Bekijk volle/desktop versie : Liefdesbreuk vanwege familie-interventie



Pagina's : [1] 2 3

01-04-2013, 18:32
What up mensen,

Een halfjaar lang heb ik een relatie gehad met een Marokkaans meisje. Ik ben zelf ook islamitisch maar ben niet Marokkaans. Ik ben van Afghaanse afkomst. Hoewel we beide een andere studie volgden, leerden we elkaar kennen op de universiteit en zodoende was de relatie ontstaan.

We hadden het allebei voortreffelijk naar onze zin in deze relatie. We hielden het super discreet op de universiteit maar daarbuiten gedroegen we ons vrijwel als elk andere normaal stelletje doet (minus intiem doen in het openbaar).

To make a long story short. Haar familie is de reden waarom de relatie is verbroken. Na ongeveer drie maanden, toen we het gevoel hadden dat de relatie de serieuze fase in ging, appte ze me om plots te vertellen dat ze het uit maakt. Ik was echt van slag en belde haar toen direct op maar ze nam niet op. Een paar minuten later appte ze met het bericht dat ze geen contact meer met me wil en dat het beter zou zijn als we ieder onze eigen weg opgingen.

Hoewel ik erg verdrietig was, heb ik met haar daarna geen contact meer opgezocht. Ik ging ervan uit dat ze waarschijnlijk iemand anders had gevonden aangezien ze het zo plotseling uitmaakte. De Alpha male dat ik ben, heb ik haar totaal zitten negeren op de universiteit. Tot een week later na het break-up appje, ze me huilend opbelde om te vertellen dat ze niet zonder me kon. Ze wilde me ASAP ontmoeten. Dus ik pakte snel mn tas en skipte mn laatste college van de dag om haar te zien. We vielen in elkaars armen en hebben geloof ik een kwartier lang niets tegen elkaar gezegd. Ik vroeg haar uiteindelijk hoe het met haar was en wat er aan de hand was. Ze zei dat ze er vanavond niet op in wilde gaan en gewoon met me mee naar mijn huis wilde. Eenmaal thuis aangekomen hebben we wederom heel weinig tegen elkaar gezegd en slechts samen op de bank gezeten en een pizzaatje gegeten.

De dag daarop, kwamen we weer samen en toen heeft ze me alles verteld. Ze vertelde me dat ze uitgehuwelijkt zou worden met een Marokkaanse jongen. Of hier uit Nederland of uit Marokko. Haar ouders en zus waren pertinent tegen een huwelijk met een jongen van andere afkomst (ook al was hij islamitisch) en waren al begonnen met zoeken. We hebben hier maanden later nog over zitten discussiëren. Ze vertelde me dat de uithuwelijking misschien te vermijden valt als ik nu al haar hand vraag, voor het hele zoekproces van haar ouders begon. Dat ging me echter veels te snel. Ik zei dat ik meer tijd nodig had maar die was er volgens haar niet. Hoewel we van elkaar hielden, besefte ze ook dat ze dat niet aan me kon vragen. Ik heb dan ook uiteindelijk de relatie beëindigd.

Hoewel ze vertelt dat ze gelukkig is, heb ik persoonlijk toch uiteindelijk een dubbelgevoel aan deze relatie overgehouden. Heb ik nou het juiste gedaan? Had ik meer moeite moeten doen en tegen haar moeten zeggen dat ik , I don't know, binnen een jaar haar hand zou vragen of zoiets. Stel dat we verder gingen en dat ik een jaar later alsnog niet het lef zou hebben om haar hand te vragen, ik zou me dan erg kut voelen aangezien ze in de tussentijd een Marokkaanse jongen had kunnen leren kennen en zo wellicht uithuwelijking zou kunnen voorkomen.

Heb ik het goed aangepakt of juist helemaal verkeerd?

01-04-2013, 18:37


Zij heeft het geprobeerd hier maar je bent er niet ingetrapt..goed zo


Sent from heaven

01-04-2013, 18:40

Citaat door HollandseNieuwe:
Zij heeft het geprobeerd hier maar je bent er niet ingetrapt..goed zo


Sent from heaven
Huh ?! Wat heeft ze geprobeerd en waar ben ik niet ingetrapt?

