Bekijk volle/desktop versie : Zaak Van Gogh en moordernaar Moh. B. op tv.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-01-2005, 10:45
Nou, bij ons zijn zelfs de rechtszaken open. Straks komt de zaak van de moord op Van Gogh tegen die Mohammed B. op tv. De dader komt niet in beeld. Wel wordt hij geboeid en geblindoekt aan- en afgevoerd. Net als Dutroux indertijd. Ik hoopt van harte dat B. doodsdbang is voor herdershonden.

Ik hou het op 18 jaar en Ter Beschikking Stelling van de regering.

Scottie.[/FONT]

[FONT=Trebuchet MS][SIZE=2]Rechtszaak Van Gogh deels op tv

AMSTERDAM - Delen van de strafzaak tegen Mohammed B., de verdachte van de moord op Theo van Gogh, worden waarschijnlijk op tv uitgezonden. De zaak wordt behandeld in de extra beveiligde ‘bunker’ van de Amsterdamse rechtbank.

Maar Mohammed B. zelf mag tijdens het proces niet in beeld worden gebracht. De rechtbank overlegt vrijdag met het openbaar ministerie (OM), Mohammed B.’s advocaat Plasman en de NOS over hoe het proces in beeld mag worden gebracht. De aanklager, de advocaat en de drie rechters moeten zelf afzonderlijk toestemming geven om gefilmd te worden. Volgens de rechtbank mag Mohammed B. waarschijnlijk niet worden gefilmd. Dat het OM eind november foto’s van de verdachte toonde in opsporingsprogramma’s op tv, verandert daar volgens een woordvoerder niks aan.,,Er is tijdens de zitting geen opsporingsbelang.’

’De eerste zitting is op woensdag 26 januari. Tijdens die pro-formazitting zal de rechtbank naar verwachting vergelijkbare, strenge veiligheidsmaatregelen bekendmaken als eerder tegen Pim Fortuyns moordenaar Volkert van der G. en leden van de Hells Angels. Alleen vooraf aangemelde en gescreende leden van de pers mogen aanwezig zijn in de zittingszaal. Publiek moet zich identificeren en heeft alleen toegang tot de tribune, achter gewapend glas.

Justitie heeft het voormalige kantoorpand op een bedrijventerrein in Osdorp in de jaren negentig voor bijna twee miljoen gulden (900.000 euro) verbouwd tot ‘bunker’ voor risico-zaken. Het hele pand is voorzien van kogelvrij glas.

B. zal waarschijnlijk geboeid en geblinddoekt worden aan- en afgevoerd. Net als bij de rechtszaak tegen de moordenaar van Fortuyn zullen de Mobiele Eenheid en hondengeleiders een mogelijk treffen tussen aanhangers en tegenstanders van de verdachte in de kiem smoren.[/SIZE" -->

12-01-2005, 10:49


Misschien zit er straks ook een harem van niqaabs op de tribune om hem te ondersteunen, net zoals bij dat proces van Samir A.

12-01-2005, 10:52

Citaat door Smirnoff:
Misschien zit er straks ook een harem van niqaabs op de tribune om hem te ondersteunen, net zoals bij dat proces van Samir A.

hoe ziet dat er uit...een foto van iemand met een niqaab en een balkje voor de ogen?

12-01-2005, 10:52
Dader is al in beeld geweest.

Zijn rechten zijn al geschonden .

deel van zijn straf heeft hij gekregen.

12-01-2005, 11:00



Citaat door mohammedALI:
Dader is al in beeld geweest.

Zijn rechten zijn al geschonden .

deel van zijn straf heeft hij gekregen.
Vind je dat al straf?!

12-01-2005, 11:12
Ik hoop dat ze hem 18 jaar geven. TBS is niet nodig. Paspoort afpakken en droppen in Marokko.

12-01-2005, 11:13
Als hij vrijkomt is hij zijn leven ook niet meer zeker hier. En met TBS komt hij echt niet meer vrij . Als hij zijn smerige criminele daad tien jaar eerder had gedaan, was hij er beter afgekomen. Maar nu zal hij echt zijn leven lang "zitten".

En 'de Mesdag' is echt niet leuk voor moordenaar op Theo.

12-01-2005, 11:17

Citaat door MarocCia_Y:
1`ding is zeker als de zitting niet Proforma is... Ben ik zeker aanwezig!

en sluit me aan bij de Mohammed Ali..... een deel van zijn straf heeft ie nu wel gehad en als hij vrijkomt zal hij daar zeker nog lang op getimmerd worden!
Zeg je daarmee dat je ook tot die niqaab harem behoort ?!

En natuurlijk complete bullshit om te zeggen dat hij nu wel een deel van zijn straf heeft gehad, alleen omdat zijn foto zonder zwart balkje is getoond op TV.

12-01-2005, 11:23

Citaat door MarocCia_Y:
Draag geen Niqaab en behoor niet bij een Harem maar ik zal er zeker zijn!
Dan vraag ik me nog af waarom je er zeker bij wilt zijn.
Ben jij misschien familie van Mohammed Bouyeri ?!

12-01-2005, 11:28

Citaat door Scottie:
Ik hoopt van harte dat B. doodsdbang is voor herdershonden.
Ik hoop dat die herdershonden veel honger hebben en trek in marokkaanse testikels.

12-01-2005, 11:29

Citaat door Smirnoff:
Zeg je daarmee dat je ook tot die niqaab harem behoort ?!

En natuurlijk complete bullshit om te zeggen dat hij nu wel een deel van zijn straf heeft gehad, alleen omdat zijn foto zonder zwart balkje is getoond op TV.
Dat is juridisch gezien zeker geen bullshit . zeker omdat justitie de foto heeft vrijgegeven . Hij is nu voor zijn leven lang gebrandmerkt.

12-01-2005, 11:33

Citaat door mohammedALI:
Dat is juridisch gezien zeker geen bullshit . zeker omdat justitie de foto heeft vrijgegeven . Hij is nu voor zijn leven lang gebrandmerkt.
Dat is vind ik ook een terechte zaak daar dit één van de eerste keren is dat een openbaar figuur hier koelbloedig vermoord wordt om zijn mening die hij gewoon uitte zoals iedereen dat mag (kijk naar de shit van Abou).

12-01-2005, 11:34



Citaat door Smirnoff:
Vind je dat al straf?!
Yep , stel dat het anders loopt als we denken en hij komt vrij , dan is hij gebrandmerkt en kan hij door idioten om het leven worden gebracht.

12-01-2005, 11:35

Citaat door Tim76:
Dat is vind ik ook een terechte zaak daar dit één van de eerste keren is dat een openbaar figuur hier koelbloedig vermoord wordt om zijn mening die hij gewoon uitte zoals iedereen dat mag (kijk naar de shit van Abou).
We zullen zien , ik denk dat een levenslange straf iig wel uitgesloten is nu.

12-01-2005, 11:35

Citaat door MarocCia_Y:
Nee ben Fan van hem
Nog andere Idolen?
- Idi Amin
- Pol Pot
- Causescu

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6