Bekijk volle/desktop versie : Keelamandelen verwijderen.



Pagina's : [1] 2

01-04-2013, 18:04
[Wie heeft ze weg laten halen, wat waren de klachten daarna en hoelang bleven de klachten?]

01-04-2013, 18:17


ik

maar das lang geleden ik moest na de operatie voor 3 dagen alleen maar vloeibaar maaltijd eten en dat was geen pretje , bij mij deed het nog pijn bij het slikken

01-04-2013, 18:20
Ik,pfoee maar het is wel een lange tijd geleden.
Toen ik net wakker was van de narcose begon ik meteen met bloed spugen en al.
Dan dwingen ze je met ijs eten nou dat deed ongelofelijk veel pijn!! Je mag die dag niks warms eten alleen ijs en koud drinken.
Maar na een week of 2 ben je weer de oude

01-04-2013, 18:30

Citaat door janee-:
Ik,pfoee maar het is wel een lange tijd geleden.
Toen ik net wakker was van de narcose begon ik meteen met bloed spugen en al.
Dan dwingen ze je met ijs eten nou dat deed ongelofelijk veel pijn!! Je mag die dag niks warms eten alleen ijs en koud drinken.
Maar na een week of 2 ben je weer de oude
ik kreeg koude pap vreselijk in de ochtend voor dat ik weg ging , dat ijsje kwam bij mij echt niet naar binnen had zo'n pijn pfff en ik zag dat hij helemaal gesmolten was

01-04-2013, 18:46



Citaat door oumjawhara:
ik kreeg koude pap vreselijk in de ochtend voor dat ik weg ging , dat ijsje kwam bij mij echt niet naar binnen had zo'n pijn pfff en ik zag dat hij helemaal gesmolten was
Meskiena! ik mocht niks ontbijten
Ik werd letterlijk gedwongen om ijs en frisdrank te drinken, en dan moest je ook nog eens pijnstillers drinken
Maar ben wel blij dat ze eruit zijn, want had vaak last van mn neus en keel amandelen.

01-04-2013, 22:49

Citaat door janee-:
Meskiena! ik mocht niks ontbijten
Ik werd letterlijk gedwongen om ijs en frisdrank te drinken, en dan moest je ook nog eens pijnstillers drinken
Maar ben wel blij dat ze eruit zijn, want had vaak last van mn neus en keel amandelen.
ja nu zijn ze der wel uit maar soms wordt ik wel ziek en het voelt gewoon als amandelen

01-04-2013, 22:51
ze groeien toch gewoon weer terug!

01-04-2013, 23:00

Citaat door OemAjoub:
ze groeien toch gewoon weer terug!
ik heb eigenlijk niet in mijn mond gekeken of ze treug zijn gegroeid

01-04-2013, 23:05
Ikkee!! Nu bijna 2 jaar geleden..de eerste paar dagen was erg.. alleen maar water uit de vriezer gedronken hahaha.. andere dingen kon ik niet drinken zoals ijs en frisdrank.. ik kreeg dan veel slijm, je mag niet roggelen enzo en dat was vreselijk hahaha.. na 2 wken was het weer normaal.. maar ik was ib die twee weken veel afgevallen hahaha..

wat ik begrepen heb is dat bij volwassen niet terug groeien alleen bij kinderen..

01-04-2013, 23:10
ik heb ze weggehaald toen ik 19 was eerste paar dagen doet het slikken pijn maar daarna ben je er vanaf ik heb tot nu toe mischien 3 keer pijn gehad op de plekken zelf maar niet heel erg en ze zijn niet terug gegroeid bij wie is dat wel gebeurd?

01-04-2013, 23:11
Ik heb er alhamdoulilah sindsdien geen last meer van gehad.

01-04-2013, 23:14
Ik heb ze vorige jaar laten weg halen.. Pas na 2 weken kon ik normaal gaan eten en slikken.. Eerste week welo zelfs water drinken deed pijn en aangezien deze lela moulati geen ijs lust tjah was lastig

01-04-2013, 23:17


het voordeel is dat je veel kunt afvallen ik was in 2 weken na de operatie 10 kilo afgevallen

01-04-2013, 23:21
Je mag niks eten maar met zon keel wil je ook niet eten. Toen ik wat beter werd, had ik een bakje met fruit gehaald bij de ah. Er zat mango in en dat priktte En jeukte erna heel erg.. Wees gewoon voorzichtig met eten en de pijn valt reuze mee!! Ik was eerder depressief omdat ik niks kon doen dan dat ik pijn had

04-04-2013, 09:55
Ik heb ze gister weggehaald en ohhh god, frisdrank kan ik ook niet dat prikt geef mij alleen maar ijskoud water.

Pagina's : [1] 2