 16:39


Hij zal er waarschijnlijk niks van merken. Eerlijkheid duurt het langst en hij komt er waarschijnlijk toch achter . Dus tel uit je winst.

04-04-2013, 16:45
''Een vriendin van me''..

Aldus maagdelijkheid.

Ga berouw tonen en je daar druk om maken.

04-04-2013, 16:47
Gaat niet om het voelen maar om het principe dat je tegen je toekomstige om zoiets liegt. Hij heeft recht om op zijn minst te weten hoe het zit, en dat betekent niet dat hij gelijk alles gaat cancelen. Wie weet zal ze door de waarheid te vertellen comfort en rust bij hem vinden.

04-04-2013, 16:48


Niet slim van haar dat ze daar over gelogen heeft ze zal altijd met zo een kutgevoel leven.
Persoonlijk kan ik dat niet, vroeg of laat komt waarheid altijd boven water.. en dan gaat hij vast tegen haar zeggen dat ze mag tieffuh.

04-04-2013, 16:51

Citaat door maagdelijkheid:
een vriendin van me is reeds ontmaagd, door een man waar ze een lange relatie mee had (ze waren verloofd etc)
zo vaak hadden ze het volgens haar niet gedaan omdat ze pijn telkens had en omdat ze het ergens toch niet wilde maar ze deed het meer voor haar verloofde.

Nu gaat ze trouwen met een andere man, ze heeft tegen hem gelogen dat ze maagd is, omdat ze bang was dat hij niet meer met haar verder wilde.

De vraag is nu... voelt een man dat ze geen maagd meer is. Bij haar eerste keer sex bloede ze ook niet dus daar is ze niet bang voor. Naar haar idee is ze daar nog strak dus voelt hij niks... maar wij zijn geen mannen dus weten niet of dat zo is...

aub alleen serieuze reacties (voor zover dat mogelijk is)
Wat is jou vraag nu?

Is mijn vriendin ze kut al open? Ja het is inmiddels een tunnel geworden.
gaat die 2e mongool van een man merken dat haar kut open is? Ja hij gaat merken dat die slet hem voor de gek hield.

Ik hoop dat jou vragen naar wens zijn beantwoord.

04-04-2013, 16:59
Wat een rotstreek, hoe kan je leven met zo'n leugen

04-04-2013, 17:03
Allah ziet alles. Ze kan liegen, maar op youm lqiyama zal de waarheid boven water komen en dan is het te laat.

04-04-2013, 17:04
wat een walgelijke mensen jij, je "vriendin", de ex-verloofde en haar aanstaande man

jullie verdienen elkaar allemaal

04-04-2013, 17:07
Ze is dus half ontmaagd.
Dan word ze halfgellukig.
maar meeste mannen deze tijd, zijn al blij als ze trouwen, met een veroeste of nette dame, maakt ze niet uit.
nette mannen die verdienen wel nette dames, niet altijd maar meestal wel.

04-04-2013, 17:13

Citaat door maagdelijkheid:
een vriendin van me is reeds ontmaagd, door een man waar ze een lange relatie mee had (ze waren verloofd etc)
zo vaak hadden ze het volgens haar niet gedaan omdat ze pijn telkens had en omdat ze het ergens toch niet wilde maar ze deed het meer voor haar verloofde.

Nu gaat ze trouwen met een andere man, ze heeft tegen hem gelogen dat ze maagd is, omdat ze bang was dat hij niet meer met haar verder wilde.

De vraag is nu... voelt een man dat ze geen maagd meer is. Bij haar eerste keer sex bloede ze ook niet dus daar is ze niet bang voor. Naar haar idee is ze daar nog strak dus voelt hij niks... maar wij zijn geen mannen dus weten niet of dat zo is...

aub alleen serieuze reacties (voor zover dat mogelijk is)
Onzin, 'ze' vond 't zelf net zo lekker als die gast.

04-04-2013, 17:19
Altijd de leugens, denk wel dat je het gaat voelen en merken.