Bekijk volle/desktop versie : verhuizen..klussen..inrichten..de relatie/huwelijk testttttttt stressfactor nr.1



Pagina's : [1] 2

01-04-2013, 09:57
Slm dames,



Wat een hectisch chaotische periode !!! Verhuizennnnn


ik merk dat ik meer aan het bekritiseren ben en meer mijn zin wil doordrijven.
miskien mijn man geeft aaan ...het kan ook een beetje zoals ik het wil.


anyway laminaat heb ik gekozen .. behang voor delen in de slaapkamers heb ik gekozen..
verf idemdito ..


pfffff ik voel me net een verhuiszilla


Tjahhh hoe hebben jullie het ervaren ?? Ik ervaar het als een relatie/huwelijk stresstestttttttttttt

01-04-2013, 10:06


Adem in adem uit en blijf vooral lekker zelf kiezen
Jij bent de vrouw

01-04-2013, 10:07
Ik vind heel veel dingen gewoon best, ik ben de moeilijkste niet. Ik vond het wel een leuke "kampeerperiode". Het duurde even voor alles gereed was, dus we hadden echt een kampeergevoel in ons eigen huis. Ook echt serieus kampeerstoelen in de woonkamer haha.

01-04-2013, 10:07
als je dit al stress vind, terwijl je zelf uitkiest etc, dan weet ik nie hoe je je volgend huwelijk zult overleven.

in ieder geval succes verder en die dingen moeten je huwelijk niet beinvloeden.

01-04-2013, 10:08



Citaat door manxxxxxxx:
Adem in adem uit en blijf vooral lekker zelf kiezen
Jij bent de vrouw
haahaha stress als watt pfff


zijn smaak vind ik niet echt laukkk .. ik ben van de strakmodern .. nostalgisch.

hij van de marokkaanse/turkse stijl.

01-04-2013, 10:08

Citaat door Ragazza:
Ik vind heel veel dingen gewoon best, ik ben de moeilijkste niet. Ik vond het wel een leuke "kampeerperiode". Het duurde even voor alles gereed was, dus we hadden echt een kampeergevoel in ons eigen huis. Ook echt serieus kampeerstoelen in de woonkamer haha.
haha, precies.. en zo hoort t ook.

01-04-2013, 10:09

Citaat door zouzou7t:
als je dit al stress vind, terwijl je zelf uitkiest etc, dan weet ik nie hoe je je volgend huwelijk zult overleven.

in ieder geval succes verder en die dingen moeten je huwelijk niet beinvloeden.
nou nou niet zo de boel dramatiseren ..

heb het nu over deze chaoss periode ... daarbuiten zijn we een droommatch

01-04-2013, 10:11

Citaat door amira00:
haahaha stress als watt pfff


zijn smaak vind ik niet echt laukkk .. ik ben van de strakmodern .. nostalgisch.

hij van de marokkaanse/turkse stijl.
gatver, nu begrijp ik je
nee grapje., kies jij de grote dingen wat het strak-modern maakt of nostalgisch en laat hem hier en daar wat marokkaanse spulletjes kopen.
maar die inrichting niet geheel aan hem overlaten... marokkaanse mannen en decoratie en inrichting, horrible. Maar ja dat moet een man ook wel begrijpen hoor, de vrouw spendeert meer tijd in het huis dan de man.

01-04-2013, 10:11

Citaat door zouzou7t:
haha, precies.. en zo hoort t ook.
iedereen is gelukkig anders.

ik ben weer een persoon alles moet perfect in mijn ogen... bedoel maar komende jaren moet ik het wel doen met ons huisje..
dus wil ik mij lkkrr voelen in ons huisje

01-04-2013, 10:12

Citaat door zouzou7t:
gatver, nu begrijp ik je
nee grapje., kies jij de grote dingen wat het strak-modern maakt of nostalgisch en laat hem hier en daar wat marokkaanse spulletjes kopen.
maar die inrichting niet geheel aan hem overlaten... marokkaanse mannen en decoratie en inrichting, horrible. Maar ja dat moet een man ook wel begrijpen hoor, de vrouw spendeert meer tijd in het huis dan de man.
nu vat je hem

01-04-2013, 10:13

Citaat door amira00:
nou nou niet zo de boel dramatiseren ..

heb het nu over deze chaoss periode ... daarbuiten zijn we een droommatch
ewa gewoon rustig aan doen.. die inrichting komt er wel...

01-04-2013, 10:14

Citaat door zouzou7t:
ewa gewoon rustig aan doen.. die inrichting komt er wel...
i hope sooo

01-04-2013, 10:15



Citaat door amira00:
iedereen is gelukkig anders.

ik ben weer een persoon alles moet perfect in mijn ogen... bedoel maar komende jaren moet ik het wel doen met ons huisje..
dus wil ik mij lkkrr voelen in ons huisje
ja dat begrijp ik.. dat perfecte heb ik ook.. en dan ben ik zelf ook best ongeduldig.. ik koop spullen die in elkaar gezet moeten worden,, en dan wil ik het liefst dat ik me even omdraai en dat het in elkaar is gezet en op z`n plek en wel heel snel, anders word ik ongeduldig. Maar nu ik alleen ben, heb ik geleerd om geduldig te zijn, omdat ik NIKS in elkaar kan zetten, zelfs geen gaatje in de muur boren, dus moet ik altijd wachten tot iemand me wil helpen en dat is NIET fijn... ik heb hier een lamp die in de kamer gehangen moet worden al een jaar geleden gekocht en nog steeds in de kast

01-04-2013, 10:21

Citaat door zouzou7t:
ja dat begrijp ik.. dat perfecte heb ik ook.. en dan ben ik zelf ook best ongeduldig.. ik koop spullen die in elkaar gezet moeten worden,, en dan wil ik het liefst dat ik me even omdraai en dat het in elkaar is gezet en op z`n plek en wel heel snel, anders word ik ongeduldig. Maar nu ik alleen ben, heb ik geleerd om geduldig te zijn, omdat ik NIKS in elkaar kan zetten, zelfs geen gaatje in de muur boren, dus moet ik altijd wachten tot iemand me wil helpen en dat is NIET fijn... ik heb hier een lamp die in de kamer gehangen moet worden al een jaar geleden gekocht en nog steeds in de kast
ahhh ja zo ben ik ooooookkkk hahah..

gelukkig heb ik geen twee linkerhanden .. dus kan heleboel zelf ..

hihih kom wel x lampje voor je hangen... toevallig kan ik dat wel

01-04-2013, 10:27
Ik zeg altijd: ik kies en jij monteert
Of hij mg kijken of de kwaliteit wel deugt (ik heb soms de neiging te snel iets links te vinden vanwege het uiterlijk en niet verder te kijken en dan thuis te komen met een miskoop)

Pagina's : [1] 2