Bekijk volle/desktop versie : waneer gaan vrouwen begrijpen



Pagina's : [1] 2 3 4

02-04-2013, 19:09
waneer gaan vrouwen begrijpen

Dat geen enkele man die de titel "man" verdient een vrouw die zich niet goed kleedt of goed gedraagt niet serieus gaat nemen? Wanneer gaat de vrouw zich realiseren dat zijn zich door zich strak te kleden minder aantrekkelijker maakt dan aantrekkelijker? Wanneer gaat ze begrijpen dat het enige wat mannen van haar dan willen is haar lichaam en haar daarna gaan dumpen als afval? Of wilt ze werkelijk eindigen met die 10 procent salades die gwn ook zon vrouw huren en dan hun hele leven als hollanders doormaken?

Sta op zuster ogen je open !

Je bent veel meer waard dan het westen, marokkanen en de man je wilt doen laten geloven, sta op heb respect voor jezelf, je familie stop met liegen aandacht trekken en losbandig gedrag, en open je hart voor het ware geluk, niet voor een man of voor een wereldsdoeleinde maar voor Allah wel te stemmen en let maar op jij zal dan gelukkiger worden dan ooit en een man aantrekken waar je niet van had durven dromen insha Allah!

Laat je niet gek maken door geld...zoals 9 van de 10 marokkanenn waar hun hele leven draait om btr zijn dan de buren om bruiloften en huizen in marokko..wat een leeg leven..altijd maar meer willen..verlaag je niet voor iets wat van korte duur is kies een man om zijn hart, een man die er voor gaat zorgen dat je dichter bij de hemel komt en niet de hel

Stand up my sisters you can do it!

p.s

men die reageert met mannen dit of over spelfouten save yourself the trouble!

Want ben zelf verre van perfect (AllahHdiena)maar heb dit stukje wel uit me hart geschreven en met als reden iemand wakker te maken die het leest..en als iemand zon stuk heeft maar dan over mannen graag...








Citaat door _Mtalsia_:
Oh jullie broeders, wanneer gaan jullie begrijpen..?

Wanneer gaan jullie inzien, hoeveel verantwoordelijkheden op jullie schouders rust?
Zie je dan niet in dat dit korte leven vergaat en er straks heel wat op je te wachten staat, wanneer je alleen en eenzaam in je graf vertoeft. Dat is geen lounge, daar heb je geen shisha, je mooie auto past er niet bij, je chickies zijn je vergeten, je matties laten een traan of twee en gaan verder met hun leven. Het enige wat je meeneemt zijn je goede- en slechte daden, oh broeder laat de goede daden domineren.
Je scheert je wangen glad en Mach 3 is je beste vriend. Je werpt jezelf een blitse blik toe in de spiegels en voelt je de man. Maar beste broeder weet je dan niet dat de Profeet sallaAllahoe 'alaihie wasalam heeft gezegd dat een man die zijn baard scheert een verwijfde man is? Hoe kun jij trots naar jezelf kijken, terwijl jij je sekse verruilt hebt? Hoe mannelijk is dat? Hoe moeten we je serieus nemen en tegen je opkijken, als jij je niet als man gedraagt?

En broeder weet je dan niet dat je kledij niet over de grond mag slepen...Weet je dan niet dat hetgeen wat onder je enkels valt als brandstof zal fungeren voor de hel? Weet je dan niet dat wanneer je je kleding laat vallen over je enkels uit hoogmoed, dit dan geheel bestemd is voor de hel? Voor wie wil je anders zijn en voor wie wil je je anders gedragen, als Allah je dit Bevolen Heeft?
Terwijl jij neerkijkt op vrouwen met te strakke kledij, ben je jezelf vergeten te bekritiseren. Je broek zit zo strak, dat de contouren van je edele delen perfect zichtbaar zijn. Schaam je je dan niet voor je Heer die naar je Kijkt, of voor je moeder en zusjes die je dagelijks voorbij loopt...of voor degene die achter je staat te bidden en zo ongewild teveel van je lichaam ziet.
Beste broeder, weet je dan niet dat Allah ook kledingsvoorschriften voor de man Bevolen Heeft?

Je dagen zijn gevuld met fitna, van klein tot groot. Stiekem weet je wel hoe het zit en hoe het moet, maar shaytaan ontneemt je al je moed. De moed om te strijden tegen hem en vooral tegen jezelf.
Beste broeder vergeet niet dat Allah Vergevingsgezind is, je hoeft maar een hand naar Hem uit te strekken en Hij Steekt Zijn Arm naar jou uit. Nu je nog leeft, zolang je nog leeft heb je de kans om jezelf te beteren. Je bent sterk genoeg, if u can do it no one can.

