Bekijk volle/desktop versie : Salam dames!!!



Pagina's : [1] 2

31-03-2013, 20:13
Alle dames die getrouwd zijn of gaan trouwen binnenkort kunnen die mij een prive berichtje sturen.
Het zit namelijk zo
Ik leerde een jongeman kennen anderhalf jaar terug we spraken elkaar en verder niet eigenlijk hij kwam op het idee om langs te komen wanneer ik eraan toe was hij had geduld met me. Ik begon van hem te houden en puur hoe hij was naar mij toe respectvol ik dacht erover na over trouwen een gezin krijgen en ik voelde stukje bij stukje dat ik eraan toe was hij was gewoon de ware, ik kon met hem lachen hem alles vertellen hij kwam langs en mijn ouders accepteren hem ik was al gelijk gek op zijn ouders veel familie heeft hij niet maar met wat hij heeft kan ik goed opschieten..
Om een lang verhaal kort te houden ik ben nu bijna 1 maand getrouwd op papier en sinds dat heeft plaats gevonden praten we niet meer tegen elkaar of weinig hij lijkt mij man niet hij praat droog hij behandelt mij niet zoals hiervoor ik heb totaal een andere man ik begin nu te twijfelen aan alles, ik denk er zelfs aan om te stoppen puur zijn gedrag naar mij toe ik ben er kapot van terwijl mijn moeder altijd naar hem vraagt.. het doet echt pijnn

Zijn er dames die tips hebben ik bid elke dag en vraag Allah om hulp toch ben ik bang voor de verkeerde beslissing, ik heb zo vaak met hem gepraat maar het helpt niet.
Alvast bedankt.

31-03-2013, 20:14


geen grote bruiloft geven

31-03-2013, 20:35
Up voor jou zuster

31-03-2013, 20:43
Komt allemaalmgoed wat het ook mag zijn.

31-03-2013, 20:46



Citaat door sabria2012:
Komt allemaalmgoed wat het ook mag zijn.
Ik heb een stukje van mijn verhaal geplaatst ik hoop dat je tips hebt.

31-03-2013, 20:55
Hoe weet je dat orde ware is? En het beste wat je kan doen is hem confronteren

31-03-2013, 21:17
Denk dat het handiger is als je eerst met hem in gesprek gaat en vraagt waarom hij ineens zo doet. Het kan ook tussen je oren zitten en maak je je druk om niks.

31-03-2013, 21:32
Hebben we zo vaak gedaan!! Maar hij vindt dat ik veranderd ben.

31-03-2013, 21:34

Citaat door HIEROMDEHOEK:
Hebben we zo vaak gedaan!! Maar hij vindt dat ik veranderd ben.
Hoe ben je volgens hem veranderd? Vind je dat je je zelf ook ietwat anders gedraagt (wat best logisch kan zijn, dat je meer aandacht wil nu je zijn vrouw bent misschien)?

31-03-2013, 21:36

Citaat door HIEROMDEHOEK:
Hebben we zo vaak gedaan!! Maar hij vindt dat ik veranderd ben.
. En heeft hij daar gelijk in? Wat komt er dan uit als jullie het erover hebben?

31-03-2013, 21:37
Dus gelijk nadat hij langs is geweest, is hij veranderd?.....

31-03-2013, 21:45

Citaat door Neda:
Dus gelijk nadat hij langs is geweest, is hij veranderd?.....
Die dag zelfs!!!
We hebben een weekje erna wat gedronken toen brak de hel los!!
En daarna is het alleen slechter gegaan.

31-03-2013, 21:45



Citaat door Ragazza:
Hoe ben je volgens hem veranderd? Vind je dat je je zelf ook ietwat anders gedraagt (wat best logisch kan zijn, dat je meer aandacht wil nu je zijn vrouw bent misschien)?
Nee, ik ben precies het zelfde gebleven ik begin hem te smeken zelfs.

31-03-2013, 21:54

Citaat door HIEROMDEHOEK:
Nee, ik ben precies het zelfde gebleven ik begin hem te smeken zelfs.



Mijn god, sommige vrouwen moeten echt hun waardigheid weer gaan zoeken.
Waarom smeken?....

01-04-2013, 13:07
Ik denk dat je ze ziet vliegen en je druk maakt om niets en anders je bent nog niet vast aan hem?

Pagina's : [1] 2