Bekijk volle/desktop versie : Hoi kan iemand mij helpen met het checken van mijn motivatiebrief



Pagina's : [1] 2 3

01-04-2013, 23:58
Hoi iedereen ik ben door naar de 2e sollicitatie ronde dus ik moet alweer een motivatiebrief schrijven. Ik hoop jullie mij kunnen helpen inshallah. Moge allah jullie hiervoor rijkelijk belonen. In deze tijden van crisis en werkschaarste is het moeilijk om aan een (bij)baan te komen dus ik wil gewoon direct scheepsrecht zijn en niet na de derde keer. dus ik hoop dat ik op jullie bijdrage kan rekenen inshallah.

Geachte mevrouw...,

Hierbij licht ik mijn motivatie toe voor de vacature Medewerker Klantenservice CAK. Deze functie spreekt mij aan, omdat deze baan de ideale werkervaring biedt op het gebied van klantgericht contact houden. Deze functie biedt mij de gelegenheid aan om een goede indruk te geven hoe het in zijn praktijk aan toe gaat. Ik wil graag klantgericht werken, omdat ik klanten graag te woord wil staan. Het aanbieden van goed advies en service aan klanten is waar ik naar streef, zodat klanten in één keer goed geholpen kunnen worden.

Deze functie past bij mij, omdat de klantvriendelijke instelling die bij deze functie hoort bij mijn persoonlijkheid en werkervaring past. Ik ben communicatief vaardig, flexibel en stressbestendig. Tevens ben ik een goede luisteraar en ik heb een goede dosis aan doorzettingsvermogen. Dankzij mijn werkervaring heb ik geleerd dat klanten op vele manieren kunnen reageren. Met de juiste houding als kalm en gericht te blijven, zorg ik op professionele wijze ervoor dat het gesprek vooral voor de klant naar tevredenheid wordt afgesloten. Naast telefonische gesprekken te houden ben ik niet bang om andere werkzaamheden aan te nemen, die met de functie gerelateerd zijn.

Ik wil werken bij Het CAK, omdat ik graag een bijdrage wil leveren aan de dienstverlening. Het CAK speelt een centrale rol in de zorg- en welzijnsector van de mensen in Nederland, waardoor je dagelijks met ze maken krijgt. Het deel uit maken van deze instantie is voor mij dan ook een goede plek waar ik mijn kennis, werkervaring en enthousiasme op dit vakgebied kan waarmaken in de praktijk.

Met vriendelijke groet,


...

02-04-2013, 00:00


Klinkt goed
Ik zou er verder niks meer aan toevoegen

Insha allah word je aangenomen

02-04-2013, 00:03
Je moet het kort en krachtig houden, nu is het lang en telkens hetzelfde. Te vaak 'omdat' maar ik vind je tweede stuk wel heel erg goed.

02-04-2013, 00:03

Citaat door krullie2011:
Klinkt goed
Ik zou er verder niks meer aan toevoegen

Insha allah word je aangenomen
dankjewel moge allah jouw hulp rijkelijk belonen inshallah

02-04-2013, 00:06



Citaat door verhaalmaakster:
Je moet het kort en krachtig houden, nu is het lang en telkens hetzelfde. Te vaak 'omdat' maar ik vind je tweede stuk wel heel erg goed.
dankjewel voor je opmerking inshallah wordt hiervoor beloond

02-04-2013, 00:07
Inchallah wordt je aangenomen

02-04-2013, 00:13

Citaat door verhaalmaakster:
Inchallah wordt je aangenomen
amin dankjewel

02-04-2013, 00:15
Ik mis je enthousiasme!! Vertel op een vrolijk en leuke manier wat je zo aanspreekt aan de functie en kijk nog ff naar je woordkeuzes (omdat, bang etc).. Succes meid, Inshaallah word jij aangenomen

02-04-2013, 00:43
Ik ga even heel brutaal een beetje mijn draai eraan geven.. Je moet zelf weten of je er iets uitpikt..


