Bekijk volle/desktop versie : Ik zit hiermee. .....



Pagina's : [1] 2

01-04-2013, 02:51
Mijn man heeft ruzie met zijn zus gemaakt. Ik krijg nu het gevoel dat ze denken dat IK hem wat heb aangepraat. Integendeel, ik haat ruzies en zou dat nooit doen tenzij er naar tegen mij wordt gedaan. Dan zou ik het bespreekbaar maken omdat ik houd van communiceren over zaken.

Kortom; haar kennende heeft zij zeker in de familie geroepen dat ik hier bijdrage in heb ( zij deed in het begin al heel raar enzo door jaloezie,rare dame is het) Nu heeft mij man ruzie met haar gemaakt om iets wat ik geeneens wist. Tussen hun.

Ik zit er mee dat ik nu mss wel als opstoker wordt gezien omdat zij dat rond roddelt in de familie.


Raar, maar zit mij dwars......moet ik haar aanspreken of gewoon laten

01-04-2013, 02:59


Bel je moeder anders om te kijken wat zij er vanaf weet.. Ene k weet het voor de rest niet.. Deze ruzie s tussen jou man en zus, dus sta jij er los van eigenlijk..

01-04-2013, 02:59

Citaat door nadjana:
Mijn man heeft ruzie met zijn zus gemaakt. Ik krijg nu het gevoel dat ze denken dat IK hem wat heb aangepraat. Integendeel, ik haat ruzies en zou dat nooit doen tenzij er naar tegen mij wordt gedaan. Dan zou ik het bespreekbaar maken omdat ik houd van communiceren over zaken.

Kortom; haar kennende heeft zij zeker in de familie geroepen dat ik hier bijdrage in heb ( zij deed in het begin al heel raar enzo door jaloezie,rare dame is het) Nu heeft mij man ruzie met haar gemaakt om iets wat ik geeneens wist. Tussen hun.

Ik zit er mee dat ik nu mss wel als opstoker wordt gezien omdat zij dat rond roddelt in de familie.


Raar, maar zit mij dwars......moet ik haar aanspreken of gewoon laten

Misschien heeft ze dat dit keer niet gedaan en daarom kun je het beter gewoon laten. Als jij erop aangesproken wordt is het natuurlijk een ander verhaal.

01-04-2013, 03:00
je ligt er blijkbaar wakker van, ik zou met haar praten dat jij er niks mee te maken hebt en dat dat iets is tussen haar en haar broer.
maar je geeft al aan dat het een rare dame is verder na het gesprek niks van haar aantrekken. en zeg je man als hij voortaan iets gevoeligs met haar bespreekt dat hij duidelijk maakt dat hij uit zich zelf kwam en niet door jouw.

laat haar lekker verder praten en niks van aantrekken jij krijgt er iets goeds voor terug. en ALLAH weet het best.
ik vind het helemaal niet erg als mensen iets slecht over mij zeggen of rodellen die hasanaats zijn allemaal welkom.

01-04-2013, 05:08


Hou je afzijdig en laat haar lekker denken wat ze wil
Ga geen ruzie maken met je man, dat is wat ze wil

01-04-2013, 09:15
Aannames aannames

01-04-2013, 13:40
Jawel dames. Het verbaast me echt niet dat ze mij ook in hun ruzie heeft geplaatst als de bitch die erachter zit ofzo. Ik zit ermee omdat ikak die tijd gezond afstand had gehouden van haar en nu dit. Zij boeit me niet en wat ze over me denkt. Ze liet vanaf dag 1 al haar streken zien terwijl ikikltijd vriendelijk ben geweest. Dus nu mag ze echt mijn rug op. Maar ik wil mijn respectvolle naam binnen de schoonfamilie behouden en zij wil niks anders dan dat de rest ook negatief denkt over me.

Ben erachter gekomen dat mijn man haar echt heeft uitgescholden en haar heeft gezegd hem als geen broer meer te moeten beschouwen. Hij is haar streken blijkbaar ook helemaal zat...

01-04-2013, 13:45
Bemoei je er niet mee. Als een broer en zus ruzie hebben is dat tussen hen.

01-04-2013, 13:51

Citaat door M.Perry:
Bemoei je er niet mee. Als een broer en zus ruzie hebben is dat tussen hen.
Dat doe ik juist helemaal niet. Heb zelfs mijn man niet eens gevraagd wat er is. Hier ben ik gewoon achter gekomen. Ik ben juist het type dat zich echt niet bemoeit met andermans zaken. En van mij hoeven ze geen eens ruzie te hebben. Alleen nu wordt er gedacht dat ik hem opstook. Ik merk het gewoon aan hoe bepaalde dingen veranderd zijn. Terwijl mijn man helemaal zelf ruzie heeft gemaakt met zijn zus. Weet de reden geen eens

01-04-2013, 13:51
jaloezie kan iemand kapot maken.. is zij van jou leeftijd?
mischien dat jou man met zijn ouders hier over kan hebben? je moet het wel zeker weten dat zij dit verpreid

01-04-2013, 13:53
Ach jaa boeiend eigenlijk. Zijn ergere dingen op de wereld. ..

01-04-2013, 13:53
als je haar gaat aanspreken dan pas ga je méér fitna maken ; laat het gewoon voor wat het is ; doe alsof je van niks weet

01-04-2013, 13:55


Waarom denk je dat ze zo over je denkt, ik zou het zo laten als niemand je hierover spreekt. Het is tussen je man en zijn zus, je hebt niks mee te maken, als zij moeilijk gaat doen, ik zou dan gewoon afstand van haar nemen. Je man moet je wel steunen als er wat is die niet klopt.

01-04-2013, 13:56

Citaat door StreetChic:
als je haar gaat aanspreken dan pas ga je méér fitna maken ; laat het gewoon voor wat het is ; doe alsof je van niks weet
ja idd het wordt dan echt chaos, en dan heb je het zelf gedaan

01-04-2013, 13:59

Citaat door Rafaello_:
jaloezie kan iemand kapot maken.. is zij van jou leeftijd?
mischien dat jou man met zijn ouders hier over kan hebben? je moet het wel zeker weten dat zij dit verpreid
Ze is wat ouder. Echt ik roep niet snel met het woord jaloezie , maar al haar gedrag vanaf het begin wijst hierop. Niet normaal gewoon. Mijn man heeft zoveel voor haar gedaan en haar altijd gesteund en nu heeft ze totaal geen respect meer voor hem. En alleen zij. Al haar broers en zussen zijn en doen normaal. Ze is een jaar na de bruiloft pas bij ons thuis op bezoek geweest omdat ze het ow zo druk had met haar nieuwe baby. In het begin vond ik het erg maar nu doet het me echt niks meer. Kan echt niks bedenken wat ikbgedaan zou hebben wat niet oke was.

Pagina's : [1] 2