01-04-2013, 18:41
Ik heb al teveel gezegd


Sent from heaven

01-04-2013, 18:45


Haha, ik denk dat Marokkaanse meisjes heel erg schijnheilig zijn op dit gebied. Anyway het smoesje 'Ik word uitgehuwelijkt dus vraag me hand binnen nu en 2 maanden' word heel erg vaak gebruikt.

01-04-2013, 18:49

Citaat door xCourageous:
Haha, ik denk dat Marokkaanse meisjes heel erg schijnheilig zijn op dit gebied. Anyway het smoesje 'Ik word uitgehuwelijkt dus vraag me hand binnen nu en 2 maanden' word heel erg vaak gebruikt.
I don't get it. Dit meisje was alles behalve scheinheilig. Waarom zou ze scheinheilig doen? Ze was supermooi, slim en erg gezellig. Ze kon elke man krijgen die ze wilde.

01-04-2013, 18:49

Citaat door xCourageous:
Haha, ik denk dat Marokkaanse meisjes heel erg schijnheilig zijn op dit gebied. Anyway het smoesje 'Ik word uitgehuwelijkt dus vraag me hand binnen nu en 2 maanden' word heel erg vaak gebruikt.

Daar doelde k dus op


Sent from heaven

01-04-2013, 18:52

Citaat door Swift:
I don't get it. Dit meisje was alles behalve scheinheilig. Waarom zou ze scheinheilig doen? Ze was supermooi, slim en erg gezellig. Ze kon elke man krijgen die ze wilde.
Het kan zo zijn dat haar ouders liever niet willen dat ze met een niet-Marokkaans trouwt. Maar waarom zou jij dan haar hand überhaupt moeten gaan vragen als ze al weet dat het toch niet mag ?

01-04-2013, 18:53

Citaat door xCourageous:
Haha, ik denk dat Marokkaanse meisjes heel erg schijnheilig zijn op dit gebied. Anyway het smoesje 'Ik word uitgehuwelijkt dus vraag me hand binnen nu en 2 maanden' word heel erg vaak gebruikt.
Wat als het nou wel zo is, wat dan? Wat als ze nou super eerlijk is geweest. Waarom zijn Marokkanen altijd zo achterdochtig.

01-04-2013, 18:53
Yo, kan een man wellicht ook advies geven?

Deze vrouwen en hun indirecte bullshxt antwoorden maken me gek.

01-04-2013, 18:53

Citaat door hallallove:
Echt waar ik walg van vrouwen zoals jij en die xCourageous.. elke vrouw is schijnheilig als we het op die manier bekijken.
Vertel is wat is jouw reden dat je jezelf hier probeert te verkopen adhv een foto? Maakt dat jou ook niet schijnheilig en iemand die te graag aan de man wilt?

Jij voelt je wel heel erg aangesproken


Sent from heaven

01-04-2013, 18:54

Citaat door hallallove:
Echt waar ik walg van vrouwen zoals jij en die xCourageous.. elke vrouw is schijnheilig als we het op die manier bekijken.
Vertel is wat is jouw reden dat je jezelf hier probeert te verkopen adhv een foto? Maakt dat jou ook niet schijnheilig en iemand die te graag aan de man wilt?
Ik zeg niet dat elke Marokkaanse vrouw schijnheilig is. By the way je kan niet ontkennen dat meiden dat smoesje niet gebruiken.

01-04-2013, 18:54



Citaat door DRUG:
Wat als het nou wel zo is, wat dan? Wat als ze nou super eerlijk is geweest. Waarom zijn Marokkanen altijd zo achterdochtig.
Ja, precies. Zij was alles behalve scheinheilig.

01-04-2013, 18:54

Citaat door DRUG:
Wat als het nou wel zo is, wat dan? Wat als ze nou super eerlijk is geweest. Waarom zijn Marokkanen altijd zo achterdochtig.
Ik zeg toch niet dat het op hem slaat.

01-04-2013, 18:56

Citaat door hallallove:
Jij moet bij jezelf te rade gaan waarom jij als moslim denkt dat een relatie de gewoonste zaak van de wereld is ipv hier om advies te vragen.

Kots.
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Ik wil eerst iemand leren kennen voordat ik met haar ga trouwen.

Pagina's : [1] 2 3