Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft waarbij de bruidegom niet binnenkomt, klik en denk mee!



02-04-2013, 14:28


Heeft iemand weleens een bruiloft meegemaakt waarbij de bruidegom niet naar binnen kwam? Of heeft iemand dit zelf ook gedaan?

Ik ben zelf van plan om het ook zo doen, alleen moet ik nog bedenken of ik aan het einde in mijn bruidsjurk taart snijden/ melk en dadels of niet.. Vind het namelijk een beetje raar staan om dit in mijn eentje te doen. Daar sta ik dan mezelf melk en dadels te geven..


Hoe kan ik mijn bruiloft een mooie einde geven zonder de bruidegom?

Iemand ideeen of ervaringen???


02-04-2013, 14:36


Vaak genoeg mee gemaakt. Doe je dadels en taart bij
Je ouders thuis

02-04-2013, 14:39

Citaat door hajar123:
Vaak genoeg mee gemaakt. Doe je dadels en taart bij
Je ouders thuis
Ja inderdaad dat sowieso, maar bedoel meer als je aan het einde van de bruiloft de zaal binnenkomt in je bruidsjurk (laatste jurk).

02-04-2013, 15:05
Zo vaak meegemaakt meid.

02-04-2013, 15:18



Citaat door Mijn_biedingen:
Wat heb je nodig voor uw trouwfeest........?
Handige benodigdheden lijstje die u zeker verder kan helpen.met organiseren van u bruiloft


Print deze uit op http://www.trouwpaleis.com en schrappen maar![/SIZE]






Je bent ook overal te vinden!!

02-04-2013, 15:20

Citaat door Henoenie:
Zo vaak meegemaakt meid.
Ja inderdaad, zo heb ik het ook precies gepland. Op de laatste gebeurtenis na.. Man komt ook aan het einde niet binnen.

02-04-2013, 15:23
Bij mij hetzelfde geval geweest met de verloving. Heeft mijn schoonmoeder mij melk en dadels gegeven. zij nam als t ware zijn plek in.

02-04-2013, 15:27

Citaat door Berkaniaatje15:
Ja inderdaad, zo heb ik het ook precies gepland. Op de laatste gebeurtenis na.. Man komt ook aan het einde niet binnen.
Ik vond het sneu voor hem. Het is ook zijn bruiloft, ik wil dat hij ook geniet, beetje dansen enzo. Het samen afsluiten.
Dus dacht dat is wel een goed moment. We gaan het ook niet laat maken. De meeste mensen gaan ook weg gelijk na het eten. hihih

02-04-2013, 16:41
je kunt je door je je moeder en schoonmoeder ( aan de hand) en zusjes van jouw en hem uit de zaal laten begeleiden in je laatste jurk.
met een mooi langzame nummer op de achtergrond,

ik weet niet of hij wel aanwezig is op locatie dan wacht hij bijvoorbeeld op jouw in de hal of bij de voordeur en kunnen jullie zo alsnog samen vertrekken

is dat een idee??

02-04-2013, 16:50

Citaat door Layla27:
je kunt je door je je moeder en schoonmoeder ( aan de hand) en zusjes van jouw en hem uit de zaal laten begeleiden in je laatste jurk.
met een mooi langzame nummer op de achtergrond,

ik weet niet of hij wel aanwezig is op locatie dan wacht hij bijvoorbeeld op jouw in de hal of bij de voordeur en kunnen jullie zo alsnog samen vertrekken

is dat een idee??
Dat is inderdaad een goed idee, dan moet ik dat hele gebeuren met taart, melk en dadels weglaten? De bruidegom is wel aanwezig op locatie, die wacht dan buiten of in de hal.

Heb wel 1 keer meegemaakt dat de bruid samen met haar moeder de taart snijdt en dat haar moeder melk en dadel in haar mond stopt. Taart wordt daarna uitgedeeld aan de overgebleven gasten en dan wegwezen..

02-04-2013, 18:13
Mijn verloofde komt ook niet de zaal binnen. Ik ga de taart gewoon zelf aansnijden voor de foto's , wanneer ik de zaal zal verlaten begeleiden mijn zussen en schoonzusssen mij naar buiten waar meneertje dan op mij staat te wachten.

Mss dat wij wat foto's zullen nemen in een apparte ruimte maar weet niet of hij dat wil, aangezien de bruid vaak gevolgd wordt door meiden/vrouwen. Dus dat ga ik nog goed met hem bespreken en anders ook goed he. Als iedereen maar een leuke dag heeft gehad, en uiteindelijk gaat het om je leven na die dag en niet om het aansnijden van een taart en elkaar de melk en de dadels. Dat kun je na die dag zovaak doen als dat je maar wilt