Bekijk volle/desktop versie : tempramentvolle man



Pagina's : [1] 2

12-01-2005, 13:55
hoi,

ik heb steeds problemen met mijn man....hij is echt erg.....
ben nou 4 jaar getrouwd en heb een dochter van 1.5 jaar .
hij geeft mij helemaal geen tijd...zit mij altijd uit te schelden voor Hxx-/x/r en nog vanalles;.....ik ben het echt beu....mannen met een temprament...
tis echt raar , ik ben helemaal geen bitch of zo.....maar zo behandelt hij mij wel....

en ik kan er niets aan doen....ik heb het gevoel dat ik op eieren moet lopen als ik thuiskom.....alles wat ik zeg , kan andere geinterpreteerd worden...en voor ik het weet maakt hij weer ruzie met mij.

ach, het moest er effe uit......

12-01-2005, 13:57


Loop hier niet zo mee te koop. Je zult hier alleen maar influisteren van de sjaitaan krijgen. Jij hebt toch voor hem gekozen, dan moet je er ook mee leven ook.

12-01-2005, 13:58

Citaat door shorty2004:
hoi,

ik heb steeds problemen met mijn man....hij is echt erg.....
ben nou 4 jaar getrouwd en heb een dochter van 1.5 jaar .
hij geeft mij helemaal geen tijd...zit mij altijd uit te schelden voor Hxx-/x/r en nog vanalles;.....ik ben het echt beu....mannen met een temprament...
tis echt raar , ik ben helemaal geen bitch of zo.....maar zo behandelt hij mij wel....

en ik kan er niets aan doen....ik heb het gevoel dat ik op eieren moet lopen als ik thuiskom.....alles wat ik zeg , kan andere geinterpreteerd worden...en voor ik het weet maakt hij weer ruzie met mij.

ach, het moest er effe uit......
Ik kan je niet helpen, sorry..

12-01-2005, 14:00
Je moet dat niet pikken van hem, maak hem duidelijk dat jij niet zo behandeld wil worden. Hij dient je met respect te moeten behandelen ipv. je uitschelden. Je moet het niet toelaten, anders zal hij nooit veranderen.

12-01-2005, 14:03



Citaat door RuFF_Rydster:
Loop hier niet zo mee te koop. Je zult hier alleen maar influisteren van de sjaitaan krijgen. Jij hebt toch voor hem gekozen, dan moet je er ook mee leven ook.
okey ik heb wel voor hem gekozen , maar ik wist niet dat hij zo was, dat liet hij nooit zien, begrijp je.....ik hoopte gewoon op wat begrip, maar van jouw krijg ik dat alleszins niet...
hij liet in het begin alleen zijn goede kant zien....dus...

12-01-2005, 14:04

Citaat door RuFF_Rydster:
Loop hier niet zo mee te koop. Je zult hier alleen maar influisteren van de sjaitaan krijgen. Jij hebt toch voor hem gekozen, dan moet je er ook mee leven ook.
Nou ik denk niet dat ze ervoor heeft gekozen om als oud vuil behandeld te worden, het is respectloos om je vrouw een h..r te noemen, en dat hoeft ze zeker niet te pikken. Als partners moet je elkaar respecteren dat is heel belangrijk. Ze heeft misschien wel voor hem gekozen, maar dat betekent niet dat die man alles kan maken wat hij wil, er is een grens.

12-01-2005, 14:07
Je hoeft niet alles te pikken, maar blijf rustig.
Als jij echt van hem houdt en hij van jou, komt alles goed.
Blijf geloven in Allah, Hij heeft het beste met je voor!

12-01-2005, 14:09

Citaat door RuFF_Rydster:
Loop hier niet zo mee te koop. Je zult hier alleen maar influisteren van de sjaitaan krijgen. Jij hebt toch voor hem gekozen, dan moet je er ook mee leven ook.
Dat is ook niet aardig zeg. Lekker makkelijk gezegd. Sommige dingen weet je gewoon niet van te voren

12-01-2005, 14:12
ewa ja . hij hoort jou met respect te behandelen jij bent de vrouw van zijn kinderen . jij hebt niet alleen voor hem gekozen hij ook van jou . samen zijn jullie het huwelijk in getreden . wordt tijd dat je dat hem zegt . gewoon eerlijk je mening geven dat je liever niet hebt dat hij je voor h uit scheldt . en doe je mond open . je hoeft niet op eieren te lopen . wat is dat voor onzin . als je over bepaade dingen gelijk hebt en je staat er achter dan moet je dat ook uiten . of hij het goed vindt of niet heeft ie pech .

12-01-2005, 14:13
oj nog iets wens je sterkte toe want dat heb je echt nodig met zo een tiran .

12-01-2005, 14:14

Citaat door shorty2004:
okey ik heb wel voor hem gekozen , maar ik wist niet dat hij zo was, dat liet hij nooit zien, begrijp je.....ik hoopte gewoon op wat begrip, maar van jouw krijg ik dat alleszins niet...
hij liet in het begin alleen zijn goede kant zien....dus...
Lieve Shorty2004,

Ik wil niet zeggen dat ik jou niet begrijp, ik zeg alleen dat het niet zo slim is om allerlei raad te gaan vragen van mensen op het net, people you bearly even know..

Ik raad je aan om aan je kind te denken, en uiteraard te sbar.

Sbar a ogty..

12-01-2005, 14:16

Citaat door meknesia20:
Dat is ook niet aardig zeg. Lekker makkelijk gezegd. Sommige dingen weet je gewoon niet van te voren
Jeetje, zo bedoelde ik het echt niet hoor. Mijn bedoelingen waren goed, ik zal het de volgende keer subtieler proberen te brengen.

12-01-2005, 14:16


Trek gewoon je mond open......scheld ie jou uit?? Terugschelden!!!! Behandel hem op dezelfde manier als hij jou behandelt. En maak hem duidelijk hoe jij je voelt. Hij slaat je toch niet he?? In dat geval WEGWEZEN

12-01-2005, 14:17
sterkte meid

12-01-2005, 14:21

Citaat door RuFF_Rydster:
Lieve Shorty2004,

Ik wil niet zeggen dat ik jou niet begrijp, ik zeg alleen dat het niet zo slim is om allerlei raad te gaan vragen van mensen op het net, people you bearly even know..

Ik raad je aan om aan je kind te denken, en uiteraard te sbar.

Sbar a ogty..
Ik vind dat het soms juist wel slim is om raad aan mensen op het net te vragen. Het is juist fijn dat ze jou niet kennen. Het is beter om anoniem raad te vragen, als je het bij iemand doet die je kent loop je de kans dat het doorvertelt wordt met alle gevolgen van dien. PLus het feit dat deze mensen objectief tegenover het probleem staan. Mensen die jou en je man kennen hebben al een mening.

Pagina's : [1] 2