Geachte mevrouw...,

Hierbij licht ik graag mijn motivatie toe voor de vacature Medewerker Klantenservice CAK. Deze functie spreekt mij aan, omdat deze baan de ideale werkervaring biedt op het gebied van klantgericht contact houden. Ik ben ervan overtuigd dat ik binnen deze functie mijn capaciteiten zoals onder andere mijn dienstverlenende en sociale vaardigheden te kunnen benutten.
De kans om klanten op de juiste wijze en met de nodige kennis van dienst te kunnen zijn lijkt mij behalve uitdagend ook erg leerzaam .
Binnen mijn loopbaan heb ik veel ervaring op kunnen doen op gebied van klantcontact. Uit deze ervaring heb ik geleerd dat je door een positieve instelling, goede communicatieve vaardigheden en vooral door een luisterend oor te bieden aan de klanten een gesprek vrijwel altijd succesvol kan laten verlopen. Ik ben mij ervan bewust dat niet alle klantgesprekken hetzelfde zijn en dat klanten dus ook op verschillende manieren kunnen reageren. Met mijn doorzettingsvermogen en door ten alle tijden kalm en oplossingsgericht streef ik er naar om de het gesprek af te sluiten naar tevredenheid van de klant.
Naast de het klantcontact lijkt mij het ook uitdagend om andere werkzaamheden aan te nemen die aan de functie geralateerd zijn. Dit maakt de functie afwisselend en nog leerzamer.
Omdat het CAK een centrale rol l in de zorg- en welzijnsector van mensen in Nederland speelt wil ik graag deze functie uitoefenen. Behalve dat Ik kan hier dan iets kan betekenen voor de maatschappij lijkt het mij ook de juiste plek waar ik mezelf kan ontwikkelen.

Met vriendelijke groet.

02-04-2013, 01:05

Citaat door fatimaatje17:
Ik ga even heel brutaal een beetje mijn draai eraan geven.. Je moet zelf weten of je er iets uitpikt..


Geachte mevrouw...,

Hierbij licht ik graag mijn motivatie toe voor de vacature Medewerker Klantenservice CAK. Deze functie spreekt mij aan, omdat deze baan de ideale werkervaring biedt op het gebied van klantgericht contact houden. Ik ben ervan overtuigd dat ik binnen deze functie mijn capaciteiten zoals onder andere mijn dienstverlenende en sociale vaardigheden te kunnen benutten.
De kans om klanten op de juiste wijze en met de nodige kennis van dienst te kunnen zijn lijkt mij behalve uitdagend ook erg leerzaam .
Binnen mijn loopbaan heb ik veel ervaring op kunnen doen op gebied van klantcontact. Uit deze ervaring heb ik geleerd dat je door een positieve instelling, goede communicatieve vaardigheden en vooral door een luisterend oor te bieden aan de klanten een gesprek vrijwel altijd succesvol kan laten verlopen. Ik ben mij ervan bewust dat niet alle klantgesprekken hetzelfde zijn en dat klanten dus ook op verschillende manieren kunnen reageren. Met mijn doorzettingsvermogen en door ten alle tijden kalm en oplossingsgericht streef ik er naar om de het gesprek af te sluiten naar tevredenheid van de klant.
Naast de het klantcontact lijkt mij het ook uitdagend om andere werkzaamheden aan te nemen die aan de functie geralateerd zijn. Dit maakt de functie afwisselend en nog leerzamer.
Omdat het CAK een centrale rol l in de zorg- en welzijnsector van mensen in Nederland speelt wil ik graag deze functie uitoefenen. Behalve dat Ik kan hier dan iets kan betekenen voor de maatschappij lijkt het mij ook de juiste plek waar ik mezelf kan ontwikkelen.

Met vriendelijke groet.
Bedankt voor je hulp. op jouw manier klinkt het vele malen beter. de zinnen sluiten goed aan en het is gewoon een goede lopend verhaal van geworden. heel erg bedankt

02-04-2013, 01:06

Citaat door Zara:
Ik mis je enthousiasme!! Vertel op een vrolijk en leuke manier wat je zo aanspreekt aan de functie en kijk nog ff naar je woordkeuzes (omdat, bang etc).. Succes meid, Inshaallah word jij aangenomen
bedankt voor je bijdrage ik zal eraan werken

02-04-2013, 01:08

Citaat door Mqueen:
Bedankt voor je hulp. op jouw manier klinkt het vele malen beter. de zinnen sluiten goed aan en het is gewoon een goede lopend verhaal van geworden. heel erg bedankt
Geen dank schat! Insha'allah word je aangenomen! Hou je ons op de hoogte?!

02-04-2013, 01:21



Citaat door fatimaatje17:
Geen dank schat! Insha'allah word je aangenomen! Hou je ons op de hoogte?!
Met jouw versie zal ze zeker scoren! Veel prof dan de eerste versie.

02-04-2013, 01:22

Citaat door fatimaatje17:
Geen dank schat! Insha'allah word je aangenomen! Hou je ons op de hoogte?!
Dankjewel Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, inshallah word ik aangenomen. Het gaat allemaal via een uitzendbureau dus alles gaat twee keer wat het extra moeilijk maakt maar inshallah komt het wel goed zeker met jullie bijdrage.

02-04-2013, 01:23

Citaat door Filomena:
Met jouw versie zal ze zeker scoren! Veel prof dan de eerste versie.
dat is zeker waar ik ben haar ook zo heel erg dankbaar

Pagina's : [1] 2 3