Bekijk volle/desktop versie : Als je dagelijks 8 uur werkt



Pagina's : [1] 2

02-04-2013, 10:17
[ hoeveel uur besteedt jij dan gemiddeld aan M.nl en betaalt jouw werkgever dus voor jouw gezeik?? Ik zit op sommige dagen wel 6 uur van de 8 op M.nl terwijl ik moet werken.

Wie herkent zich hierin?]

--

02-04-2013, 10:25


salaamo 3alaikkoem crashebash

ik eerst wel maar nu beetje drukjes

mnl is verslaven

02-04-2013, 10:42
wa 3alaikoem assalaam Shoukria, das weer een tijd geleden ja !!
Alles goed met jou deze tijd ?

02-04-2013, 10:47

Citaat door Crash:
wa 3alaikoem assalaam Shoukria, das weer een tijd geleden ja !!
Alles goed met jou deze tijd ?
ihalkayi hooikoorts maar voor de rest heel goed Alhamdoelillah
met jou ook?

je topic is heel vaak bekeken maar niemand reageert, heb je ruzie ofzo

02-04-2013, 11:18


waar werk je dan ik wil jou baan ook wel hebben dan..

02-04-2013, 11:49
Ik werk niet, dus ik mag mijn tijd zelf indelen, maar ik verbaas me er weleens over hoeveel mensen zeggen een full time baan te hebben en meer op het internet rondhangen op werkdagen dan ik
Vaak ook nog mensen die beweren een hele belangerijke baan te hebben en er dik aan te verdienen.

02-04-2013, 11:51
@shoukria

awhh, Allahi shfiek auwtchma, ik hoop dat je er snel bovenop komt. Met mij gaat het perfect elhamdulilah, heb echt niks om over te klagen.

En je weet het toch, de meeste leden willen hier niks met mij te maken hebben omdat ik zie ze voor wat ze echt zijn en dat stoort

02-04-2013, 11:54
@Soulaf__20

Je bedoellt waar ik Mnl?? Werken komt er bijna nooit van
Er is 1 vacture als onderzoeksadviseur beschikbaar en dat betreft een open sollicitatie dus als je een adres nodig hebt zeg je het maar.

02-04-2013, 11:56
@corrie2

Dat laatste zal dan wel gelogen zijn, lijkt me duidelijk
Maar misschien moet je dan toch denken aan een baan, je ziet dat het heel makkelijk combineren is

02-04-2013, 12:07

Citaat door Crash:
@Soulaf__20

Je bedoellt waar ik Mnl?? Werken komt er bijna nooit van
Er is 1 vacture als onderzoeksadviseur beschikbaar en dat betreft een open sollicitatie dus als je een adres nodig hebt zeg je het maar.
nou die functie kan ik neit vervullen, ik kan wel bijdragen als junior onderzoeker. ik heb over 4 maanden andere baan nodig, afhankelijk van hoe snel het project waar ik nu aan werk afloopt. pm me eens die vacature, ik beloof discreet om te gaan met de info. maar ik heb serieus een baan nodig en onderzoeken is kinda my thing

Citaat door corrie2:
Ik werk niet, dus ik mag mijn tijd zelf indelen, maar ik verbaas me er weleens over hoeveel mensen zeggen een full time baan te hebben en meer op het internet rondhangen op werkdagen dan ik
Vaak ook nog mensen die beweren een hele belangerijke baan te hebben en er dik aan te verdienen.
ze liegen hoor, ze hebben hier zogenaamd allemaal full time baan of eigen bedrijf. ik geloof er niks van. gewoon werkloos of studentjes. op werk kun je (lijkt mij) max een uurtje vrij internetten gedurende de dag.

ik zelf zit soms zonder werk of werk op project basis of ergens part time voor een paar maanden tot een jaar. je ziet ook duidelijk wanneer ik hier vaker ben dan anders. Ik wil me nog niet binden aan een fulltime functie omdat ik sowieso nog te jong ben om de functies te vervullen die ik wil. Ik vind Globi trouwens wel tof die zegt gewoon eerlijk dat hij in de ziektewet zit, niou heb kunnen we tenminste beterschap wensen haha!!

02-04-2013, 12:21
@Soulaf__20

Ik wil je de vacature best geven maar niet via PM, PM mij anders een mailadres (desnoods maak je een nieuwe aan)

02-04-2013, 13:09

Citaat door Crash:
@corrie2

Dat laatste zal dan wel gelogen zijn, lijkt me duidelijk
Maar misschien moet je dan toch denken aan een baan, je ziet dat het heel makkelijk combineren is
Nee, als ik ga werken betekend dat dat mijn man zijn werkschema daarop aan moet passen. Dat is voor hem heel erg lastig, het zou betekenen dat hij sommige opdrachten niet aan kan nemen en dat kan ik niet goedmaken met het werk dat ik kan doen. Ik ben nu eenmaal een mbo-er, opleiding in de dierverzorging, daar zitten geen dikbetaalde banen, wel keihard werken voor weinig geld
Al met al leuker werk dan wat mijn man doet(vind ik), maar financieel schiet dat gewoon niet op.

Ik doe dus gewoon mijn deel zonder een betaalde baan te hebben, ik zorg dat het hier thuis allemaal soepeltjes loopt en dat hij gewoon tot rust kan komen als hij vrij is.

02-04-2013, 13:14


Hangt van de drukte af..als het druk is dan spendeer ik geen seconde op m.nl. Maar als het rustig is zoals nu wel een paar uur per dag. Soms dan zit ik zelfs de hele dag op m.nl.

02-04-2013, 13:21
Nou ja, veel mensen op het internet mogen blij zijn dat ik hun baas niet ben, dat is wel duidelijk
Ben het ook echt niet gewend in de werk-soort die ik ken dan, daar is het gewoon hard werken.

Soms vind ik dat wel erg krom hoor, al die lager betaalde banen werken echt hard, gewoon 8 uur per dag, je vaste pauzes tussendoor en verder niets(warbij die vaste pauzes ook weleens kunnen wijken als het werk erom vraagt). En bij de beter betaalde banen zoveel tijd verspilt aan onzin dingen zoals internetten. Vind het zelfs wat zuur soms, mensen die een partij belangerijk doen over wat ze doen en dan ook nog een grote mond over die lager betaalde banen terwijl ze zelf eigenlijk niets doen, beetje gebakken lucht, meer is het vaak niet.

02-04-2013, 13:24

Citaat door corrie2:
Nou ja, veel mensen op het internet mogen blij zijn dat ik hun baas niet ben, dat is wel duidelijk
Ben het ook echt niet gewend in de werk-soort die ik ken dan, daar is het gewoon hard werken.

Soms vind ik dat wel erg krom hoor, al die lager betaalde banen werken echt hard, gewoon 8 uur per dag, je vaste pauzes tussendoor en verder niets(warbij die vaste pauzes ook weleens kunnen wijken als het werk erom vraagt). En bij de beter betaalde banen zoveel tijd verspilt aan onzin dingen zoals internetten. Vind het zelfs wat zuur soms, mensen die een partij belangerijk doen over wat ze doen en dan ook nog een grote mond over die lager betaalde banen terwijl ze zelf eigenlijk niets doen, beetje gebakken lucht, meer is het vaak niet.
Nou ja..dat ik nu op het internet zit betekent niet dat ik niet hard werk. Vaak is het druk dan werk ik wel 50/60 uur per week zonder maar dan ook een seconde op internet te zitten. Dat harde werken mag ik af en toe best compenseren met wat internetten. En qua salaris daar ga ik niet over opscheppen want veel verdien ik helaas niet.

Pagina's : [1] 2