Bekijk volle/desktop versie : hoe pak je dit aan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

01-04-2013, 01:21
je leert een vrouw kennen je vraagt haar hoe netjes haar verleden is
ze vertelt je dat ze niets over haar verleden en zondes mag vertellen van de islam
dat alle vrouwen van de profeet ook geen maagden meer waren (alsof het wat te maken heeft met dat eerste)
dat men niet niet naar het verleden moet kijken maar naar de toekomst

01-04-2013, 01:23


Ze heeft gelijk!

Iedereen heeft zij n zondes en het is tussen haar en Allah swt.

tuurlijk ben jij nu nieuwsgierig haha

01-04-2013, 01:28
Vaag antwoord, 1 ding lijkt me iig duidelijk.

Maar jij stelt dan ook een best onbeschofte vraag, hoe goed ken je haar dat je zoiets vraagt?

01-04-2013, 01:32
hoezo heeft ze gelijk heb ook het recht om te weten met wie ik mn leven deel
stel dat ze mn vrouw wordt en ik na een tijdje foto's via mail krijg waarop ze naakt in bed ligt met een neger ofzo

01-04-2013, 01:39


Ze heeft je vraag toch al beantwoord lijkt mij?

01-04-2013, 01:41

Citaat door Johnny__Bravo:
Ze heeft je vraag toch al beantwoord lijkt mij?
Met gissen, gokken en raden kom je nergens. Wellicht schuif je zo een onterechte zonde in iemands schoenen.

01-04-2013, 01:43

Citaat door Mandzukic:
Daar geeft ze toch al een antwoord, namelijk dat ze geen maagd is. Obvious.
maak je dan er gewoon een einde aan en ga je op zoek naar een nette meid of sla je haar verrot voor het feit dat ze je drie maanden lang voor de gek hield

01-04-2013, 01:46

Citaat door Mandzukic:
En dat is zo erg he, hahaha, fuck off joh, liever de gok nemen dat ze een hoertje is dan erop toevertrouwen dat zij maagd is n.a.v. zo'n hoertypisch reactie op een gewone vraag en daarmee nog trouwen ook nog. Mannen, bespaar jezelf een schande want nummer 1 en de rest lachen je uit als je met hun afdankertje huwt.
Who let this dog out? Sjeez wat een adhdpatient. Chill en praat normaal.

01-04-2013, 01:52

Citaat door _Mtalsia_:
alsof ze dat dan eerlijk gaat toegeven.
eerlijkheid duurt het langst toch

01-04-2013, 01:54
Ik ben wel van mening dat zowel de man als de vrouw best mag vragen naar je verleden. Je deelt je toekomst met iemand. Als man/ vrouw heb je wel rechr om te weten of je partner bv maagd is of niet

01-04-2013, 01:55

Citaat door _Mtalsia_:
Met gissen, gokken en raden kom je nergens. Wellicht schuif je zo een onterechte zonde in iemands schoenen.
had ze me niet moeten laten gissen en gokken dan

01-04-2013, 01:58
Wat wil je aanpakken, duidelijk dat ze geen maagd meer is, so what.

01-04-2013, 01:59



Citaat door _Mtalsia_:
Met gissen, gokken en raden kom je nergens. Wellicht schuif je zo een onterechte zonde in iemands schoenen.

Citaat door Aboe_Abdillaah:
je leert een vrouw kennen je vraagt haar hoe netjes haar verleden is
ze vertelt je dat ze niets over haar verleden en zondes mag vertellen van de islam
dat alle vrouwen van de profeet ook geen maagden meer waren (alsof het wat te maken heeft met dat eerste)
dat men niet niet naar het verleden moet kijken maar naar de toekomst
Had ze dat ene dik gedrukte zinnetje weggelaten, dan zou ik nog mijn twijfels hebben, maar dat deed ze niet. Door de vrouwen van de profeet erbij te halen, lijkt het alsof ze haar 'zonden' rechtvaardigt en daar gaat ze bij mij de fout in

Ik zou gewoon antwoord geven, als mijn z'n vraag wordt gesteld, waarom daar over liegen of het verzwijgen?
Ik heb niks te verbergen en ik geloof dat uiteindelijk alles toch wel boven water komt.

01-04-2013, 02:01

Citaat door Johnny__Bravo:
Had ze dat ene dik gedrukte zinnetje weggelaten, dan zou ik nog mijn twijfels hebben, maar dat deed ze niet. Door de vrouwen van de profeet erbij te halen, lijkt het alsof ze haar 'zonden' rechtvaardigt en daar gaat ze bij mij de fout in

Ik zou gewoon antwoord geven, als mijn z'n vraag wordt gesteld, waarom daar over liegen of het verzwijgen?
Ik heb niks te verbergen en ik geloof dat uiteindelijk alles toch wel boven water komt.
Oooooooh dat heb ik niet eens gelezen joh ewa safi dan is het inderdaad al duidelijk. Ik dacht dat ze misschien stiekem uit is geweest, of een vriendje heeft gehad en niet dat ze per sé geen maagd meer is.

Ja inderdaad, ik zou het ook niet verzwijgen. Ik zou er ook niet naar vragen, het boeit mij niet zoveel wat iemand geflikt heeft voor ons samenzijn.

01-04-2013, 02:02

Citaat door _Mtalsia_:
Dan doe je dat en ga je opzoek naar een ander meisje. Het is allemaal niet zo ingewikkeld joh.

Citaat door Mandzukic:
Nee joh, gewoon kricken dat wijf, ik zou er echt niet tegen kunnen als een vrouw mij ziet als een sukkeltje die makkelijk te misleiden is, zo niet wetend met wie ze te maken heeft. Aanpakken die sletjes, anaal is niks aan, maar pak ze in hun kontgaatje als straf.
deel je dan deze mening niet
want ze heeft me voor de gek gehouden en wilde me dat contractje zo snel mogelijk laten tekenen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12