02-04-2013, 19:13


Totaal mee eens!

02-04-2013, 19:16
Ben jij aan het rappen?

02-04-2013, 19:17
Heb je ook een mannelijke versie?

02-04-2013, 19:18



Citaat door Bisou.:
Ben jij aan het rappen?
ignore

02-04-2013, 19:19

Citaat door aisling:
Heb je ook een mannelijke versie?
schrijf als je wil ik voel me zelf niet aangesproken dus als jij het schrijft..

02-04-2013, 19:21
Mooi je hebt helemaal gelijk

02-04-2013, 19:23
Je hoeft je ook niet aangesproken voelen, ik voel me evenmin aangesproken door jou verhaal. Maar wat voor sommige zusters geldt, geldt ook zeker voor de mannen en waarom wil je hun een nasi7a onthouden?
Citaat door WarriorHeart:
schrijf als je wil ik voel me zelf niet aangesproken dus als jij het schrijft..

02-04-2013, 19:24

Citaat door WarriorHeart:
ignore

02-04-2013, 19:29

Citaat door aisling:
Je hoeft je ook niet aangesproken voelen, ik voel me evenmin aangesproken door jou verhaal. Maar wat voor sommige zusters geldt, geldt ook zeker voor de mannen en waarom wil je hun een nasi7a onthouden?
Dat doe ik niet, maar dit bericht gaat nu over vrouwen, aangezien ik me niet aangesproken voel zou ik die van mannen niet 1,2 kunnen schrijven...drm zeg ik van schrijf jij em dan gooi ik m erbij..maar onderaan mijn verhaal staat ook al van dit gaat ff niet om de mannen het is eigenlijk typpisch dat de focus weer daar naartoe gaat terwijl je ook gwn je kan leren of als je niet aangesproken voelt stil kan zijn.,

02-04-2013, 19:29

Citaat door Bisou.:

02-04-2013, 19:31

Citaat door WarriorHeart:
haha superschattig!

Jij krijgt groen

02-04-2013, 19:33



Citaat door WarriorHeart:
waneer gaan vrouwen begrijpen

Dat geen enkele man die de titel "man" verdient een vrouw die zich niet goed kleedt of goed gedraagt niet serieus gaat nemen? Wanneer gaat de vrouw zich realiseren dat zijn zich door zich strak te kleden minder aantrekkelijker maakt dan aantrekkelijker? Wanneer gaat ze begrijpen dat het enige wat mannen van haar dan willen is haar lichaam en haar daarna gaan dumpen als afval? Of wilt ze werkelijk eindigen met die 10 procent salades die gwn ook zon vrouw huren en dan hun hele leven als hollanders doormaken?

Sta op zuster ogen je open !

Je bent veel meer waard dan het westen, marokkanen en de man je wilt doen laten geloven, sta op heb respect voor jezelf, je familie stop met liegen aandacht trekken en losbandig gedrag, en open je hart voor het ware geluk, niet voor een man of voor een wereldsdoeleinde maar voor Allah wel te stemmen en let maar op jij zal dan gelukkiger worden dan ooit en een man aantrekken waar je niet van had durven dromen insha Allah!

Laat je niet gek maken door geld...zoals 9 van de 10 marokkanenn waar hun hele leven draait om btr zijn dan de buren om bruiloften en huizen in marokko..wat een leeg leven..altijd maar meer willen..verlaag je niet voor iets wat van korte duur is kies een man om zijn hart, een man die er voor gaat zorgen dat je dichter bij de hemel komt en niet de hel

Stand up my sisters you can do it!

p.s

men die reageert met mannen dit of over spelfouten save yourself the trouble!
Zo schattig. If we can do it no one can.

02-04-2013, 19:33
Typisch is dat het altijd om vrouwen gaar, een enkeling die aangeeft dat zedigheid net zo goed aan de man is opgelegd. Maar aangezien mannen al eeuwen alle regels in hun voordeel interpreteren.... Ach, waarom nog moeite doen.
Moge allah ons leiden.

02-04-2013, 19:37

Citaat door aisling:
Typisch is dat het altijd om vrouwen gaar, een enkeling die aangeeft dat zedigheid net zo goed aan de man is opgelegd. Maar aangezien mannen al eeuwen alle regels in hun voordeel interpreteren.... Ach, waarom nog moeite doen.
Moge allah ons leiden.
ipv te zeiken kan je een stuk schrijven over de mannen dan gooi ik m erbij. Mijn topic is niet anti-vrouwen bedoeld ik wil juist zien dat jullie beter worden en Masha Allah ik zie meer meiden met de correcte Hijaab dan dat ik mannen met baarden en enkelbroeken zie hoor!

Pagina's : [1] 2 3 4