Bekijk volle/desktop versie : Geen broer hebben.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

01-04-2013, 10:35
[Geen broers hebben.

Ik vind dit echt jammer, ik vraag me af hoe dat is om een broer te hebben. Die voor je klaarstaat als je het moeilijk hebt of als je onrecht word aangedaan. Ik heb dat alltijd al gemist om een broer(s) te hebben]

Herkent iemand dit?

01-04-2013, 10:39


Ik herken het

01-04-2013, 10:41
Je wordt het gewoon natuurlijk, maar graag had ik het ook willen voelen SoubhanAllah.
Iemand die je komt ophalen, die je belt of alles goed gaat en je iets nodig hebt.
Maar, zo is het nu eenmaal.

01-04-2013, 10:52
ook al heb je broers, het wil niet altijd zeggen dat ze je dat gevoel zullen geven.

01-04-2013, 10:58


heb ik ook altijd willen voelen .
vooral op de middelbare school.

01-04-2013, 11:00
Dat is het dus. Men gaat er vanuit dat je brOers altijd voor je klaar staan, maar dat is niet altijd het geval! Heel veel broers zijn gewoon fucking nutteloos en zodra ze trouwen behandelen ze je nog steeds als vuil en behandelen hun vrouw als koningin. Ik denk daarom dat er veel complicaties zijn tussen zusje en vrouw.

De mensen om mij heen denken dat ik de pinpassen van mijn broers beheer ofzo. Ik kom maar met een nieuwe jas en "broerlief" heeft die voor mij gekocht. Geen haar op hun hoofd da denkt dat ik hem gewoon zelf heb gekocht. En wauw, wat een verhalen die ik krijg te horen over van broers van dames, wauw. Alle dames denken dat ik geweldige broers heb, ze moesten eens weten

01-04-2013, 11:01
ik heb een broer, een zus, een zusje, maar alleen geen broertje.. en soms denk ik weleens,, had ik maar een broertje, dat lijkt me zo leuk.

01-04-2013, 11:02

Citaat door Monarch:
Dat is het dus. Men gaat er vanuit dat je brOers altijd voor je klaar staan, maar dat is niet altijd het geval! Heel veel broers zijn gewoon fucking nutteloos en zodra ze trouwen behandelen ze je nog steeds als vuil en behandelen hun vrouw als koningin. Ik denk daarom dat er veel complicaties zijn tussen zusje en vrouw.
klopt. sommige broers zijn nutteloos en kunnen hun zusjes zelfs alleen koppijn bezorgen. een broer hebben is daarom niet per definitie iets fijns.

01-04-2013, 11:02

Citaat door Monarch:
Dat is het dus. Men gaat er vanuit dat je brOers altijd voor je klaar staan, maar dat is niet altijd het geval! Heel veel broers zijn gewoon fucking nutteloos en zodra ze trouwen behandelen ze je nog steeds als vuil en behandelen hun vrouw als koningin. Ik denk daarom dat er veel complicaties zijn tussen zusje en vrouw.
ligt het niet ook aan de zusjes waar door de broers niet voor hun zusjes klaarstaan.

01-04-2013, 11:04
Denk dat veel Marokkaanse meiden graag met je hadden willen ruilen

Broers hebben betekent trouwens niet altijd dat je iemand het die voor je klaarstaat, integendeel: vaak zijn de broers de genen die hun zusjes terroriseren, dingen verbieden en op allerlei andere manieren het leven zuur maken.

01-04-2013, 11:04

Citaat door kinderoppas:
ligt het niet ook aan de zusjes waar door de broers niet voor hun zusjes klaarstaan.
ik weet dat het niet altijd aan de zusjes hoeft te liggen. er zijn nu eenmaal broers die gewoon echt dom zijn en totaal geen ghiera hebben voor hun zusjes,, die totaal niet mans genoeg zijn...

01-04-2013, 11:05
Wat zou ik blij zijn als ik geen broer had! Je mist niks hoor.

01-04-2013, 11:05



Citaat door kinderoppas:
ligt het niet ook aan de zusjes waar door de broers niet voor hun zusjes klaarstaan.
Nee. Het ligt niet aan het zusje. Nooit. Nee. Het is hun schuld.

01-04-2013, 11:08

Citaat door zouzou7t:
klopt. sommige broers zijn nutteloos en kunnen hun zusjes zelfs alleen koppijn bezorgen. een broer hebben is daarom niet per definitie iets fijns.
Het gaat niet eens om de koppijn. Je leeft gewoon met vreemde in huis die dezelfde achternaam dragen. Klaar

01-04-2013, 11:11

Citaat door Advies2627:
[Geen broers hebben.

Ik vind dit echt jammer, ik vraag me af hoe dat is om een broer te hebben. Die voor je klaarstaat als je het moeilijk hebt of als je onrecht word aangedaan. Ik heb dat alltijd al gemist om een broer(s) te hebben]

Herkent iemand dit?
De meeste broers doen je zelf onrecht aan en maken het je moeilijk, eshmen klaar staan voor je als een ander je onrecht je aandoet of als je het moeilijk hebt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7